quote:Kerk Rome boos om reclame Da Vinci Code
Gepubliceerd op dinsdag 25 april 2006
ROME (ANP) - De kerkelijke autoriteiten in Rome eisen dat een levensgrote advertentie voor de film The Da Vinci Code, die binnenkort uitkomt, wordt verwijderd van de façade van de kerk San Pantaleo.
Marco Frisina van het bisdom Rome noemt de reclame voor de film een ,,provocatie''.
Het Vaticaan is fel tegen de film, gebaseerd op het gelijknamige boek van Dan Brown. Volgens het boek had Jezus een relatie met Maria Magdalena en hadden ze ook kinderen.
De kerk in hartje Rome is eigendom van de staat en wordt momenteel gerestaureerd.
gewoon de filmposter lijkt mij.quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:36 schreef Apfel het volgende:
[..]
Iemand misschien foto's kunnen vinden?
deze:quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
gewoon de filmposter lijkt mij.
Nou whoeoeoeh!
Maar wel lef om die op een kerk te plakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quickpar fo shizzle
Wel krijgt de rechtszaak nog een grappig staartje: http://nos.nl/nosjournaal/artikelen/2006/4/27/270406_davinci.htmlquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:21 schreef Viking84 het volgende:
ZoDan Brown heeft de rechtszaak gewonnen
(zoals we ook al hadden verwacht).
[..]
bron: http://www.radio.nl/2003/home/q.entertainment/105693.html
Teabingquote:Op donderdag 27 april 2006 08:57 schreef Del_Toro het volgende:
kan iemand de relatie tss tiebing & langdon uitleggen? waarom ging ie naar 'm in de eerste plaats?
lang geleden es het boek gelezen en dat vergeten
idd. Echt not donequote:Op woensdag 26 april 2006 20:53 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
deze:
[afbeelding]
omg, dat is idd te erg voor woorden!! hoe kunnen ze!!
Laten we wel even letten op de goede namen; anders krijgen we nog te maken met "De Da Vinci Deceptie" en "Het Bernini Dilemma"quote:Op zondag 14 mei 2006 12:22 schreef -Dries- het volgende:
'T Bernini Code vond ik een leuker boek
quote:Op zondag 14 mei 2006 12:33 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Laten we wel even letten op de goede namen; anders krijgen we nog te maken met "De Da Vinci Deceptie" en "Het Bernini Dilemma"![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |