abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 mei 2005 @ 12:19:36 #26
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_27112609
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 10:46 schreef JaWi het volgende:
Darkraver .
Komt ie dan he.
A.M.A.B
pi_27112632
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 12:19 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Komt ie dan he.
Alweer een tussenjaar .
slettebak [@] gmail.com
  woensdag 18 mei 2005 @ 12:22:03 #28
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_27112680
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 12:20 schreef JaWi het volgende:

[..]

Alweer een tussenjaar .
FEIJENOORD!!!!
A.M.A.B
pi_27112705
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 23:23 schreef Luni het volgende:
Voor de supporters van Feyenoord blijft Dirk Kuijt nog een jaar bij Feyenoord. De adoratie van het legioen houdt de topscorer van Nederland in de meest teleurstellende fase van dit seizoen op de been. ,,Zaterdag kreeg ik op de training een beker uitgereikt, omdat de supporters mij tot speler van het jaar hadden gekozen. Prachtig. Voor die mensen geef ik Feyenoord nog niet op,'' zei Kuijt na de tiende nederlaag van dit seizoen.
Geloof je het zelf?
pi_27112802
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 12:22 schreef Cart_man het volgende:

[..]

FEIJENOORD!!!!
Nooit van gehoord .
slettebak [@] gmail.com
pi_27115262
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 23:09 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Fantastisch weer.
pi_27116848
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 12:22 schreef Cart_man het volgende:

[..]

FEIJENOORD!!!!
Dat is zowat synoniem voor tussenjaar
  woensdag 18 mei 2005 @ 14:46:12 #33
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_27117143
Feyenoord stopt hopelijk per direct de onderhandelingen met simons. Wat een achterlijke zakkenvuller is dat zeg. En feyenoord maakt zich belachelijk door met hem te onderhandelen terwijl hij nogal denigrerend is over feyenoord, een belachelijk salaris vraagt en totaal geen indruk maakt respect te hebben voor deze club.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_27117298
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 14:46 schreef yvette1982 het volgende:
Feyenoord stopt hopelijk per direct de onderhandelingen met simons. Wat een achterlijke zakkenvuller is dat zeg. En feyenoord maakt zich belachelijk door met hem te onderhandelen terwijl hij nogal denigrerend is over feyenoord, een belachelijk salaris vraagt en totaal geen indruk maakt respect te hebben voor deze club.
Hopelijk koopt Feyenoord hem niet en speelt hij vervolgens ergens anders de sterren van de hemel.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 18 mei 2005 @ 14:54:57 #35
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_27117383
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 14:51 schreef cultheld het volgende:

[..]

Hopelijk koopt Feyenoord hem niet en speelt hij vervolgens ergens anders de sterren van de hemel.
Is dat vaker gebeurd dan
pi_27117517
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 14:54 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Is dat vaker gebeurd dan
Landzaat
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 18 mei 2005 @ 15:05:06 #37
29907 Op-zicH
Ach ja, opzich
pi_27117624
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 15:00 schreef cultheld het volgende:

[..]

Landzaat
volgens mij heeft ajax hem ook laten lopen .
The trouble with ignorance is that it picks up confidence as it goes along.
pi_27117775
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 01:20 schreef golfer het volgende:

[..]

En ik had, terwijl Kuijt heel misschien wel gelijk had met zijn opmerking, een plaatsvervangend gevoel van schaamte toen ik het las en dacht: Dirkie je bent bezig nu al afscheid te nemen en speelt in op een breuk, want een echt sterk bestuur of technische leiding pikt zo'n opmerking niet van een speler.
Feyenoord heeft dan ook geen sterk bestuur of technische leiding. Als Kuijt zijn mond niet open doet, doet niemand het. Ik denk dat hij nog een jaartje blijft, en dan voor een groot bedrag vertrekt.

Ik ben blij dat Feyenoord gestopt is met het verkopen van goede spelers voor bodemprijzen; Kalou en Kuijt hadden allang weg kunnen zijn.

Er moet maar weer een bezem door de selectie. En dit keer definitief.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_27117956
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 15:05 schreef Op-zicH het volgende:

[..]

volgens mij heeft ajax hem ook laten lopen .
Feyenoord wilde hem toen echt hebben, maar vond de transfersom te hoog
pi_27118245
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 15:18 schreef cultheld het volgende:

Feyenoord wilde hem toen echt hebben, maar vond de transfersom te hoog
Dus namen ze Schreuder
pi_27118661
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 15:28 schreef rotskibo het volgende:

[..]

Dus namen ze Schreuder
Ik vind het schitterend.
pi_27119300
Hoe onhandelbaar is die Magrão feitelijk? Die knul stond in eigen land volgens mij amper als talent bekend en dan hier de grote jongen uithangen, lijkt me vreemd.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 18 mei 2005 @ 16:13:13 #43
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_27119701
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 14:51 schreef cultheld het volgende:

[..]

dat kan.
maar wat heeft het voor zin om achter een speler aan te gaan die niet graag wil komen. HIj heeft al genoeg gezegd om hem niet meer te willen contracteren. En we moeten nu ook niet gaan doen alsof hij een zidane is.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_27122064
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 14:46 schreef yvette1982 het volgende:
Wat een onzin. Feyenoord moet eens leren dat goede spelers een goed salaris horen te krijgen. Die Simons is zo ongeveer de beste speler uit de Belgische competitie schijnt, waarom zou ie naar Feyenoord komen als die maar 2/3e van z'n huidige salaris willen betalen? Het is logisch dat ie er in ieder geval niet op achteruit wil gaan. Daar komt nog bij dat goede spelers hun eigen salaris terugverdienen door Champions League-voetbal te halen.
pi_27122507
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 11:29 schreef Suijk het volgende:

[..]

Klopt. Niemand is groter dan de club, ook Kuijt niet.
Het bestuur ook niet..
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_27122526
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 17:25 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Wat een onzin. Feyenoord moet eens leren dat goede spelers een goed salaris horen te krijgen.
Je kan iemand moeilijk iets geven wat je niet hebt
pi_27122568
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 17:25 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Wat een onzin. Feyenoord moet eens leren dat goede spelers een goed salaris horen te krijgen. Die Simons is zo ongeveer de beste speler uit de Belgische competitie schijnt, waarom zou ie naar Feyenoord komen als die maar 2/3e van z'n huidige salaris willen betalen? Het is logisch dat ie er in ieder geval niet op achteruit wil gaan. Daar komt nog bij dat goede spelers hun eigen salaris terugverdienen door Champions League-voetbal te halen.
Kan Yvette dit keer niet echt ongelijk geven. Als ik die interviews lees met die Simons, komt hij alleen voor de poen. Alsof we godverredommem Jezus binnen halen..
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_27122575
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 17:43 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Als je dertig salarissen uitbetaalt in plaats van zestig kom je al een heel eind hoor.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_27122605
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 17:43 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Waar betalen ze die salarissen van die 30 overbodige spelers van dan?
pi_27122715
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 17:44 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Kan Yvette dit keer niet echt ongelijk geven. Als ik die interviews lees met die Simons, komt hij alleen voor de poen. Alsof we godverredommem Jezus binnen halen..
Voor de poen ga je niet naar Feyenoord. Dan was ie al wel naar een Italiaanse/Spaanse middenmotor gegaan want daar kan hij geloof ik ook heen. Maar het is toch logisch dat je je huidige salaris wilt behouden en het liefst probeert daar nog iets meer van te maken? En ik denk dat hij zo voorzichtig is met uitspraken omdat hij de supporters van Club Brugge niet op de tenen wil trappen. Ik ken deze speler bijna niet, en ga hem niet beoordelen op 1 of 2 interviews. Niet zo snel oordelen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')