Ik heb het boek hier nog ongelezen liggen en wist dat er een film aankwam. Ik heb elk artikel over de inhoud weten te vermijden.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:18 schreef Doff het volgende:
Dat verhaal is al zo vaak overal en nergens uiteengezet, als je dat nog steeds niet kent is er echt iets goed mis.
Nou die protesten overal waren ook niet mals, dus qua fanatici zal het niet minder zijn, en qua onmetelijke domheid ook niet maar het zag er nog redelijk beschaafd uit dus.. dat hebben ze wel voor, die fundi christenen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:50 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik als opgegroeide katholiek ga hem kijken.
Gelukkig breken wij niet de stad af als er een film over ons geloof komt...
Brown schrijft boeken voor mensen die normaal geen boeken lezen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:13 schreef helldeskr het volgende:
Och..
Het boek vond ik een aanfluiting....
Brown is in mijn ogen een echte pulp schrijver... dat hij nu toevallig een tere snaar raakt doet hem eer aan..maar het verhaal is echt super brak....
Mischien heb ik teveel echte boeken gelezen over dit onderwerp, maar ik poep op Brown.
Ik wist al na twee hoofdstukken hoe de vork in de steel zat.... en das best irritant..
Tja ...das ook weer waar...quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Brown schrijft boeken voor mensen die normaal geen boeken lezen.
Nope. Vooral om deze zin moest ik erg lachen:quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:19 schreef Ultrawuft het volgende:
cinema.nl is ook niet echt te spreken over deze film....
quote:Het helpt ook niet dat Tom Hanks nog altijd denkt dat een denkende man gefronsd kijkt en langdurig over zijn kin wrijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |