Low Budget reclamequote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:54 schreef kokos het volgende:
Die niconogwat reclame met die vrouw.
Gaat ze zeggen ik ga stoppen met roken.
...
Dit is 4 weken later, ik ben gestopt blaat blaat.
Zijn die reclame makers nou echt zo dom of zijn ze vergeten dan mensen na 4 weken andere kleding aan doen. Of valt alleen mij dit op
viesquote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:06 schreef Lizz-n het volgende:
In engeland hebben ze wel een pakkende anti-roken reclame:
[[url=http://img262.echo.cx/img262/6350/img49570ed.th.jpg]afbeelding][/url]
Toen ik daar was moest ik daar altijd ff naar kijken![]()
Leg hem eens uitquote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:19 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Ik weet het, maar je kijkt er toch naar
En als we allemaal massaal geen overtredingen meer begaan is het helemaal gedaan met de overheid!! Erg goed argument.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:29 schreef Camickaeze het volgende:
Mijn site in ontwikkeling..
www.annemiekstopt.nl enzo.. Parodie bladiebla..
Oftewel.. Schijt/schurftreclames.. Als iedereen nu zou stoppen met roken loopt de overheid iets van 1-3 miljard aan belasting mis..
Ach, het is geen argument.. Ik snap alleen niet dat er zoveel geld in anti-rook campagnes worden gestoken als ze er zelf alleen maar beter van worden..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:35 schreef Refragmental het volgende:
[..]
En als we allemaal massaal geen overtredingen meer begaan is het helemaal gedaan met de overheid!! Erg goed argument.
*KUCH bullshit *KUCH.. En nee, dat hoesten komt niet van et roken..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:43 schreef giscard het volgende:
quote verwijderd
het is gewoon een kutreclamequote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:43 schreef giscard het volgende:
quote verwijderd
Wie zei er jellequote:Op woensdag 18 mei 2005 14:50 schreef kokos het volgende:
Nee, jelle het is duur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |