Geloof je het zelf?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:23 schreef Luni het volgende:
Voor de supporters van Feyenoord blijft Dirk Kuijt nog een jaar bij Feyenoord. De adoratie van het legioen houdt de topscorer van Nederland in de meest teleurstellende fase van dit seizoen op de been. ,,Zaterdag kreeg ik op de training een beker uitgereikt, omdat de supporters mij tot speler van het jaar hadden gekozen. Prachtig. Voor die mensen geef ik Feyenoord nog niet op,'' zei Kuijt na de tiende nederlaag van dit seizoen.
Hopelijk koopt Feyenoord hem niet en speelt hij vervolgens ergens anders de sterren van de hemel.quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:46 schreef yvette1982 het volgende:
Feyenoord stopt hopelijk per direct de onderhandelingen met simons. Wat een achterlijke zakkenvuller is dat zeg. En feyenoord maakt zich belachelijk door met hem te onderhandelen terwijl hij nogal denigrerend is over feyenoord, een belachelijk salaris vraagt en totaal geen indruk maakt respect te hebben voor deze club.
Is dat vaker gebeurd danquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:51 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hopelijk koopt Feyenoord hem niet en speelt hij vervolgens ergens anders de sterren van de hemel.
Landzaatquote:
volgens mij heeft ajax hem ook laten lopenquote:
Feyenoord heeft dan ook geen sterk bestuur of technische leiding. Als Kuijt zijn mond niet open doet, doet niemand het. Ik denk dat hij nog een jaartje blijft, en dan voor een groot bedrag vertrekt.quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:20 schreef golfer het volgende:
[..]
En ik had, terwijl Kuijt heel misschien wel gelijk had met zijn opmerking, een plaatsvervangend gevoel van schaamte toen ik het las en dacht: Dirkie je bent bezig nu al afscheid te nemen en speelt in op een breuk, want een echt sterk bestuur of technische leiding pikt zo'n opmerking niet van een speler.
Feyenoord wilde hem toen echt hebben, maar vond de transfersom te hoogquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:05 schreef Op-zicH het volgende:
[..]
volgens mij heeft ajax hem ook laten lopen.
Dus namen ze Schreuderquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:18 schreef cultheld het volgende:
Feyenoord wilde hem toen echt hebben, maar vond de transfersom te hoog
Ik vind het schitterend.quote:
dat kan.quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:51 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hopelijk koopt Feyenoord hem niet en speelt hij vervolgens ergens anders de sterren van de hemel.
Wat een onzin. Feyenoord moet eens leren dat goede spelers een goed salaris horen te krijgen. Die Simons is zo ongeveer de beste speler uit de Belgische competitie schijnt, waarom zou ie naar Feyenoord komen als die maar 2/3e van z'n huidige salaris willen betalen? Het is logisch dat ie er in ieder geval niet op achteruit wil gaan. Daar komt nog bij dat goede spelers hun eigen salaris terugverdienen door Champions League-voetbal te halen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:46 schreef yvette1982 het volgende:
Feyenoord stopt hopelijk per direct de onderhandelingen met simons. Wat een achterlijke zakkenvuller is dat zeg. En feyenoord maakt zich belachelijk door met hem te onderhandelen terwijl hij nogal denigrerend is over feyenoord, een belachelijk salaris vraagt en totaal geen indruk maakt respect te hebben voor deze club.
Het bestuur ook niet..quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:29 schreef Suijk het volgende:
[..]
Klopt. Niemand is groter dan de club, ook Kuijt niet.
Je kan iemand moeilijk iets geven wat je niet hebtquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:25 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Feyenoord moet eens leren dat goede spelers een goed salaris horen te krijgen.
Kan Yvette dit keer niet echt ongelijk geven. Als ik die interviews lees met die Simons, komt hij alleen voor de poen. Alsof we godverredommem Jezus binnen halen..quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:25 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Feyenoord moet eens leren dat goede spelers een goed salaris horen te krijgen. Die Simons is zo ongeveer de beste speler uit de Belgische competitie schijnt, waarom zou ie naar Feyenoord komen als die maar 2/3e van z'n huidige salaris willen betalen? Het is logisch dat ie er in ieder geval niet op achteruit wil gaan. Daar komt nog bij dat goede spelers hun eigen salaris terugverdienen door Champions League-voetbal te halen.
Als je dertig salarissen uitbetaalt in plaats van zestig kom je al een heel eind hoor.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:43 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Je kan iemand moeilijk iets geven wat je niet hebt
Waar betalen ze die salarissen van die 30 overbodige spelers van dan?quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:43 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Je kan iemand moeilijk iets geven wat je niet hebt
Voor de poen ga je niet naar Feyenoord. Dan was ie al wel naar een Italiaanse/Spaanse middenmotor gegaan want daar kan hij geloof ik ook heen. Maar het is toch logisch dat je je huidige salaris wilt behouden en het liefst probeert daar nog iets meer van te maken? En ik denk dat hij zo voorzichtig is met uitspraken omdat hij de supporters van Club Brugge niet op de tenen wil trappen. Ik ken deze speler bijna niet, en ga hem niet beoordelen op 1 of 2 interviews. Niet zo snel oordelenquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:44 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Kan Yvette dit keer niet echt ongelijk geven. Als ik die interviews lees met die Simons, komt hij alleen voor de poen. Alsof we godverredommem Jezus binnen halen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |