moet juist je mag namelijk geen twee losse meenemen ( een losse en-ne mag ook )quote:Op maandag 30 mei 2005 22:14 schreef sk888er het volgende:
mag je een dubbel woordenboek gebruiken???
Het tekstgedeelte ervoor en erna lezen, en kijken in wat voor manier de tekst is geschreven. Informerend, amuserend, kritisch, etcquote:Op zondag 29 mei 2005 15:15 schreef sk888er het volgende:
Wie heeft er tips voor die gaten teksten??
Die heb ik altijd fout....
En dan die vraag altijd:
Wich of the following could replace....
en dan a/b/c van die woorden and but for....
tips anyone???
Neuhquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:49 schreef its_me_ het volgende:
Iemand nog goede tips?
Saaie teksten, wel makkelijkquote:
Komop zeg. De meeste 'open' vragen waren eigenlijk meerkeuze.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:34 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Veel te veel open vragen (Echt moeilijk waren ze niet)
die was verwarrend ja, de rest was echt enorm simpelquote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:58 schreef PLAE@ het volgende:
Makkelijkste examen ooit. Als hier de normering niet van in de - gaat dan weet ik het ook niet meer.
Enige tekst die ik irritant vond was die over die lovemachine.
een interactial relationship kan betekenen een relatie tussen verschillende rassenquote:After detaching himstelf from an interracial relationship, the author was forced to examine the social and .....
Hmmm, ik heb dat antwoord wel zo ongeveer maar dan in het Nederlands, zal wel fout zijnquote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:23 schreef -Boeddha- het volgende:
Je moest citeren
Ik heb de meeste open vragen wel goedNu nog ff wachten totdat de vragen op internet komen te staan, want ik heb het boekje en m'n antwoorden niet meegenomen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |