Oi, als ik met creno ga trouwen, leef ik alleen creno af. Elke dag! Vijf keer!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Trouwen met Boaz en nuecken met Creno?!
Waar is de huwelijkse moraal hedentendage, ja, dat vraag ik u af....
net wou je alleen nog sexquote:
Schuif meneer Boaz dan maar door.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:25 schreef MUUS het volgende:
[..]
Oi, als ik met creno ga trouwen, leef ik alleen creno af. Elke dag! Vijf keer!
Ik doe niet van twee walletjes eten hoor!
*kijkt naar TT*
Hmmm... iets klopt hier niet....
Ik doe het ervoor.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:26 schreef Andyvie het volgende:
Hmz, ik weet de lengte van Seth eigenlijk niet. Maar ik kon me herinneren dat ie klein was. Maar als ie 1.80 is, valt dat ook wel weer mee.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:27 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Schuif meneer Boaz dan maar door..
Mja, vijf vingers aan een hand,quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:25 schreef MUUS het volgende:
Beide walletjes in één bed dan?quote:Ik doe niet van twee walletjes eten hoor!
Whisky, m'vwôh?quote:*kijkt naar TT*
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:25 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik doe niet van twee walletjes eten hoor!
*kijkt naar TT*
Works for me.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:28 schreef MUUS het volgende:
[..].
Mag ik dan af en toe kijken?.
creno is alweer gevlucht trouwens. Misschien toch eens die subtiele aanpak gaan proberen..
Zwolle is best wel een mooie stad, wat ik er zo van gezien heb met de busquote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:28 schreef Waxxer het volgende:
Trouwens, de huidige bewoners van me pand zijn nog niet eens begónnen met verhuizen!!!Ik wil die sleutels hebben!!!!!
En dan leef ik daar...... eenzaam en alleen...... alleen....... ALOOONNNEEE.......
![]()
Ja.quote:
Nee joh.. je hebt kikiquote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:28 schreef Waxxer het volgende:
Trouwens, de huidige bewoners van me pand zijn nog niet eens begónnen met verhuizen!!!Ik wil die sleutels hebben!!!!!
En dan leef ik daar...... eenzaam en alleen...... alleen....... ALOOONNNEEE.......
![]()
Weer 's wat anders dan een opgewarmde meloen met een gat erin.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:28 schreef creno het volgende:
tis al wel heeel lang geleden dat ik "little creno" in warm vrouwenvlees heb gestoken
Tsja als je het zo brengt, vind ik dat ook niet vreemd.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:28 schreef creno het volgende:
[..]
tis al wel heeel lang geleden dat ik "little creno" in warm vrouwenvlees heb gestoken
Purrrrrrrrr.... come to momma.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:28 schreef creno het volgende:
[..]
Ben je touringcarchauffeur?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:29 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Zwolle is best wel een mooie stad, wat ik er zo van gezien heb met de bus
Like big fat duh.quote:
Uhhuh, zie boven. Ik score in het homo-topic, dude.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Works for me..
Subtiel Schmubtiel.
Ik zeik er misschien té veel over, maar serieus, het is echt één van de mooiste plekken van de binnenstad. Geen steegjes of vaag gedoe in de buurt, aan het water, eigen deur..... het is echt heel mooi, als ik de sleutels heb kan ik ongegeneerd foto's maken vanaf de overkantquote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:29 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Zwolle is best wel een mooie stad, wat ik er zo van gezien heb met de bus
Nope, ik had een feestje in de IJsselhallen, en toen ik geen zin meer had, heb ik de bus genomen naar het station (wist ik veel dat dat nog geen 10 minuten lopen was....)quote:
Als je toch met little creno (quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:30 schreef MUUS het volgende:
[..]
Purrrrrrrrr.... come to momma..
Euhm.... met little bedoel je toch niet echt little-little he?
Tja, ik had wel rond willen kijken, maar ik wist niet waar je huisje was. Het was mijn eerste keer in Zwolle namelijkquote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik zeik er misschien té veel over, maar serieus, het is echt één van de mooiste plekken van de binnenstad. Geen steegjes of vaag gedoe in de buurt, aan het water, eigen deur..... het is echt heel mooi, als ik de sleutels heb kan ik ongegeneerd foto's maken vanaf de overkanten mijn
uitzicht
Hoeft ook niet schatquote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:26 schreef Excess_All het volgende:
[..]
net wou je alleen nog sex
je verwacht zeker dat ik om 7 uur opsta voor sex
en dan ontbijt voor je ga maken
dan savonds met de warme maaltijd klaarzit,
dan jij lekker voor de tv, en ik breng je een biertje
en dan savonds in bed weer sex?
well uhm i am not that kind of girl
voor 7.30 sta ik niet op![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:28 schreef creno het volgende:
[..]
Wat heb jij wat ik niet heb?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:31 schreef MUUS het volgende:
[..]
Uhhuh, zie boven. Ik score in het homo-topic, dude.. High five!
.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:30 schreef MUUS het volgende:
[..]
Purrrrrrrrr.... come to momma..
Euhm.... met little bedoel je toch niet echt little-little he?
Restantjes, uhhuh....quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Als je toch met little creno (.) in de weer gaat, kun je dan niet wat restantjes kasta hier droppen?
Gewoon, for fun zeg maar..
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:33 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Tja, ik had wel rond willen kijken, maar ik wist niet waar je huisje was. Het was mijn eerste keer in Zwolle namelijk
charmequote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wat heb jij wat ik niet heb?.
*check*
Oh ja.
dat ik hier deze smiley na doequote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:33 schreef Waxxer het volgende:
Creno ziet meisje.
Creno danst.
Creno zoekt toenadering.
En dan, na drankjes en uren overleg met se mate, eindelijk, ein-de-lijk durft Creno wat te zeggen met een minzame glimlach. Hij gaat met zijn hoofd naar het rechteroor van het meisje en zegt zwoel:
[..]
Pardon? Fun?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Als je toch met little creno (.) in de weer gaat, kun je dan niet wat restantjes kasta hier droppen?
Gewoon, for fun zeg maar..
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:34 schreef MUUS het volgende:
[..]
Restantjes, uhhuh.....
En er is ook weinig van creno over als ik met hem klaar ben..
Op sommige pics heeft ie wel meer dan alleen lipstick.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:34 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Kasta heeft een vrouwenmondje.
Net alsof er lipstick op zit ook.
op sommige pics iig
Kom op, we zijn de grens al over. Preuts doen hoeft niet meer.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:34 schreef creno het volgende:
[..]like I will tell ya !
you will find out in time and you will scream![]()
Ik zou de huidige bewoners aanbieden om te helpen verhuizen. Ze kunnen vast wel een grote, sterke vent gebruiken. En dan kun jij sneller beginnen met het bewoonbaar maken.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik zeik er misschien té veel over, maar serieus, het is echt één van de mooiste plekken van de binnenstad. Geen steegjes of vaag gedoe in de buurt, aan het water, eigen deur..... het is echt heel mooi, als ik de sleutels heb kan ik ongegeneerd foto's maken vanaf de overkanten mijn
uitzicht
Je hebt dus een mooie lichttour Zwolle gekregen. Was het overigens een klein feestje?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:32 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Nope, ik had een feestje in de IJsselhallen, en toen ik geen zin meer had, heb ik de bus genomen naar het station (wist ik veel dat dat nog geen 10 minuten lopen was....)
Neehee, ik had het over mezelluf!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |