misschien wel alle 2quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:17 schreef R-Alph het volgende:
Veel te vroeg...of was het nou veel te laat gister
Ik heb ook een blikje meequote:
laat dat merken danquote:
morgequote:Op woensdag 18 mei 2005 09:19 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ik heb ook een blikje mee![]()
GOEIEMORGEN!!!
![]()
Ik heb vanmorgen gefietst naar het station!! En dat is zeker een 20 a 25 minuten fietsen hoor!
En ik heb mn kenteken gesmst naar Yorin dus als jullie GG-JJ-15 voorbij horen komen, waarschuw me dan even oke?
![]()
moguhquote:Op woensdag 18 mei 2005 09:19 schreef IJlien het volgende:
[..]
GOEIEMORGEN!!!
![]()
Ik heb vanmorgen gefietst naar het station!! En dat is zeker een 20 a 25 minuten fietsen hoor!
En ik heb mn kenteken gesmst naar Yorin dus als jullie GG-JJ-15 voorbij horen komen, waarschuw me dan even oke?
![]()
ik nog niet, me stagebegeleider is der nog niet.. niemand zelfsquote:Op woensdag 18 mei 2005 09:19 schreef jitzzzze het volgende:
Nou lieve medestagiairs,
Ik ga eens even wat nuttigs doen. Ik zie jullie vanmiddag
Heeej, goeiemorgenquote:Op woensdag 18 mei 2005 09:19 schreef IJlien het volgende:
[..]
GOEIEMORGEN!!!
![]()
![]()
denk het niet...quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:19 schreef jitzzzze het volgende:
Nou lieve medestagiairs,
suc6quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:19 schreef jitzzzze het volgende:
Nou lieve medestagiairs,
oe oe oe onderwerpquote:
Mensen, weten jullie dat ik gister een hele chantagegevoelige foto van Jitzzzze heb mogen ontvangen??quote:
En ik ook van IJlien?quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:21 schreef IJlien het volgende:
[..]
Mensen, weten jullie dat ik gister een hele chantagegevoelige foto van Jitzzzze heb mogen ontvangen??![]()
waar zat de banaanquote:Op woensdag 18 mei 2005 09:21 schreef IJlien het volgende:
[..]
Mensen, weten jullie dat ik gister een hele chantagegevoelige foto van Jitzzzze heb mogen ontvangen??![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |