ik had ook wat meer een klein dikkig mannetje bij hem voorgesteld ipv Ian McKelllenquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:17 schreef Fratz het volgende:
[..]
zo had ik me Teabing ook voorgesteld!
ik ben wel benieuwd naar de film. maar hij komt volgend jaar pas uit hè, lang wachten.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Als dat zo is, hebben ze het hem in ieder geval nog niet verteld.
Op amazon.co.uk is ie omgerekend 7.37 euro en op play.com 8.27 euro, maar bij play heb je geen verzendkosten bij en bij amazon wel. Engelse versie ja, dat soort boeken moet je eigenlijk nooit vertaald lezen, kan me niet voorstellen dat ze al die puzzles goed kunnen vertalen naar een andere taal.quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:14 schreef DjDev het volgende:
op kruidvat.nl
[..]
[..]
ff verder kijken...
-edit-
Verder is er niks
maar deze boeken waren er wel
[..]
[..]
Dat verrandert behoorlijk weinig aan z'n uitstralingquote:
Ik vind Crowe nou niet echt het type Americaan.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:27 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dat verrandert behoorlijk weinig aan z'n uitstraling
Dat was ook mijn enige bezwaar bij Ford. Zijn leeftijd.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:15 schreef boskov het volgende:
Langdon was meer een Harrison Ford in zijn jonge jaren vind ik
Maar ja, Ford is nu een beetje te oud jammer genoeg, Tom Hanks vind ik niet passen bij het beeld, maar echt totaal niet. Dan eerder Hugh Jackman
The Godfather part 3 ooit gezien?quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:52 schreef Chielus het volgende:
Ik vind Jean Reno echt de perfecte casting voor de rol van Bezu Fache.
Ik ben benieuwd of het Bernini mysterie ooit nog verfilmd gaat worden. Of zou dit te gevoelig liggen tegenover de Christelijke kerk.?
sean patrick flanery had zijn Powder image kunnen uitbouwenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
Paul Bettany gaat Silas spelen.
Vrij logische keuze eigenlijk.
Vind ik ook, beter dan de namen die eerder werden genoemd. Ik had bij het boek alleen wel het gevoel dat Silas een enorme vent was, dat zie ik nog niet echt in Bettany.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
Paul Bettany gaat Silas spelen.
Vrij logische keuze eigenlijk.
Zeer goed te verfilmen?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:27 schreef el_hombre het volgende:
Ik vind Tom Cruise wel bij de rol passen.
En het boek is zeer goed te verfilmen
Same here. Qua kop wel, qua lijf wat minder.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:21 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Vind ik ook, beter dan de namen die eerder werden genoemd. Ik had bij het boek alleen wel het gevoel dat Silas een enorme vent was, dat zie ik nog niet echt in Bettany.
Is dat niet gewoon Paul Bettany als Paul Bettany?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 02:53 schreef Chielus het volgende:
De blik op Paul Bettany als Silas:
[afbeelding]
ja, maar met Silas Coupequote:Op vrijdag 1 juli 2005 08:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon Paul Bettany als Paul Bettany?
Dat was precies wat ik in gedachten had toen ik wist dat het verfilmd zou worden! Marceau is veel mysterieuzer en wat 'rijper' (ahum). Tautou vind ik te meisjesachtig voor de rol.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 03:09 schreef BasOne het volgende:
...... Sophie Marceau als Sophie Neveu.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:28 schreef fratsman het volgende:
Ik weet niet waar ik het las, maar Antonie Kamerling heeft auditie gedaan voor de rol van Silas!![]()
![]()
![]()
Ik bedoel maar... Onderstaand plaatje uit "Exorcist; The beginning" ziet al niet uit. Kan je nagaan wat dat voor de DaVinci code zou betekenen.quote:
tjemig.. die vent lijdt echt een beetje aan zelfoverschatting!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:28 schreef fratsman het volgende:
Ik weet niet waar ik het las, maar Antonie Kamerling heeft auditie gedaan voor de rol van Silas!![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:28 schreef fratsman het volgende:
![]()
![]()
doen t nietquote:Op zondag 3 juli 2005 11:38 schreef Chielus het volgende:
Eerste beelden van Tom Hanks als Robert Langdon.
[afbeelding]
[afbeelding]
dat kapsel!quote:Op zondag 3 juli 2005 11:38 schreef Chielus het volgende:
Eerste beelden van Tom Hanks als Robert Langdon.
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 4 juli 2005 01:29 schreef Chielus het volgende:
oke, hier dan het linkje:
http://www.comingsoon.net/news/davincicodenews.php?id=10236
Druk eens op F5.quote:Op maandag 4 juli 2005 23:12 schreef wyccie het volgende:
Hee, sinds ik die link heb bezocht, zie ik de plaatjes boven wel
Zonder hoed??? Met glaasje wijn en een baguette :pquote:Op maandag 4 juli 2005 23:14 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Dit lijkt me een hele goede Langdon! Had je soms Harrison Ford met Indiana-hoed verwacht?
Wat zij zegt.quote:Op maandag 4 juli 2005 01:35 schreef lovegrrl het volgende:
heb het boek gelezen en vond het erg goed.. ga dan ook cker de film zien alsie klaar is![]()
Dat komt natuurlijk door de film 'Big'.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zonder hoed??? Met glaasje wijn en een baguette :p
hij blijft ook altijd een beetje een jongetje vind ik.
Mee eens!quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:16 schreef kingmob het volgende:
[..]
Het gaat mij persoonlijk niet om de acteerprestaties van Tom Hanks (die bij vlagen buitengewoon zijn), maar simpelweg om zijn uiterlijk. Ik zie hem niet zo snel Langdon geloofwaardig neerzetten, omdat hij er niet echt als een typische Langdon uitziet. Hij moet dus op zijn opperbest zijn om het geloofwaardig te laten zijn.
We zullen zien
Zo had ik me Robert Langdon dus NOOIT voorgesteld.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:09 schreef Chielus het volgende:
Whoppa, en weer een hele serie setfoto's. Je krijgt beetje bij beetje meer het idee hoe het er uit gaat zien:
Tom Hanks:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik dacht bij het lezen van het boek aan Richard Branson.. ookal acteert hij nietquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zag Richard Attenborough meer a;s Teabing
[afbeelding]
Of is die inmiddels overleden?
Ik vond 'm best indrukwekkend. Ron Howard is niet echt m'n favoriet, maar ik wil deze film toch zeker wel zien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |