abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27138029
Ga gewoon met vrienden mee als ze zeggen wat te gaan drinken. Dronken word je toch, ook al sje thuis gaat zitten merk ik. Voolgende keer dus bneter biuten de deur drinken.

Hehe kostte me weer genoeg moetite om dit te plaatsen.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  donderdag 19 mei 2005 @ 02:24:54 #27
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27138071
tip miljoen denk ik:
koop een paar kratten bier bij gall&gall, zeg erbij dat je armlastig student bent en niet weet hoeveel mensen er op je feestje komen. derhalve zou je het op prijs stellen als je de niet gebruikte kratten weer kon inleveren (doen ze meestal) ga naar een andere slijter en haal een 'doppentang'.

ga feesten en zuip alles op, maar bewaar de doppen. pak de de volgende dag de lege bierflesjes en vul ze met water. doe nu de doppen er weer op. ga naar gall en gall en zeg dat het stil was en daardoor enkele kratten niet gebruikt zijn...

u do the math. oh ja nog een tipje, zorg dat die gall&gall niet in je buurt is.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_27138175
Geniaal, helemaal geniaal
ken een vriend uit Kiev, heeft hetzelfde met flessen vodka uitgehaald
Echt een goeie grap.....
dikke nerd
pi_27231269
TO zoalshetis AND telamomtepoepn

Het zal gerust een goede grap geweest zijn, maar je hebt met je vrienden gezopen, je heb je vermaakt, dan moet je ook gewoon betalen en niet zo'n rotstunt uithalen. En zoalshetis, hou je dan aan je ondertitel "eerlijk = eerlijk". Stelen valt niet onder de noemer eerlijk.
pi_27235057
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 02:24 schreef zoalshetis het volgende:
tip miljoen denk ik:
koop een paar kratten bier bij gall&gall, zeg erbij dat je armlastig student bent en niet weet hoeveel mensen er op je feestje komen. derhalve zou je het op prijs stellen als je de niet gebruikte kratten weer kon inleveren (doen ze meestal) ga naar een andere slijter en haal een 'doppentang'.

ga feesten en zuip alles op, maar bewaar de doppen. pak de de volgende dag de lege bierflesjes en vul ze met water. doe nu de doppen er weer op. ga naar gall en gall en zeg dat het stil was en daardoor enkele kratten niet gebruikt zijn...

u do the math. oh ja nog een tipje, zorg dat die gall&gall niet in je buurt is.
Stakker
pi_27236345
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 23:04 schreef NerdoNielso het volgende:
Het zal gerust een goede grap geweest zijn, maar je hebt met je vrienden gezopen, je heb je vermaakt, dan moet je ook gewoon betalen en niet zo'n rotstunt uithalen. En zoalshetis, hou je dan aan je ondertitel "eerlijk = eerlijk". Stelen valt niet onder de noemer eerlijk.
ja, want waneer je student bent gedraag je je braaf en doe je alleen maar 'goede' en 'eerlijke' dingen
ooit een fiets gejat?? foei foei foei. Jij rijdt erop, jij geniet ervan, het maakt jou leven makkelijk, dus je moet ook ervoor betalen
dikke nerd
  zondag 22 mei 2005 @ 02:42:58 #32
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_27236862
quote:
Op zondag 22 mei 2005 02:02 schreef telamomtepoepn het volgende:

[..]

ja, want waneer je student bent gedraag je je braaf en doe je alleen maar 'goede' en 'eerlijke' dingen
ooit een fiets gejat?? foei foei foei. Jij rijdt erop, jij geniet ervan, het maakt jou leven makkelijk, dus je moet ook ervoor betalen
Fietsen jatten

Ik jat hele besturingssystemen
Vampire Romance O+
  zondag 22 mei 2005 @ 03:09:51 #33
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27237091
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 23:04 schreef NerdoNielso het volgende:
TO zoalshetis AND telamomtepoepn

oh sorry ik wist niet dat je dat tegen de borst zou stuiten. duuuuuh. ik dacht dat dit om een studententopic ging en niet om padvinders grappen en grollen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_27260229
Aldi is idd erg goed te doen en stukken goedkoper, wij halen daar ook de meeste spullen, zoals afwasmiddel , wc papier, snacks, maar ook het beleg enzo is goed te doen. alleen het brood en groente en fruit halen we daar niet
de mensheid zorgt voor zn eigen ondergang.
pi_27269152
een vrij simpele tip: lucifers op de wc. Scheelt veel stank.
pi_27283471
- jaaa idd als wc hard stinkt gewoon een beetje wc-papier in de fik te steken.....stank meteen weg
- leg een wireless verbinding aan. Kun je in de zomer lekker in de tuin samen met je huisgenoten achter je laptopje nerden :-D
dikke nerd
  maandag 23 mei 2005 @ 22:54:01 #37
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_27292298
quote:
Op maandag 23 mei 2005 18:49 schreef telamomtepoepn het volgende:
- jaaa idd als wc hard stinkt gewoon een beetje wc-papier in de fik te steken.....stank meteen weg
- leg een wireless verbinding aan. Kun je in de zomer lekker in de tuin samen met je huisgenoten achter je laptopje nerden :-D
Leg geen wireless verbinding aan. Kun je in de zomer lekker met je huisgenoten buiten zitten, biertjes drinken en socializen.
Nulla verba sed acta
  maandag 23 mei 2005 @ 22:55:50 #38
36221 Kopstoot
Ik houd nog steeds van Janine.
pi_27292367
quote:
Op maandag 23 mei 2005 22:54 schreef Leonoor het volgende:

[..]

Leg geen wireless verbinding aan. Kun je in de zomer lekker met je huisgenoten buiten zitten, biertjes drinken en socializen.
"Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."
pi_27292854
quote:
Op maandag 23 mei 2005 22:54 schreef Leonoor het volgende:

[..]

Zorg dat je je op het draadloze netwerk van je buurman kan internetten, scheelt je zo weer een internetverbinding
pi_27663574
quote:
Op maandag 23 mei 2005 23:08 schreef NerdoNielso het volgende:

[..]

Zorg dat je je op het draadloze netwerk van je buurman kan internetten, scheelt je zo weer een internetverbinding
Oftewel: koop een draadloze router welke je kunt door laten schakelen naar de verbinding van de buren...
pi_27680778
quote:
Op maandag 6 juni 2005 01:10 schreef Meneer_Storm het volgende:

[..]

Oftewel: koop een draadloze router welke je kunt door laten schakelen naar de verbinding van de buren...

offtopic: Je site doet het niet..
pi_27681442
quote:
Op maandag 6 juni 2005 16:56 schreef heinl het volgende:

[..]

offtopic: Je site doet het niet..

Oooh, naja, is toch niet mijn site. Ik zal het linkje wel laten verwijzen naar het draadje in kwestie.

"Verander de pics uit je OP, ook na 48 uur"

pi_27724361
http://www.studentplus.nl

De site biedt stages, afstudeeropdrachten, vacatures, woonruimte, een marktplaats en daarnaast veel informatie en een forum..
pi_27724982
op www.breakawayiseenkutspammer.nl vind je nog veel betere tips
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
pi_27727280
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 22:15 schreef BreakAway het volgende:

De site biedt stages, afstudeeropdrachten, vacatures, woonruimte, een marktplaats en daarnaast veel informatie en een forum..
spammerd
Nu ook in vanillesmaak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')