woehoequote:Op woensdag 18 mei 2005 09:28 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
wel makkelijk kledenmoet je eens zien wat er onder mn wallen zit, das pas geil
Lol, dan wordt het een soort stage meetquote:Op woensdag 18 mei 2005 09:28 schreef Geitje82 het volgende:
Megter, zullen we vrijdagavond dan in vlissingen naar de zonsondergang gaan kijken?![]()
jij ging toch wat doenquote:Op woensdag 18 mei 2005 09:29 schreef jitzzzze het volgende:
Maar eeuuh IJlien,
Hoe gaat het met je? Voel je je al wat beter?
Zullen we er zondag van maken?quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:28 schreef Geitje82 het volgende:
Megter, zullen we vrijdagavond dan in vlissingen naar de zonsondergang gaan kijken?![]()
wat eten we vanavondquote:
Ja, het gaat een stuk beter dan gisteren.quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:29 schreef jitzzzze het volgende:
Maar eeuuh IJlien,
Hoe gaat het met je? Voel je je al wat beter?
quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jaa, zometeen weer.
Sinds wanneer is mijn stage belangrijker dan IJlien?
Gelukkig, ben blij dat het beter met je gaat.quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:30 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ja, het gaat een stuk beter dan gisteren.
Lekker door kunnen slapen de hele nacht dus dat scheelt alweer een hoop, ben nog wel verkouden maar voel me niet meer zo brak!
Heb jij je toegangspasje nog gevonden?
* wacht op opmerkingen over emmers/kliko'squote:Op woensdag 18 mei 2005 09:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jaa, zometeen weer.
Sinds wanneer is mijn stage belangrijker dan IJlien?
ik zeg niksquote:Op woensdag 18 mei 2005 09:31 schreef IJlien het volgende:
[..]
* wacht op opmerkingen over emmers/kliko's
![]()
jitzzzze kwam al met vuilniswagensquote:Op woensdag 18 mei 2005 09:31 schreef IJlien het volgende:
[..]
![]()
Laat maar zien danquote:Op woensdag 18 mei 2005 09:28 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
wel makkelijk kledenmoet je eens zien wat er onder mn wallen zit, das pas geil
Ik zat er ook al op te wachten..quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:31 schreef IJlien het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |