Als jij zo'n goed begeleider bent, wat doe je dan hier op fok (jezelf te irriteren)quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:45 schreef nicket84 het volgende:
[..]
Na mijn eigen 73x te irriteren d8 ik.... Dit moet ik even kwijt![]()
die draaien ze wel 5x per dagquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:46 schreef Houniet het volgende:
anouk - lost @ 538
lol,quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:48 schreef snellejelle het volgende:
[..]
als jij hondenkoekjes lekkers vindt...
Leuke is dus dat zij ook zitten te Fok!kenquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:50 schreef nicket84 het volgende:
[..]
lol,
Moet wel zeggen.. Nu ik hier wat rond zit te shizzlen is het best wel lachen.. Maar telkens die topic's voorbij te zien vliegen is erg frustrerend.. Ik w8 iedere keer op een leuk topic.. en dan krijg je de stagaires weer... Maar het gaat er hiet aardig aantoe....
Ohjah... betreft die begeleider.... Dat ben ik idd goed... Laat alle stagaires het werk doen, zodat ik kan fokken...![]()
boterham?quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:52 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik heb mega erge honger
ik ookquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:52 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik heb mega erge honger
Ik heb al daaagen geen hongerquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:52 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik heb mega erge honger
eens, ga zo maar eens een rondje lopen en etenquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:52 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik heb mega erge honger
haha... als ze in de serverruimte (zonder ws met internet) patch kabels zitten te maken. Kan ik je vertellen dat ze niet op fok zitten.... Maar als ze om 12u koffie voor mij hebben gehaald, mogen ze 5min MSN'enquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:51 schreef Vigile het volgende:
[..]
Leuke is dus dat zij ook zitten te Fok!ken![]()
Ja dat soort begeleiders hebben wij dus niet.quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:50 schreef nicket84 het volgende:
[..]
lol,
Moet wel zeggen.. Nu ik hier wat rond zit te shizzlen is het best wel lachen.. Maar telkens die topic's voorbij te zien vliegen is erg frustrerend.. Ik w8 iedere keer op een leuk topic.. en dan krijg je de stagaires weer... Maar het gaat er hier aardig aantoe....
Ohjah... betreft die begeleider.... Dat ben ik idd goed... Laat alle stagaires het werk doen, zodat ik kan fokken...![]()
Denkt toch niet dat ik dat meen he...quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ja dat soort begeleiders hebben wij dus niet.
Gelukkig is mijn begeleider ook niet 1 jaar ouder als ik zelf
,quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:54 schreef nicket84 het volgende:
[..]
Denkt toch niet dat ik dat meen he...Ik ben de relaxte begeleider die je maar kan wensen
![]()
hmm als jij dat van jezelf vindt belooft dat meestal niet veel goeds.....quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:54 schreef nicket84 het volgende:
[..]
Denkt toch niet dat ik dat meen he...Ik ben de relaxte begeleider die je maar kan wensen
![]()
probeer je nu ook nog stagiaires om te kopenquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:54 schreef nicket84 het volgende:
[..]
![]()
same here, smakelijk iedereen en tot ooitquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:55 schreef Houniet het volgende:
ik ga maar eens eten.. eetsmakelijk en tot over een half uur ieder
Je zegt net dat je je stagiaires al het werk laat doen?quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:54 schreef nicket84 het volgende:
[..]
![]()
eet smakelijk!quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:55 schreef Houniet het volgende:
ik ga maar eens eten.. eetsmakelijk en tot over een half uur ieder
Nee maar als de vorige stagaire over een paar maanden hier weer terug komt, omdat hij het zo naar z'n zin had... Dat zegt wel iets denk ik zo....quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:55 schreef snellejelle het volgende:
[..]
hmm als jij dat van jezelf vindt belooft dat meestal niet veel goeds.....
quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:56 schreef Fisher het volgende:
[..]
same here, smakelijk iedereen en tot ooit
Koffie is lekker?quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:57 schreef nicket84 het volgende:
[..]
Nee maar als de vorige stagaire over een paar maanden hier weer terug komt, omdat hij het zo naar z'n zin had... Dat zegt wel iets denk ik zo....
mijne is relaxter. hij is er niet.quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:54 schreef nicket84 het volgende:
[..]
![]()
Ja, hij had een stage begeleider die absoluut te lomp was voor woorden, en waar hij er de hele dag de kantjes vanaf kon lopenquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:57 schreef nicket84 het volgende:
[..]
Nee maar als de vorige stagaire over een paar maanden hier weer terug komt, omdat hij het zo naar z'n zin had... Dat zegt wel iets denk ik zo....
oe, gemeenquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:58 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
daar heeft ie te weinig hersens voor![]()
zie foto
![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:58 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ja, hij had een stage begeleider die absoluut te lomp was voor woorden, en waar hij er de hele dag de kantjes vanaf kon lopen![]()
Ouchquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:58 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
daar heeft ie te weinig hersens voor![]()
zie foto
![]()
jamaar ik was gemeenquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:04 schreef snellejelle het volgende:
[..]
tsss jij laat je wel onder de duim houden
Heb ik goed geregel hé ? hahahahaquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:04 schreef snellejelle het volgende:
[..]
tsss jij laat je wel onder de duim houden
He eindelijk ff rust van dat harde werken, gelukkig is mijn stagebegeleider vanmiddag weg maar dan nog moet ik wel aan het werk anders kan het wel eens helemaal fout aflopen en dat willen we natuurlijk niet...quote:
ik denk dat ik die hebquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:54 schreef nicket84 het volgende:
[..]
![]()
Maar in het echt ben je wél érg lief hoorquote:
Mag ik een emmer voor deze jongeman ?quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:06 schreef Vigile het volgende:
[..]
Maar in het echt ben je wél érg lief hoor
t gaat hartstikke langzaamquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:05 schreef goddess-in-heaven het volgende:
jullie gaan te snel. krijg één telefoontje en jullie zijn meteen veel verder
ik ben altijd lief... zit in de genen hahaquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:06 schreef Vigile het volgende:
[..]
Maar in het echt ben je wél érg lief hoor
niet genoeg....quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:07 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Mag ik een emmer voor deze jongeman ?![]()
Gewoon jaloersquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:07 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Mag ik een emmer voor deze jongeman ?![]()
heb je dan nog een leuke zus?quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:07 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
ik ben altijd lief... zit in de genen haha
quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:08 schreef goddess-in-heaven het volgende:
eigenlijk vind ik dat jullie niet meer mogen typen als ik bezig ben!
zeg dan in het vervolg dat je bezig gaat zijnquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:08 schreef goddess-in-heaven het volgende:
oeps, gister vergeten de vuilnis buiten te zettenquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:08 schreef Megter het volgende:
vuilniswagen dan
jamaar, doen jullie ook als ik bezig benquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:08 schreef goddess-in-heaven het volgende:
quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:08 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Ok. lijkt me goed ideequote:Op woensdag 18 mei 2005 12:08 schreef goddess-in-heaven het volgende:
En ik ben al zo stil vandaagquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:08 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Is TrenTs bij jou?quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:08 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
oeps, gister vergeten de vuilnis buiten te zetten
ik heb een container bij mijn huis, wel zo handigquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:08 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
oeps, gister vergeten de vuilnis buiten te zetten
als we het voortaan aankondigen, jij en ik, misschien stoppen ze dan?quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:08 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
jamaar, doen jullie ook als ik bezig ben![]()
enige taakje wat ik heb op mn stagequote:Op woensdag 18 mei 2005 12:09 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik heb een container bij mijn huis, wel zo handig
foto'squote:Op woensdag 18 mei 2005 12:09 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
heb er 3oudste gaat 10 juni trouwen
Denk dat je weinig kans maaktquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:09 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
als we het voortaan aankondigen, jij en ik, misschien stoppen ze dan?
dan waren we nu pas bij topic tien ofzoquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:09 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Vrijheid is zeker lekker.. die krijgen ze ook.. Maar stage is er uiteindelijk voor om iets te leren. Wat die badaapen van leeraren je bijbrengen heb je weinig tot niks aan.. In de praktijk ( in dit geval stage ) leer je tenminste iets.. En proef je de echte werk sfeer......quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:06 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
ik denk dat ik die hebheb een groot kantoor voor me zelf en een keer per week ofzo vraagt hij.. waar ben je eigenlijk mee bezig
dan laat ik voor de zoveelste keer weer hetzelfde verslag zien en hij is ook weer tevreden
Hij is er ook vaak niet.. deze week zit ik de hele week in m'n eentje'...
wie weet, valt te proberen toch hahaquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:09 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |