abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27191927
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 22:39 schreef Suijk het volgende:

[..]

Dat klopt wel. De halve finalisten van de CL dat jaar...dan moet ik toch hard nadenken.
Real won hem toen van Leverkusen in de finale. Ben niet zeker, maar volgens mij had Leverkusen in de halve finale Man Utd verslagen en Real Bayern?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 20 mei 2005 @ 18:00:56 #202
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_27192866
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 22:53 schreef DaMart het volgende:
Volgens mij is de oplossing nog steeds erg simpel (en waarschijnlijk herhaal/bevestig ik hiermee wat anderen al hebben gezegd):

Driekwart van de huidige selectie proberen te verkopen (voor zover iemand ze al wil hebben, die miskopen). Van het zo gegenereerde geld kun je zeker wel een stuk of 4 a 5 echte toppers halen. Omdat je selectie kleiner is, en je minder spelers salaris hoeft te betalen, kun je per speler meer aan salaris besteden, en kun je misschien de betere spelers die nu niet willen toch overhalen om voor Feyenoord te tekenen. Bij blessures kun je dan gewoon eigen jeugd de selectie laten aanvullen.

Qua aan te trekken spelers moet gewoon in eerste instantie naar de Nederlandse competitie worden gekeken. Een speler als Kruiswijk zie ik toch wel als een potentieel goede verdediger voor de toekomst, en hij schijnt ook nog een Feyenoordhart te hebben. Die Vlaar mogen ze ook wel halen. Maar ja, de heren beleidsbepalers zullen wel weer een topper van Trinidad of San Marino op het oog hebben om de selectie te versterken verzwakken.

Daarnaast alle samenwerkingsverbanden, inclusief met Excelsior, verbreken, want dat kost geld en levert Feyenoord niks op.
Huidige selectie: +- 36 spelers
36*0.25 = 9
9+5 = 14

Een selectie van 14 man voor volgend jaar, eventueel op te vullen met jeugdspelers...

Het legioen kijkt kennelijk al weer uit naar de altijd spannende derby met Sparta en Excelsior...
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 19:38:50 #203
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_27195387
Crisis
A.M.A.B
pi_27195475
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 18:00 schreef D1 het volgende:

[..]

Huidige selectie: +- 36 spelers
36*0.25 = 9
9+5 = 14

Een selectie van 14 man voor volgend jaar, eventueel op te vullen met jeugdspelers...

Het legioen kijkt kennelijk al weer uit naar de altijd spannende derby met Sparta en Excelsior...
Doe nu die rekensom nog eens met de ongeveer 70/80 mensen die Feyenoord onder contract heeft.
pi_27195732
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 19:38 schreef Cart_man het volgende:
Crisis
Waar? Wat? Hoe? Wie?
pi_27196021
Crisis? We laten lekker de B1 voetballen!
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_27196138
Maandag dus topoverleg+Forumavond, wat verwachten jullie dat daar allemaal uit komt??

Ik eigenlijk niks....
  vrijdag 20 mei 2005 @ 20:06:15 #208
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_27196160
Hoop dat het bestuur cq technische leiding zijn conclusies trekt.
A.M.A.B
pi_27196861
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 20:06 schreef Cart_man het volgende:
Hoop dat het bestuur cq technische leiding zijn conclusies trekt.
Ben het helemaal met je eens.
  Moderator vrijdag 20 mei 2005 @ 21:31:20 #210
42184 crew  DaMart
pi_27199016
quote:
20/5/2005 - Feyenoord scout in Argentinie
(Gepost door K)

BRON: Diario Hoy

Volgens de Argentijnse krant Diario Hoy is Feyenoord nadrukkelijk aan het scouten in Argentinie. Spelersmakelaar Hugo Issa zou daarin een rol spelen. Het zou Feyenoord volgens de krant te doen zijn voor het scouten van aanvallers en verdedigers. De 22-jarige spits Mariano Pavone en de 25-jarige verdediger Juan Angel Krupoviesa worden met name genoemd. Beide komen uit voor Estudiantes. Onlangs zou een vertegenwoordiger van Feyenoord een duel van Estudiantes tegen River Plate hebben bijgewoond. Pavone is momenteel topscorer van de Argentijnse competitie. Concreet zou de interesse nog niet zijn, Estudiantes zou nog niet officieel benaderd zijn.
ja joh, nog een nationaliteit erbij in de selectie...
pi_27200324
ik gok er op dat Feyenoord de meest genoemde naam is op de transfermarkt
pi_27201553
Topscorer van de Argentijnse competitie mag van mij wel komen hoor. Maar goed, ik vind het eigenlijk belangrijker dat de overbodige spelers oprotten.

Maar goed, dat het bestuur dat wil is ook niet echt geloofwaardig, want het zijn dezelfde mensen die het contract van Gyan hebben verlengd.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  vrijdag 20 mei 2005 @ 22:58:03 #213
121202 Sheva
lulletje rosenwater
pi_27201565
WANBELEID
Heb jy gezegd dat ik een lul was?
21.5.04 RIP
Fotoboekje
pi_27201593
En toch is Feyenoord de mooiste club ter wereld
  zaterdag 21 mei 2005 @ 00:48:07 #215
32974 Xante
Levend en wel
pi_27204607
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 22:59 schreef rotskibo het volgende:
En toch is Feyenoord de mooiste club ter wereld
Altijd.
'Cause you could've been number one, if you only found the time
And you could've ruled the whole world, if you had the chance
pi_27204655
Zondag de topper tegen ADO Den Haag .
pi_27204807
__________________Dudek________________

Greene_________Saidi__________aankoop________aankoop

___________Simons__________Goor__________

____________________Hofs__________________

Castelen______________Kuyt____________Kalou

Als je die 2 posities achterin goed kan opvullen en Dudek en Simons haalt, hebben we toch eigenlijk wel een behoorlijk goed team? In de breedte kunnen we de selectie een beetje aanvullen met jeugdspelers.
pi_27204832
quote:
De voorgevel van tante sidonia

De column van Hugo Borst in het Algemeen Dagblad

Over twee, drie weken gaan hier grote dingen gebeuren, vertelt Deep Throat, die tot nu toe een gouden bron is gebleken bij Feyenoord.

Dat was woensdag.

Ik vraag door, maar hij kan verder niets zeggen.

Grote dingen, grote dingen.

Ik denk bij grote dingen eerlijk gezegd meteen aan borsten. Van die flinke. Geen siliconen maar van die ouderwetse eerlijke, waar de zwaartekracht gewoon vat op heeft.

Excuses voor mijn preoccupatie. Het was een lang en zwaar maar prachtig seizoen - nou ja, behalve voor Feyenoord dan.

Grote dingen. Als je het Feyenoord van dit seizoen met een stel tieten moet vergelijken, bij welke boezem kom je dan uit? Niet bij die van Victoria Koblenko (te mooi om waar te zijn - PSV), niet bij die van Georgina (wel in opspraak maar naar alle waarschijnlijk toch echt - Ajax), niet bij die van Katja Schuurman (de minst valse onder meisjes met siliconen - AZ). Ineens schiet ze me te binnen. Feyenoord heeft de voorgevel van tante Sidonia.

Er gaan dus grote dingen gebeuren. Dat zou voor mij betekenen Van den Herik weg, Gullit weg of Wotte weg. Toch? Dat noem ik grote dingen.

Mijn overpeinzingen worden wreed verstoord door dit persbericht, gisteren even na vieren:

'Directie en Raad van Commissarissen van Feyenoord zullen komende maandag opnieuw bijeen komen om het teleurstellende afgelopen seizoen te evalueren. Ook de technische staf zal daarbij aanwezig zijn. In het samenzijn zullen ook de mogelijkheden tot het versterken van de selectie ter sprake komen. Vandaag heeft technisch directeur Mark Wotte de spelers geīnformeerd over de door supporters aangekondigde acties.'

Topoverleg. We kunnen niet ontkennen: dat is hard nodig.

Dat het voornemen (een topoverleg) nu al officieel naar buiten komt, is natuurlijk pure strategie. Zondag, voor en tijdens de wedstrijd tegen ADO Den Haag, komen er supportersacties. De gemoederen moeten bedaard. Met dit persbericht laat de leiding van Feyenoord weten dat het mislukte seizoen niet licht wordt opgenomen, dat er een stevig woordje zal worden gesproken, dat het zo niet verder kan.

Maar wat gebeurt er maandag dan?

Grote dingen?

Of toch gewoon kleine dingen?

Is Wim Jansen nou een groot of een klein ding?

Nou ja, de gesprekken zijn gaande. Wim zal het wel gaan doen. Alleen, hij hoeft geen officiële functie. Hij wil gewoon adviseur zijn.

Maar draagt een adviseur wel verantwoordelijkheid? Feyenoord heeft namelijk geen behoefte aan een geest maar aan een ziel. Waarschijnlijk wordt Jansen beide.

Maandag is hij er nog niet bij. De Raad van Commissarissen wel. Da's best interessant, want we zien ze nooit.

Wie zijn dat buiten Jorien ook al weer? Paul Smits is de een, Willem Scholten de ander. Beroemde zakenmensen, wier glanzende carričres beroerd zijn geëindigd.

Paul Smits. Ik lees op internet: 'Na de mislukte fusie met het Belgische telecomconcern Belgacom in 2001 werd zijn positie onhoudbaar. Een jaar eerder was onder zijn leiding ook al een geplande fusie met het Spaanse Telefķnica afgeketst. De fusies zouden KPN voor een deel verlost hebben van de omvangrijke schuldenlast, maar na het mislukken van de geplande joint-ventures gaven de banken hun vertrouwen in Smits op.'

Willem Scholten is de man van het 'leenschandaal'. Ik lees op internet: 'De algemeen directeur van het Havenbedrijf Rotterdam trad een halfjaar geleden per direct af in verband met een garantstelling van 100 miljoen euro aan de noodlijdende Rotterdamse Droogdok Maatschappij (RDM).'

Daar zitten ze dan: Jorien, Smits en Scholten. Ze ontbieden de directie: Wotte, Troost en Van Dop. En Gullit natuurlijk.

Hoewel ze allemaal schuld hebben, moet iemand de schuld krijgen volgende week. Wie wordt geofferd? Of wijzen ze maandag naar de hoofdscouts? Is dat de oplossing? Bouwmeester - ziek - is al weg. Die andere mannen heten Beukers, Martens en Lipponen. Waarom zijn ze eigenlijk in vaste dienst, vraag ik me wel eens af? Zij moeten per speler worden beloond, lijkt me. Wat was hun rol in alle transfers? Het moet maar eens op een rijtje worden gezet. Wie zagen Lazovic - gekocht voor zeven miljoen, nu nog geen miljoen waard - eigenlijk allemaal spelen? Alle transfers, zelfs van langer dan anderhalf jaar geleden, zouden geanalyseerd moeten worden. Want het aankoopbeleid is niet goed. Teveel vieren, vijven en zesjes. Het gaat niet om die 8 (Kuijt) en die 7 (Goor).

En nog iets ter overpeinzing. Waarom slagen Smolarek, Buffel en Van Persie, door Feyenoord opgevoede kinderen, elders wel?

Als het topoverleg klaar is moet Feyenoord de bevindingen maar eens openbaar maken. Het volk mort. Wat de seizoenkaarthouders betreft rolt er een kop, of meerdere. Uitleg en transparantie is wel het minste.

Ik brand van nieuwsgierigheid. Wat gebeurt er bij het topoverleg? Grote dingen? Of toch kleine dingen? Wordt de toon van de gesprekken zo dat er mensen in hun kuif gepikt zijn en opstappen of worden gedwongen tot opstappen?

Volgende week: bijltjesdag in de Kuip. Maar eerst nog zo'n slome wedstrijd uitzitten.
Komst van Jansen zou ik geen groot ding noemen. Maar ik zie het ook niet echt gebeuren dat Jorien voor 2008 vertrekt. Ik gok dat Lodewijks of Van Stee de bron van Hugo is.
pi_27204845
Maar wie o wie moeten die twee vacatures achterin invullen?
That's all folks!
pi_27204878
We hebben al genoeg keepers, ik hoef Dudek niet terug. En zeker niet in ruil voor Kuijt. Stelde Barcelona afgelopen winter ook niet een ruil met Larsson voor?
  zaterdag 21 mei 2005 @ 01:01:20 #221
32974 Xante
Levend en wel
pi_27204931
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 00:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar wie o wie moeten die twee vacatures achterin invullen?
En hoe kom je aan het geld om die 2 vacatures in te vullen als je al Simons + Dudek gekocht hebt ?
pi_27204952
Die vraag is nog beter.
That's all folks!
pi_27204961
Van Babos in het doel word ik ook niet vrolijk, en Dudek zal wel niet zo heel duur zijn.
pi_27204986
Kalou weg, daarvan Simons en Majstorovic of een andere goede centrale verdediger kopen. Als je dan nog geld over hebt nog een linkerverdediger.
pi_27205011
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 01:01 schreef Xante het volgende:

[..]

En hoe kom je aan het geld om die 2 vacatures in te vullen als je al Simons + Dudek gekocht hebt ?
Dat wordt moeilijk, ben ik met je eens. Misschien Zuiverloon toch maar in de basis dan?
pi_27205064
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 00:57 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Komst van Jansen zou ik geen groot ding noemen. Maar ik zie het ook niet echt gebeuren dat Jorien voor 2008 vertrekt. Ik gok dat Lodewijks of Van Stee de bron van Hugo is.
Ik ben echt heel benieuwd. Hugo Borst in doorgaans wel goed geinformeerd.
pi_27205067
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 01:02 schreef fransie102 het volgende:
Van Babos in het doel word ik ook niet vrolijk,
Tot nu toe niet, maar hij gaat al vooruit. Tegen AZ en NEC (?) deed ie het bv prima. En anders heb je Aerts en Lodewijks nog.
quote:
en Dudek zal wel niet zo heel duur zijn.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 01:07:48 #228
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_27205119
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 01:05 schreef fransie102 het volgende:

Hugo Borst in doorgaans wel goed geinformeerd.
Over Sparta wel, ja.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_27205177
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 01:07 schreef golfer het volgende:

[..]

Over Sparta wel, ja.
Sparta wordt kampioen
  zaterdag 21 mei 2005 @ 01:09:47 #230
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_27205178
Feyenoord geintresseerd in Jelle van Damme.

!
The Most Incredible, Baby
  zaterdag 21 mei 2005 @ 01:11:56 #231
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_27205228
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 01:09 schreef RedGuy het volgende:

!
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_27205259
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 01:07 schreef golfer het volgende:

[..]

Over Sparta wel, ja.
Over Feyenoord ook.
quote:

!

zegt wie?
pi_27205270
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 01:12 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

zegt wie?
Die rooie blunderaar inderdaad

Is in de war met Jelle ten Rouwelaar

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2005 01:16:05 ]
pi_27205273
quote:

!
  zaterdag 21 mei 2005 @ 01:14:07 #235
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_27205290
Bron is het AD trouwens.
pi_27205330
quote:

!

van Damme, veel plezier ermee
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_27205356
quote:
Feyenoord laat Goor niet gaan

Een vertrek van Bart Goor is voor Feyenoord onbespreekbaar. De Belg heeft dat gisteren in een gesprek met de clubleiding te horen gekregen. Voor de aanvoerder is zijn vroegere werkgever RSC Anderlecht in de markt.

Feyenoord denkt Goor binnen een week meer duidelijkheid te kunnen geven over de beoogde aankopen voor volgend seizoen. Er is een afspraak gemaakt om met Club Brugge te onderhandelen over de komst van de mede door Goor aanbevolen Timmy Simons. Voor de linksbackpositie heeft Feyenoord onder meer Jelle Van Damme op de korrel.

De Belg vertrok vorige zomer bij Ajax, waar hij de concurrentiestrijd met Maxwell niet kon winnen. Bij zijn huidige club Southampton wil Van Damme niet blijven na de degradatie uit het Engelse Premiership. Komende week voert Feyenoord ook gesprekken met een aantal spelers uit de eigen A-selectie en met verhuurde krachten. Donderdag sluit de selectie van coach Ruud Gullit het seizoen af met een etentje.
AD.nl
  zaterdag 21 mei 2005 @ 01:17:12 #238
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_27205377
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 01:14 schreef RedGuy het volgende:
Bron is het AD trouwens.
Alweer Hugo Borst dus
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_27205391
quote:
Feyenoord laat Goor niet gaan
Van onze verslaggever

Een vertrek van Bart Goor is voor Feyenoord onbespreekbaar. De Belg heeft dat gisteren in een gesprek met de clubleiding te horen gekregen. Voor de aanvoerder is zijn vroegere werkgever RSC Anderlecht in de markt.

Feyenoord denkt Goor binnen een week meer duidelijkheid te kunnen geven over de beoogde aankopen voor volgend seizoen. Er is een afspraak gemaakt om met Club Brugge te onderhandelen over de komst van de mede door Goor aanbevolen Timmy Simons. Voor de linksbackpositie heeft Feyenoord onder meer Jelle Van Damme op de korrel.

De Belg vertrok vorige zomer bij Ajax, waar hij de concurrentiestrijd met Maxwell niet kon winnen. Bij zijn huidige club Southampton wil Van Damme niet blijven na de degradatie uit het Engelse Premiership. Komende week voert Feyenoord ook gesprekken met een aantal spelers uit de eigen A-selectie en met verhuurde krachten. Donderdag sluit de selectie van coach Ruud Gullit het seizoen af met een etentje.
pi_27205395
Van Damme lijkt me trouwens niet eens zo'n slechte speler. In ieder geval beter dan Basto en Bosschaart.
pi_27205436
Van Damme?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_27205442
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 01:17 schreef golfer het volgende:

[..]

Alweer Hugo Borst dus
Ik denk Willem van Hanegem.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 01:19:54 #243
32974 Xante
Levend en wel
pi_27205462
quote:

!
  zaterdag 21 mei 2005 @ 01:25:18 #244
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_27205588
pfoe ik ga vandaag eens heel erg sociaal zijn, maar goed... kwam dit tegen op zoek naar een voetbaltafel op Marktplaats en denk dat het wel iets is wat een gemiddelde feyenooiter wil hebben

http://www.marktplaats.nl(...)Fq%3Dvoetbal%2Btafel

you're welcome
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_27206190
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 01:25 schreef Stefkuh het volgende:
pfoe ik ga vandaag eens heel erg sociaal zijn, maar goed... kwam dit tegen op zoek naar een voetbaltafel op Marktplaats en denk dat het wel iets is wat een gemiddelde feyenooiter wil hebben

http://www.marktplaats.nl(...)Fq%3Dvoetbal%2Btafel

you're welcome

Ook leuk voor Suijk en Golfer voor in de woonkamer
pi_27206287
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 01:46 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Ook leuk voor Suijk en Golfer voor in de woonkamer
Ik heb al een Arena-tafel.

Ik kan me voorstellen dat je zoiets zou kopen. Als straks jullie stadion gesloopt is, heb je toch nog een aandenken.
Klik dan als je durft
pi_27206457
Ach, we hebben nog meer dan 15 jaren om te genieten van de Kuip.
pi_27207371
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 00:55 schreef fransie102 het volgende:
__________________Dudek________________

Greene_________Saidi__________aankoop________aankoop

___________Simons__________Goor__________

____________________Hofs__________________

Castelen______________Kuyt____________Kalou

Als je die 2 posities achterin goed kan opvullen en Dudek en Simons haalt, hebben we toch eigenlijk wel een behoorlijk goed team? In de breedte kunnen we de selectie een beetje aanvullen met jeugdspelers.
Als, als als!

Wat heb ik daar aan, geen ene fuck!
pi_27208284
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 21:31 schreef DaMart het volgende:

[..]

ja joh, nog een nationaliteit erbij in de selectie...
Hahaha, Feyenoord kan Pavone NOOIT halen. Hij staat in de belangstelling van PSV, Sevilla, Fiorentina en nog een paar grote clubs.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 07:23:05 #250
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_27208388
Wotte/Gullit moeten nou echt snel gaan opkankeren. Willen ze weer een joods varken halen, dat nooit speelt. Tyft nou even gauw op.
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 05:33 schreef cultheld het volgende:

[..]

Hahaha, Feyenoord kan Pavone NOOIT halen. Hij staat in de belangstelling van PSV, Sevilla, Fiorentina en nog een paar grote clubs.
En psv wel wil je zeggen?

[ Bericht 1% gewijzigd door Cart_man op 21-05-2005 07:32:03 ]
A.M.A.B
pi_27208929
Wotte

Optiefen met die mislukte ajacied.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 09:56:04 #252
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_27209063
Nee, jullie leiden toppertjes op...
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_27209073
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 09:56 schreef D1 het volgende:
Nee, jullie leiden toppertjes op...
Dat doen ze wel, ze gaan er alleen slecht mee om, kijk naar v. Persie, Boutahar, Loovens enz.
quote:
Spel in de Kuip is op de wagen

Goor en Kuijt voeren namens Gullit druk op bij Feyenoord

De leiding van Feyenoord vertelt komende woensdag aan de selectie voor welke spelers in het nieuwe seizoen geen plaats meer is. Technisch directeur Mark Wotte en trainer Ruud Gullit hebben de knopen doorgehakt. Met de spelers die moeten vertrekken zullen midden volgende week individuele gesprekken worden gevoerd.

Rotterdam - Daarmee heeft de eerste forse ingreep plaats en het zal zeker niet de laatste zijn. Het spel bij Feyenoord is op de wagen. Bestuursleden (Van den Herik), spelers (Kuijt, Goor) speculeren over hun toekomst, Mark Wotte voert serieuze gesprekken met Wim Jansen en op de achtergrond probeert Ruud Gullit echte versterkingen naar Rotterdam-Zuid te lokken.

In een alles omvattende operatie moet het roer drastisch om. De vraag is of daarbij alleen voetballers zullen sneuvelen of dat er ook nog kopstukken in de Kuip hun conclusies zullen trekken.

Voorzitter Jorien van den Herik heeft zijn eigen positie ter discussie gesteld door openlijk te twijfelen aan de manier waarop hij op dit moment leiding geeft aan de club. Hij denkt te ver van het elftal af te staan en vindt het beter als er bij Feyenoord een directie-voorzitter komt, die de dagelijkse leiding in handen krijgt. Al zullen er niet zoveel mensen zijn die zo'n rol willen bekleden als op de achtergrond Van den Herik grote invloed blijft uitoefenen.
pi_27209283
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 01:51 schreef Suijk het volgende:
Ik heb al een Arena-tafel.

Ik kan me voorstellen dat je zoiets zou kopen. Als straks jullie stadion gesloopt is, heb je toch nog een aandenken.
Daar klinkt een vurig verlangen naar een "de meer" tafel ipv arena. Zie het positief in, over 50 jaar heb je weer een nieuwe ofzo
pi_27209604
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 05:33 schreef cultheld het volgende:

[..]

En PSV kan hem wel halen zeker.
  Moderator zaterdag 21 mei 2005 @ 11:16:50 #256
42184 crew  DaMart
pi_27210287
quote:
21/5/2005 - Feyenoord neemt niet deel aan proef pasfoto registratie
(Gepost door K)

BRON: Rotterdams Dagblad

Het Rotterdams Dagblad meldt dat Feyenoord weigert deel te nemen aan de proef met seizoenkaarthouders die een pasfoto moeten inleveren voor het nieuwe seizoen, waarin de play-offs van start gaan. Als gevolg van de play-offs en de extra druk daravan op de overheid heeft de overheid pasfotoregistratie afgedwongen.
Feyenoord Netwerk
Jan Willem van Dop liet in het Rotterdams Dagblad weten dat Feyenoord voor uitstel van de play-offs was. "Feyenoord heeft een ander voorstel ingediend. Wij hebben gezegd dat de KNVB, de overheid en de clubs alles eerst eens goed op de rails moeten krijgen. Er is niet geluisterd naar de supporters, bij 24 van de 32 clubs waren de fans tegen de play-offs"
pi_27210302
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 10:22 schreef snabbi het volgende:

[..]

Daar klinkt een vurig verlangen naar een "de meer" tafel ipv arena. Zie het positief in, over 50 jaar heb je weer een nieuwe ofzo
Klopt.
Klik dan als je durft
pi_27210334
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 10:44 schreef fransie102 het volgende:

[..]

En PSV kan hem wel halen zeker.
Ja. PSV heeft een naam in Zuid-Amerika. Feyenoord alleen in Ecuador.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_27210580
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 11:18 schreef cultheld het volgende:

[..]

En niet te vergeten: psv is een grote club
pi_27210832
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 11:29 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

pi_27211445
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 01:01 schreef Xante het volgende:

[..]

Liverpool wil dan geen geld, maar bijbetalen en Dirk hebben.
www.thuisuiteten.nl
pi_27211528
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 11:18 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ja, want Feyenoord heeft nooit een duel om de wereldbeker gespeeld tegen Estudiantes.
www.thuisuiteten.nl
pi_27211688
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 11:29 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

zaterdag 21 mei 2005 @ 12:14:55 #264
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_27211853
Ik ben benieuwd naar dat topoverleg, ik denk toch echt dat er koppen gaan rollen, de vraag is alleen "wie?".

De supporters zullen morgen i.i.g. een duidelijk signaal afgeven wat ze er van vinden!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_27213240
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 12:14 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik ben benieuwd naar dat topoverleg, ik denk toch echt dat er koppen gaan rollen, de vraag is alleen "wie?".

De supporters zullen morgen i.i.g. een duidelijk signaal afgeven wat ze er van vinden!
Dat topoverleg is er alleen maar zodat ze een afgang bespaard blijft.
pi_27213261
Het zou niet meer dan terecht zijn als Wotte de zak krijgt.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 14:18:26 #267
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_27215138
en dat Gullit moge volgen...want het is een fluttrainer.
A.M.A.B
pi_27215905
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 14:18 schreef Cart_man het volgende:
en dat Gullit moge volgen...want het is een fluttrainer.
En dat Been hem moge opvolgen!
pi_27216410
of jol, BS dat iemand dikkig is.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 15:09:42 #270
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27216451
Van Damme naar F'noord? Misschien is Sonck wat voor jullie?
pi_27216483
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 15:09 schreef twi het volgende:
Van Damme naar F'noord? Misschien is Sonck wat voor jullie?
Kiki Musampa als de nieuwe Blinker.
Klik dan als je durft
pi_27216571
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 14:48 schreef Luni het volgende:

[..]

En dat Been hem moge opvolgen!
Die zie ik dan liever als assistent van een hele goede trainer.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 15:25:18 #273
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27216868
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 15:10 schreef Suijk het volgende:
Kiki Musampa als de nieuwe Blinker.
Zolang 'ie na elke wedstrijd maar door Humberto Tan wordt geinterviewd Alhoewel, ik denk niet dat Tan de taal die het legioen spreekt machtig is
  Moderator zaterdag 21 mei 2005 @ 16:09:35 #274
42184 crew  DaMart
pi_27217969
quote:
Van Damme ziet Feyenoord wel zitten
In een reactie tegenover het blad ELF heeft Jelle van Damme laten weten zeer geinteresseerd te zijn in Feyenoord. "Feyenoord staat me wel aan. Het is een mooie club, met mooie supporters en de sfeer is daar suppergezellig. Bovendien past de stijl van Feyenoord iets beter bij me dan de Ajax-stijl." Er zijn meer clubs geinteresseerd in de verdediger, maar Feyenoord heeft zijn voorkeur.
Alleen ziet een groot deel van de supporters een ex-ajacied niet zitten
  zaterdag 21 mei 2005 @ 16:35:27 #275
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_27218638
Jelle van Damme was toch voor Ajax wat Song voor ons was?

Dat Feyenoord überhaupt interesse toont zeg.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zaterdag 21 mei 2005 @ 16:49:20 #276
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_27218996
Klopt, ophoeren.

Heeft welgeteld 6 wedstrijden in het eerste van Southampton gespeeld...weer zo een bankzitter halen, fijn.

Wotte en Gullit opkankeren
A.M.A.B
pi_27219905
Was ook vaak geblesseerd, maar inderdaad absoluut niet goed genoeg voor Feyenoord.
www.thuisuiteten.nl
pi_27220193
het is gewoon triest dat de naam uberhaupt genoemd wordt. Wanneer zal Feyenoord 100 spelers onder contract hebben staan is mijn vraag.
pi_27220484
Van Damme.

Ja, halve gare spelers wegdoen, en nieuwe halve gare spelers halen. Dat is gewoon een voortzetting van het huidige beleid.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_27221571
van Damme Ik vergeet nooit hoe ie Feyenoord toen naaide bij die schorsing van van Hooijdonk.
pi_27221629
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 18:21 schreef fransie102 het volgende:
van Damme Ik vergeet nooit hoe ie Feyenoord toen naaide bij die schorsing van van Hooijdonk.
Oja, dat was een mooie. Opeens users met van Damme in hun icon......
Klik dan als je durft
pi_27221710
En hij stond met z'n grote bek ook nog te zingen "helemaal niets in Rotterdam" op het kampioensfeest van Ajax. Oprotten ermee
pi_27221815
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 18:26 schreef fransie102 het volgende:
En hij stond met z'n grote bek ook nog te zingen "helemaal niets in Rotterdam" op het kampioensfeest van Ajax. Oprotten ermee
dat je daar naar kijkt maar goed, geen plek voor hem hier.
pi_27222607
Plek genoeg voor van Damme in Rotterdam..

..op de bodem van de Maas
pi_27223920
Hahaha, ook al haalt Wotte hem, v.Damme gaat toch mislukken omdat iedereen hem haat. Soort Lurling maar dan een graadje erger.

+Wotte is dan al helemaaaaaal niet meer serieus te nemen. Niet dat dat nu niet het geval is
pi_27224288
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 18:30 schreef snabbi het volgende:

[..]

dat je daar naar kijkt maar goed, geen plek voor hem hier.
Zapte er toevallig voorbij...
pi_27224761
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 18:54 schreef Staanplaats het volgende:
Plek genoeg voor van Damme in Rotterdam..

..op de bodem van de Maas
pi_27226770
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 15:14 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Die zie ik dan liever als assistent van een hele goede trainer.
Wim Jansen als adviseur.
pi_27228010
quote:
Jelle Van Damme wil graag naar Feyenoord

Jelle van Damme staat op de nominatie op naar Feyenoord te gaan. Zelf ziet de ex-Ajacied in dienst van Southampton dat helemaal zitten. De Belg gaf een maand geleden al aan dat hij in geval van degradatie graag zou willen verkassen.
'Feyenoord staat me wel aan', zo liet hij weten tegenover Elf. 'Het is een mooie club, met mooie supporters en de sfeer is daar supergezellig. Bovendien past de sfeer van Feyenoord me beter dan de Ajax-stijl.'

Van Damme kende bij Southampton weer een seizoen van ups en downs. Zo moest hij tot twee maal toe een enkeloperatie ondergaan, een blessure die hij opdeed toen hij nog in dienst was van Ajax.

Er zijn meerdere clubs geīnteresseerd in Van Damme, wiens contract overigens nog wél drie seizoenen doorloopt. 'Maar feyenoord heeft mijn absolute voorkeur.'
Leuk, dat je zegt dat de sfeer bij Feyenoord beter bij je past dan die van ajaks, maar toch motten we je niet.

Bovendien hebben we genoeg spelers die voor de gezelligheid bij ons voetballen. Een stuk of 60.
Christian Gyan Ole Ole
pi_27230688
Verbazingwekkend dat we nog niet aan reiziger zijn gelinkt...
pi_27230773
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 22:47 schreef Erasmusch het volgende:
Verbazingwekkend dat we nog niet aan reiziger zijn gelinkt...
en nu maar hopen dat ze niet in hun vrije tijd zitten te fokken, naih vast niet.. maar breng ze niet op ideeen.
pi_27230829
quote:
'Patrick Paauwe naar Portugese topclub'

21/5/2005 21:48

Volgens het Duitse dagblad Kölner Express gaat Feyenoorder Patrick Paauwe naar een Portugese topclub. De krant schrijft dat promovendus 1. FC Köln, dit seizoen getraind door Huub Stevens, kan fluiten naar de Rotterdamse verdediger, om hij naar 'een topclub in Portugal' gaat.
Paauwe mocht zich verheugen in serieuze belangstelling van de Duitse Traditionsverein. Hij kende bij Feyenoord een uitermate vreemd seizoen. Hij begon in de Kuip als aanvoerder, maar werd slachtoffer van de dramatische serie voor de winterstop. Vervolgens raakt Paauwe zelfs buiten de selectie.
Paauwe deed toch niet meer mee tegen sporting? ah...vandaar!
Wordt er morgen nog afscheid genomen van Paauwe, Malkowski etc
  zaterdag 21 mei 2005 @ 22:55:50 #293
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_27230973
Malkowski bedanken voor zijn diensten voor Feyenoord 1?
pi_27231007
Mwa paauwe moet wel een waardig afscheid krijgen eigenlijk. Ook al was hij de laatste tijd knudde en ben ik nooit echt een fan van hem geweest, een waardig einde hoort er wel bij.
pi_27231014
Nou uhm bedanken...gewoon ff zeker weten dat ie niet meer terugkomt
pi_27231036
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 22:56 schreef Erasmusch het volgende:
Nou uhm bedanken...gewoon ff zeker weten dat ie niet meer terugkomt
Dan moet je hem een flink fluitconcert geven
  zondag 22 mei 2005 @ 04:31:52 #297
66130 Erasmusch
easy easy
pi_27237454
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 22:57 schreef snabbi het volgende:

[..]

Dan moet je hem een flink fluitconcert geven
mwa...dasook weer nie nodig. maar ik wil zbigniew nooit meer in het heilige shirt zien iig
  zondag 22 mei 2005 @ 07:48:43 #298
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_27237607
Kom op zeg, Paauwe heeft goede jaren gekend bij Feijenoord. Dit jaar kwam er hij echter niet meer aan toe, wat zonde is voor hem. Zou het schandalig vinden wanneer hij vandaag wordt weggehoond. Het respect verdient hij wel.
A.M.A.B
pi_27237855
quote:
Op zondag 22 mei 2005 07:48 schreef Cart_man het volgende:
Dit jaar kwam er hij echter niet meer aan toe, wat zonde is voor hem.
Maak er gerust maar de laatste 2,5 jaar van, sinds hij linksback moest staan onder Bert is het nooit meer goed gekomen.
  zondag 22 mei 2005 @ 10:26:09 #300
39119 Staanplaats
Haringkop!
pi_27238472
Alleen al voor dat doelpunt tijdens de supercup krijgt hij van mij applaus!

Eigenlijk wel zonde dat hij nu zo vertrekt..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')