Oi, als ik met creno ga trouwen, leef ik alleen creno af. Elke dag! Vijf keer!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Trouwen met Boaz en nuecken met Creno?!
Waar is de huwelijkse moraal hedentendage, ja, dat vraag ik u af....
net wou je alleen nog sexquote:
Schuif meneer Boaz dan maar door.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:25 schreef MUUS het volgende:
[..]
Oi, als ik met creno ga trouwen, leef ik alleen creno af. Elke dag! Vijf keer!
Ik doe niet van twee walletjes eten hoor!
*kijkt naar TT*
Hmmm... iets klopt hier niet....
Ik doe het ervoor.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:26 schreef Andyvie het volgende:
Hmz, ik weet de lengte van Seth eigenlijk niet. Maar ik kon me herinneren dat ie klein was. Maar als ie 1.80 is, valt dat ook wel weer mee.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:27 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Schuif meneer Boaz dan maar door..
Mja, vijf vingers aan een hand,quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:25 schreef MUUS het volgende:
Beide walletjes in één bed dan?quote:Ik doe niet van twee walletjes eten hoor!
Whisky, m'vwôh?quote:*kijkt naar TT*
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:25 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik doe niet van twee walletjes eten hoor!
*kijkt naar TT*
Works for me.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:28 schreef MUUS het volgende:
[..].
Mag ik dan af en toe kijken?.
creno is alweer gevlucht trouwens. Misschien toch eens die subtiele aanpak gaan proberen..
Zwolle is best wel een mooie stad, wat ik er zo van gezien heb met de busquote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:28 schreef Waxxer het volgende:
Trouwens, de huidige bewoners van me pand zijn nog niet eens begónnen met verhuizen!!!Ik wil die sleutels hebben!!!!!
En dan leef ik daar...... eenzaam en alleen...... alleen....... ALOOONNNEEE.......
![]()
Ja.quote:
Nee joh.. je hebt kikiquote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:28 schreef Waxxer het volgende:
Trouwens, de huidige bewoners van me pand zijn nog niet eens begónnen met verhuizen!!!Ik wil die sleutels hebben!!!!!
En dan leef ik daar...... eenzaam en alleen...... alleen....... ALOOONNNEEE.......
![]()
Weer 's wat anders dan een opgewarmde meloen met een gat erin.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:28 schreef creno het volgende:
tis al wel heeel lang geleden dat ik "little creno" in warm vrouwenvlees heb gestoken
Tsja als je het zo brengt, vind ik dat ook niet vreemd.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:28 schreef creno het volgende:
[..]
tis al wel heeel lang geleden dat ik "little creno" in warm vrouwenvlees heb gestoken
Purrrrrrrrr.... come to momma.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:28 schreef creno het volgende:
[..]
Ben je touringcarchauffeur?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:29 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Zwolle is best wel een mooie stad, wat ik er zo van gezien heb met de bus
Like big fat duh.quote:
Uhhuh, zie boven. Ik score in het homo-topic, dude.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Works for me..
Subtiel Schmubtiel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |