quote:Configuratie : 4-in lijn
Cil. inh. (cm³) : 1497
Brandstof : Hybride
Voeding : Atmosferisch
Vermogen (kW) : 57
Vermogen (pk) : 78
Overbrenging : Voorwielen
Versnellingsbak : Automaat CVT
Emissienorm : E4
Fiscale PK : 8
Specificaties
Aantal deuren : 5
Aantal plaatsen : 5
Lengte (mm) : 4450
Breedte (mm) : 1725
Hoogte (mm) : 1490
Gewicht (kg) : 1300
Sleep onger. (kg) : NM
Sleep geremd (kg): NM
Tankinhoud (l) : 45
Banden voor: 195/55 R 16
Banden achter: 195/55 R 16
Prestaties
Optrekken 0-100 km/h (s): 10.9
Optrekken 1000 m (s) : NM
Topsnelheid (km/h): 170
Gem. verbruik (l/100km): 4,30
quote:[pta slowchat] Chevy '56 Nomad @ 497hp
Bel maar wanneer ik thuis ben.quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:11 schreef PeuRac het volgende:![]()
ben ik ook weer, keb al 58 foto's gemaakt
![]()
Mag ik je niet bellen dan ijsmeis? Wordt je niet vaker gebelt dan over 'werk' dingen?![]()
58 foto'squote:Op woensdag 18 mei 2005 15:11 schreef PeuRac het volgende:![]()
ben ik ook weer, keb al 58 foto's gemaakt
![]()
Mag ik je niet bellen dan ijsmeis? Wordt je niet vaker gebelt dan over 'werk' dingen?![]()
Ik nietquote:
wie komt er op bezoek dan? Om 10u is niet echt handig, zitten we straks net als gisteren op msnquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Bel maar wanneer ik thuis ben..
Maar ik heb straks bezoek.
Dus als je wilt bellen mag je rond 10 uur bellen.
LOL, ik deed dat op mn vorige stage met ook_gek 20 mailtjes per dag was echt niksquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik niet.
Onder werktijd ben ik de hele tijd druk met mail en msn.
Ik krijg zelfs mailtjes van mijn ouders.
Timmetjuhhh. En mijn neef.quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wie komt er op bezoek dan? Om 10u is niet echt handig, zitten we straks net als gisteren op msn![]()
Hoelaat was je eigenlijk van plan om te gaan slapen gisteravond?
mailen is zooooooooooo 2001quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik niet.
en toen kwam de terror genaamd msnquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Timmetjuhhh. En mijn neef.
Van plan?Nou. Ik was van plan om, om 10 uur naar bed te gaan.
Maar toen was ik niet eens thuis.
En toen heb ik dus nog me laptop aangezet.
Ik heb er nu al 50 verwijderdquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
LOL, ik deed dat op mn vorige stage met ook_gek 20 mailtjes per dag was echt niks![]()
een Audi A3, allemaal van exact dezelfde plek, alleen met andere instellingen elke keer. We hebben een andere camera en daar moet ik nu de optimale instellingen van vinden, en dat doe ik door elke keer een stuk of 15 foto's te maken en deze op de pc te bekijken.quote:
LOL, dan was je ook net iets eerder thuis als ik dusquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Timmetjuhhh. En mijn neef.
Van plan?Nou. Ik was van plan om, om 10 uur naar bed te gaan.
Maar toen was ik niet eens thuis.
En toen heb ik dus nog me laptop aangezet.
tering, doe jij wel wat anders als mailen en fokken daar dan?quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb er nu al 50 verwijderd![]()
.
En nu staan er alweer (even tellen..) 4 in mijn mailbox.
Ik heb een website geuploadquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
tering, doe jij wel wat anders als mailen en fokken daar dan?![]()
uhuquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
LOL, dan was je ook net iets eerder thuis als ik dus![]()
Ik ging eigenlijk ook alleen maar ff mn mail checken
quote:
Moet je voortaan ook maar in je blote kont tv kijkenquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]echt wel
mn pc stond nog aan, dus ging ik ff mn mail checken, toen zag ik ijsmeis online, ging ik haar ff zeggen hoe kansloos mn avond geweest was
Doe ik wel als ik bij jou benquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Moet je voortaan ook maar in je blote kont tv kijken.
.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Moet je voortaan ook maar in je blote kont tv kijken.
.
tuurlijk jonge, wat jij wil.quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]echt wel
mn pc stond nog aan, dus ging ik ff mn mail checken, toen zag ik ijsmeis online, ging ik haar ff zeggen hoe kansloos mn avond geweest was
quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik niet.
Wat zou t volgens jou geweest zijn dan?quote:
I'm loving itquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:21 schreef Youp het volgende:
[..]
jij bent een belhoer... jij doet het echt voor geld
quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat ga je met mijn moeder doen dan?.
Ligt eraan hoe oud ze is en hoe ze eruit zietquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat ga je met mijn moeder doen dan?.
eeuhquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe oud ze is en hoe ze eruit ziet![]()
Laat dan maarquote:
* ijsmeis geeft je nog meer frisse luchtquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:43 schreef Youp het volgende:
als ik de 50 al haal... maak ik mezelf van kant
quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:39 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Nee hoor hij zit gewoon achter de wolken![]()
maar ik zeg toch... dan maak ik mezelf van kantquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
* ijsmeis geeft je nog meer frisse lucht.
Ja, maar anders haalde je het niet eensquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:49 schreef Youp het volgende:
[..]
maar ik zeg toch... dan maak ik mezelf van kant![]()
-edit-
of je moet mn armen en benen afzetten en me de rest van mn leven verzorgen
oja klopt... met voldoende frisse lucht van jou word ik wel ouder dan 24quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, maar anders haalde je het niet eens.
. Ik heb wel wat beters te doen
.
!
TMF chat lijdt niet tot neukenquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:52 schreef Sjoewe het volgende:
Stelletje bizarre fetishisten hier zeg
Als je wil nuecken ga je maar in de TMF chat rondhangen
Wat een stelletje bamboekneuzen hangen daar rond zegquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:52 schreef Sjoewe het volgende:
Stelletje bizarre fetishisten hier zeg
Als je wil nuecken ga je maar in de TMF chat rondhangen
trouwenquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
TMF chat lijdt niet tot neuken. Maar veel meer dan dát .
Morgen gaan er 2 mensen trouwen die elkaar kennen van TMF. Vandaar.
Ik heb mijn vrouw daar ook ontmoet...............na vooraf met elkaar afgesproken te hebbenquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:53 schreef ijsmeis het volgende:
Dan ga je scheidenquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:55 schreef Youp het volgende:
[..]
trouwen
en wat nou als je na 5 jaar wel weer eens wat anders wilt![]()
Via TMFquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
TMF chat lijdt niet tot neuken. Maar veel meer dan dát .
das zo'n romslomp... en dan zal je zien dat je dr een paar auto's schuldig bentquote:
Gewoon, stiekem vandoor gaanquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:55 schreef Youp het volgende:
[..]
trouwen
en wat nou als je na 5 jaar wel weer eens wat anders wilt![]()
denkt ijsmeis... en ze probeert me daardoor telkens frisse lucht toe te dienenquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Youp gaat op zijn 24e dood als ie geen frisse lucht krijgt.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:00 schreef ijsmeis het volgende:
We hebben een collega flink in de maling genomen.
Ik ben benieuwd wat zijn reactie dadelijk is.
Jij bent mij dat sowieso alquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:58 schreef Youp het volgende:
[..]
das zo'n romslomp... en dan zal je zien dat je dr een paar auto's schuldig bent
en we hebben nieteens ge-tmf-chat >> geneuckt...... laat staan dat we getrouwd zijn geweestquote:
je neemt haar scheet over de longen?quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:59 schreef Youp het volgende:
[..]
denkt ijsmeis... en ze probeert me daardoor telkens frisse lucht toe te dienen
Een mailtje gestuurt met een fake email adres en naam zo vanquote:
Je hebt het me beloofdquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:02 schreef Youp het volgende:
[..]
en we hebben nieteens ge-tmf-chat >> geneuckt...... laat staan dat we getrouwd zijn geweest
hoe krijg ik t verdomme toch telkens voor elkaar
ja slapen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]Wat doe JIJ allemaal thuis in bed?
.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een mailtje gestuurt met een fake email adres en naam zo van
"blabla, wij zouden graag uw portfolio inzien, blabla"
En toen kregen we een mailtje terug en liet ie de website zien van een bedrijf waar ie een keer me heeft geholpen.
En wij hebben nou terug gestuurd
"Ha Ton,
Hartelijk dank voor de informatie.
Met vriendelijke groet,
Anne van den Yadda en Linda Yadda ". Ik hoorde hem net lachen zachtjes, maar hij zegt nog niks
.
Dus jij was het die snurktequote:Op woensdag 18 mei 2005 16:05 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ja slapen.
maar ik ben idd wat ranzig vandaag. sorry.
Hij snapt niet dat wij het zijn terwijl we onze naam eronder hebben geplaktquote:geen dank,,
maar je kunt altijd mailen...
Whahahah!! Subliem ditquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:08 schreef ijsmeis het volgende:
WTF
hij heeft dit terug gestuurd:
[..]
Hij snapt niet dat wij het zijn terwijl we onze naam eronder hebben geplakt.
sterf! met een gezwel aan je kontgat!quote:
Moederneukerquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:23 schreef Youp het volgende:
[..]
sterf! met een gezwel aan je kontgat!
bliebliebliebliebliedeblie beuk beuk beuk blieblie beuk beuk beuk
das aardigquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:23 schreef Youp het volgende:
[..]
daar moet ik gewoon wezen/quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Full Tuning Day![]()
http://www.fulltuningday.nl/
das muziek!!!quote:
Hey. Nu snap ik het waarom je zo gepest wordtquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:23 schreef Youp het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:28 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Hey. Nu snap ik het waarom je zo gepest wordt
foto foto!!quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:37 schreef Sjoewe het volgende:
Bwehehehehehehe Er staat hier om de hoek een Audi Coupe met in het midden 4 uitlaten naast elkaar
Nee te erg dit, Sjonnie Tuning 2k5![]()
Waal waor!quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:46 schreef Youp het volgende:
[..]
ich hoof ouch nieks
-edit-
det is ouch neet gans woar trouwes
Jao neij! Geer ziet 80 jaor!quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:50 schreef Youp het volgende:
[..]
geer, geer?
ich bun nog gein 50... geer kint geweun doe zegge![]()
mer ich veul mich wie 18... en... doe wits ut.... de bus zoa jong asse dich veulsquote:
Doe gedrage dich angers es ein döpke!quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:55 schreef Youp het volgende:
[..]
mer ich veul mich wie 18... en... doe wits ut.... de bus zoa jong asse dich veuls
Niet? Lukt mij anders aardig..iig in grote lijnen, gaat over jij en u zeggen geloof ik.. EN daarstraks over bier..quote:
ich bun ouch ein döpke det witse tochquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Doe gedrage dich angers es ein döpke!!
Ik ook nogquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
*zit al lekker thuis vanuit Duiven, en Peu moet nog lekker een uurtje..
Waat bis ich toch sjlum!quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:03 schreef Youp het volgende:
[..]
sjeun... den hoaf ich dich det neet meer oet te legge
ja doe dat maar... want we zijn de SC aan t killen volgensmijquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
Veer zeen Kieskoppe!![]()
Zólle veer auch mer weer Holles moele?
Mijn maag rammeltquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Bijna naar huis Meis, bijna, nog even volhouden..
sssssst en hopen dat het niet zo isquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn maag rammelt.
Maarja, als ik naar huis mag is de zon al bijna weg.
net moffen, des te harder ze schreeuwen, des te meer versta je ervanquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als je het hardop opleest kan je het wel verstaan mên!
Laat die hond met rustquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
net moffen, des te harder ze schreeuwen, des te meer versta je ervan
ik ga neuken![]()
Neukze...quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
net moffen, des te harder ze schreeuwen, des te meer versta je ervan
ik ga neuken![]()
Ach jaquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Neukze...![]()
Limbo's zijn zowieso wel redelijk te verstaan, als ze maar niet te snel gaan lullen..
ik vroeg dan ook niets aan jouquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik mis toch 80% van meeste SC's vanwege werk e.d.
Fluister eens in mijn oor?quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
ik ben al een plan aan't bedenken
quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Straks bijt ie m eraf..
Hoerrrrrrrrrr.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
sorry, dan kan ik me niet inhouden het bij fluisteren te laten
Das vrij irritant..quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:49 schreef ijsmeis het volgende:
Sinds ik mijn msn in mijn profiel heb staan krijg ik allemaal vage aanmeldingen en mailtjes.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
En dan zegt ie net Hugo niet te zijn... hmm beetje dubieus..
mij heb je nietquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:49 schreef ijsmeis het volgende:
Sinds ik mijn msn in mijn profiel heb staan krijg ik allemaal vage aanmeldingen en mailtjes.
Dat was een paar dagen geleden.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:54 schreef hermandeperman het volgende:
ik denk trouwens dat het komt door die "ik-doe-alsof-ik-de-hele-dag-geil-ben" houding
had dan even langsgekomenquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat was een paar dagen geleden.
Toen klopte dat ook.
Maar nou niet meer!!
Handig, snel, en goedkoop!quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
zou jij niet eens heel snel even een trein gaan koppen?
ga dan ook weg uit dat gat manquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:35 schreef Fugie het volgende:
jammer dat de rest vna het jaar zeeland zuigt
Ach man niet zo somber, er zijn minstens 10 miljoen mosselen die klepperend liggen te wachten op je liefde en vriendschapquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:35 schreef Fugie het volgende:
jammer dat de rest vna het jaar zeeland zuigt
nee man, hier gaat het leven op mijn tempoquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ga dan ook weg uit dat gat man
Hard achteruutquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:37 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee man, hier gaat het leven op mijn tempo![]()
"quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:37 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ach man niet zo somber, er zijn minstens 10 miljoen mosselen die klepperend liggen te wachten op je liefde en vriendschap
Ik heb heel lang een tamme mossel gehad. Hubert. En hij kon nog best veel kunstjesquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:39 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb heel lang een tamme mossel gehad. Hubert. En hij kon nog best veel kunstjes
quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:37 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ach man niet zo somber, er zijn minstens 10 miljoen mosselen die klepperend liggen te wachten op je liefde en vriendschap
openquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:39 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb heel lang een tamme mossel gehad. Hubert. En hij kon nog best veel kunstjes
Best aardigquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:41 schreef hermandeperman het volgende:
Hoe gaat het bij de weg met je Essay Sjoewe
quote:
Ik stop altijd 20 goede dingen in een vrouwquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Overal zit wel iets goeds in!
Bij vrouwen moet je het er helaas alleen vaak zelf in stoppen
is dat net zo'n strakke planning als we gisteravond aanhielden?quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:45 schreef Sjoewe het volgende:
EinsteinWas het maar zo.
Och ja het komt ook wel af, en het wordt best goed. Over een kwartiertje ga ik het afmaken.
Lavalampquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:46 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik stop altijd 20 goede dingen in een vrouw
Nee nu heb ik een doodstreep om 22:00.quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
is dat net zo'n strakke planning als we gisteravond aanhielden?
nicequote:Op woensdag 18 mei 2005 18:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee nu heb ik een doodstreep om 22:00.
quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
zou jij niet eens heel snel even een trein gaan koppen?
Peanutsquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:50 schreef Sjoewe het volgende:
En als ik klaar ben dan hoef ik alleen nog maar een ander essay te schrijven, een referaat schrijven en twee colleges voor te bereiden. E - Z
Ik zou het er als trein zijnde graag voor overhebbenquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:51 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Beetje zonde van de trein vindt je niet?
FF boenen en klaarquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:51 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Beetje zonde van de trein vindt je niet?
quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik zou het er als trein zijnde graag voor overhebben
Aansluitend bij mijn verticaal archief systeemquote:
liever 1 gesloopte trein dan jij hier in de slowchatquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:52 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik denk wel meer dan boenen. Die trein kan gelijk naar de sloop![]()
Ga d'r eens inzittenquote:
Aha. Op die manierquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:53 schreef Fugie het volgende:
[..]
liever 1 gesloopte trein dan jij hier in de slowchat
goede shit!quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:53 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Aansluitend bij mijn verticaal archief systeem
Nouja, het was goed bedoeldquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:54 schreef AMD64 het volgende:
Beetje onzinnig...
Coole avatar heb jij btwquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:54 schreef Sjoewe het volgende:
En als ie te hoog wordt: diagonaal
* Fugie gooit benzine over de prullebak, steekt de hens erin, legt hem vervolgens op straat, rijdt er 34x over heen, hangt hem daarna aan een boom en gaat er beetje mee honkballen, vervolgens in een beton blok gieten en afzinken midden in de oceaan. STERF HONDquote:
Mooie rotonde nahquote:
Ja. En je doel is?quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:56 schreef Fugie het volgende:
[..]
* Fugie gooit benzine over de prullebak, steekt de hens erin, legt hem vervolgens op straat, rijdt er 34x over heen, hangt hem daarna aan een boom en gaat er beetje mee honkballen, vervolgens in een beton blok gieten en afzinken midden in de oceaan. STERF HOND
quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:57 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mooie rotonde nah
Beetje jammer van die Evo die ervoor zit
quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:56 schreef hermandeperman het volgende:
ik gooi het over een andere boeg:
AMD, zou je alsjeblieft jezelf uit dit topic kunnen verwijderen en niet meer willen terugkomen? Ook niet in de eerstvolgende 140000 SC's? Danku!
Kan ik niet helpen, komt door m'n vader; Daddy Coolquote:
Goedenavondquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:58 schreef Hugster het volgende:
Hey lekkere mannetjes van me![]()
AMD tieft aub opje verziekt de boel gewoon....
HEB JE HET NIET DOOR?? JE BENT GODVERGEVENES IRRITANT!quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:58 schreef AMD64 het volgende:
[..]![]()
Wat the F*uck? Eerst even vragen waarom?
Tuurlijk nietquote:
Weet je wie mijn pa is?quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Kan ik niet helpen, komt door m'n vader; Daddy Cool
quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:57 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mooie rotonde nah
Beetje jammer van die Evo die ervoor zit
Als jij post voor je aantal dan is dat triest.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:02 schreef ook_gek het volgende:
Oh god het kon niet uitblijven. AMD64 heeft een goed snel lopende slowchat gevonden en gaat mee lullen hier. Dit omdat hij dan nog meer posts per dag kan halen![]()
ijsmeis hoi![]()
Sommige mensen zijn echt VERSCHRIKKELIJK kansloos iddquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:02 schreef ook_gek het volgende:
Oh god het kon niet uitblijven. AMD64 heeft een goed snel lopende slowchat gevonden en gaat mee lullen hier. Dit omdat hij dan nog meer posts per dag kan halen![]()
ijsmeis hoi![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:02 schreef Sjoewe het volgende:
Als je een busje campinggas erin openschroeft kan je er wel gas in laten lopen
WTF, nieuw rechts partydouche
*Meld*quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn echt VERSCHRIKKELIJK kansloos idd
echt kansloos figuur wat zich op de rand van de samenleving bevind, vergelijkbaar met al het groenlinks tuigquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:02 schreef ook_gek het volgende:
ijsmeis hoi![]()
U riep mijquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn echt VERSCHRIKKELIJK kansloos idd
Wat is dat nou voor domme vraag?quote:
Ja, hè inderdaadquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:03 schreef Fugie het volgende:
[..]
echt kansloos figuur wat zich op de rand van de samenleving bevind, vergelijkbaar met al het groenlinks tuig![]()
en dat zeg jijquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:02 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Als jij post voor je aantal dan is dat triest.
Misschien heeft hij het wel zelf gedaanquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:04 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor domme vraag?
Het is eerder waar vind je een tegelzetter die het wil doen
waar post jij dan voor in dit topc ?quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:02 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Als jij post voor je aantal dan is dat triest.
Alles goed met je?quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
en dat zeg jij![]()
Maar goed welkom hoor
* ook_gek mist ijsmeis
Goh, zou je denkenquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:05 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Misschien heeft hij het wel zelf gedaan
Wie zegt dat ik ga knallenquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze je de cholera in knallen
ook_gek is flieft, kan niet andersquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:06 schreef ook_gek het volgende:
kindjes kindjes niet zo gemeen doen tegen elkaar.
LOVE is het antwoord. Yahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai![]()
hebben wij elkaar ooit wel eens gesproken danquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:05 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Alles goed met je?
Lang niet meer gesproken!
Het zal mij aan mijn anus oxiderenquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:06 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik ga knallen
Ik ga lekker racen![]()
no shit sherlock, wij beleven weinig gezelligheid aan jou posts dus dan moet je optiefen uit ons anders gezellige topic. Je kan ook eigenwijs doen maar dan los ik het wel anders op.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:06 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Uhm voor de gezelligheid
Maarja, jullie doen irritant.
flikker toch opquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:06 schreef ook_gek het volgende:
kindjes kindjes niet zo gemeen doen tegen elkaar.
LOVE is het antwoord. Yahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai![]()
SSSSSST je zou het niet zeggenquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ook_gek is flieft, kan niet anders
hij heeft weer op het terras gezetenquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ook_gek is flieft, kan niet anders
Hey. Dat mag jij niet zeggenquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het zal mij aan mijn anus oxideren
Het zal me mn voorhuid corroderenquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het zal mij aan mijn anus oxideren
JA ga jij anderes effe lekker oprotten. Tyfquote:
In zo veel topics manquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hebben wij elkaar ooit wel eens gesproken dan![]()
Maar alles is goed bedankt voor het vragen![]()
Sjorriequote:Op woensdag 18 mei 2005 19:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
SSSSSST je zou het niet zeggen
* ook_gek heeft een PSP besteld. Hoop hem eind volgende week in huis te hebben![]()
mark, doe eens lief en zeg tegen amd dat ie hier weg moet gaan.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
JA ga jij anderes effe lekker oprotten. Tyfkut kut kut kut kut
Jij bent die grote meneer die mij gaat opeten
HELP
Hugster is lief
Je capsquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
en dat bepaal jij? DACHT HET NIET
Arghquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:09 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus. Hoe verzinnen ze hetHoe ze het doen, weet ik !
![]()
ja ben je regelmatig tegen gekomen maar echt praten? Neh dat weet ik niet meerquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:08 schreef AMD64 het volgende:
[..]
In zo veel topics man
Wat doe je met het aankomende weekend? Al plannen?
Ik heb met mijn dronke gekke bek gezegt dat ik haar mee uit ga vragen. Dus binnen kort hang ik er aanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |