Op een gegeven moment vroeg ik een beetje boos of tie al in zijn postvakje had gekeken. Zegt tie van niet.....toen zei ik: "doe dat dan maar eerst, dan praten we wel verder. Daarna heb ik opgehangen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja in plaats van dat ze eens meteen antwoord geven.. ik heb hier ook wel wat beters te doen dan steeds met school contact op te nemen..
quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:56 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Op een gegeven moment vroeg ik een beetje boos of tie al in zijn postvakje had gekeken. Zegt tie van niet.....toen zei ik: "doe dat dan maar eerst, dan praten we wel verder. Daarna heb ik opgehangen.
Uurtje later belt tie me terug en bood zijn excuses aan. Er lagen 10 notities om me terug te bellen en een brief die ik hem gestuurd had.![]()
jaquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:00 schreef Lionheaad het volgende:
Je bent de hele zomer op stage???
Lullig voor jequote:Op woensdag 18 mei 2005 16:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ja
Weet niet of je het verhaal gehoord heb... maar ik kreeg bij mijn vorige afstudeerbedrijf te horen dat ze geen tijd meer hadden om mijn nog verder te 'begeleiden' dus kreeg ik opeens vanuit het niets te horen dat ik mocht vertrekken... (zat precies op de helft) dus ik kon weer opnieuw beginnen en daarom kan ik pas later afstuderen en daarom moet ik dus doorgaan in de zomer...
quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:01 schreef Suijk het volgende:
Ik begeleid dus mensen zoals jij, appelsien.
ach de topics gaan zo hardquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:04 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Lullig voor je![]()
had het idd niet helemaal meegekregen![]()
Jaquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:05 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
daar zeker dan ook alles mee gzegd??![]()
* appelsientje geeft een glas water...quote:
Ik krijg weinig klachten.quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]![]()
Dan neem ik aan dat jij het wel goed doetna al die verhalen hier...
Vandaar dat jij nog wel plekken wist..
Ben nog maar klein, langzaam opbouwenquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
* appelsientje geeft een glas water...
Tss is ook niet gewend
Al die vieze klodders verf...quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:49 schreef Suijk het volgende:
[..]
Haha, als je dat al ranzig vindt, MM...
Bij welke hogeschool of uni zit je dan?quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:10 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik krijg weinig klachten.Maar sommige studenten zijn ook niet makkelijk...
Zo ziet Bloemsj er nu uit hahaquote:
Klopt, daar geef ik je echt meteen in gelijk... als ik alleen al kijk naar sommige klasgenoten.. die zijn nog te lui om adem te halen (bij wijze van sprekenquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:10 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik krijg weinig klachten.Maar sommige studenten zijn ook niet makkelijk...
fotoquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zo ziet Bloemsj er nu uit haha
Het lijkt alsof ze op een landmijn heeft gestaan, tis net bloed
Dat bedoel ik. Suijk heeft geen zussen / vriendin?quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zo ziet Bloemsj er nu uit haha
Het lijkt alsof ze op een landmijn heeft gestaan, tis net bloed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |