quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:37 schreef Zartos het volgende:
Is dat die film die vandaag in premiere gaat, Dear Wendy?
Das al goed, kun je ook de laatste 2 films noemen?quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:16 schreef twentemeisje het volgende:
Bright Lights Big City
Teen Wolf
Stuart Little
... dat moet mr Back to tje Future Michael J Fox zijn....
you are too kind!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:06 schreef hornage het volgende:
naja, zijn naam is Luke Mably. Ik geef TM het punt omdat die opzich wel zag om welke film het ging.
twentemeisje + 1
Nog niet zo'n hele oude. Maar ook niet een heel nieuwe.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:05 schreef One_conundrum het volgende:
Zowiezo een James Bond film. Ben aant bedenken welke
Klopt! Al is het eigenlijk Asterix en Obelix contra Cesar.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:16 schreef Zartos het volgende:
Dat moet dan Goldeneye zijn.
Asterix en Obelix?
Proof of Life?
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:45 schreef Zartos het volgende:
Hmmmm... lastig.
twentemeisje vindt het vast niet erg als ik het punt aan vilnius.inside +1 geef.
was niet persoonlijk bedoeld hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:49 schreef vilnius.inside het volgende:
Of jah Asap eigenlijk ook wel?
Afhaker!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:52 schreef vilnius.inside het volgende:
Dan mag Asap een geniale vraag bedenkenIk ben leren hoi!
Nee johquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:53 schreef Zartos het volgende:
Ja, maar het kan best zijn dat Asap niet wist hoe de acteurs heetten, terwijl ik dat wel vroeg. vilnius liet als eerste zien het goede antwoord te weten. Maar een wijze les: geef antwoord.
Persoonlijk vind ik dan dat tm het nog eerder verdient dan asap. We kunnen wel stemmen...
Kom op zeg gewoon een vraag stellen. Ik zit al 5 minuten voor joker te f5'en.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:52 schreef vilnius.inside het volgende:
Dan mag Asap een geniale vraag bedenkenIk ben leren hoi!
Was ook maar een geintje.quote:
Was ook maar een geintje DH. Zal ik mijn post editen voor hij iemand op het idee brengt?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:10 schreef dolle_hond het volgende:
geen halve punten aub
dat kan ik niet aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |