Nee, de mensen in V&A moeten het gaan gebruiken, of niet dus. Als ik technische moeilijkheden zou gaan ondervinden open ik wel een topic in DIG.quote:Op zondag 31 oktober 2004 21:34 schreef Medalist het volgende:
kick naar DIG?
Volgens breuls is de tijd dat dat gaat gebeuren "Onbekend", ik weet niet of dat veel goeds betekend...quote:Op zondag 31 oktober 2004 21:50 schreef ShaoliN het volgende:
De editduur verlengen voor V&A lijkt mij een veel simpelere oplossing eik.
Sinds RDE hebben we volgens mij qua updates weinig te klagen. Helemaal in vergelijking met Topix.quote:Op zondag 31 oktober 2004 21:51 schreef DutchBlood het volgende:
[..]
Volgens breuls is de tijd dat dat gaat gebeuren "Onbekend", ik weet niet of dat veel goeds betekend...
Ja, Topix.......quote:Op zondag 31 oktober 2004 21:54 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Sinds RDE hebben we volgens mij qua updates weinig te klagen. Helemaal in vergelijking met Topix.
Succes! Wil het al lukken?quote:Op maandag 1 november 2004 16:05 schreef DutchBlood het volgende:
Okay, ik ben begonnen met scripten.
Ja hoorquote:Op maandag 1 november 2004 17:20 schreef Meneer_Storm het volgende:
[..]
Succes! Wil het al lukken?
Gelukkig maar, ben er vanaf 15.30 mee bezig geweest...quote:Op maandag 1 november 2004 22:12 schreef __Saviour__ het volgende:
't ziet er al goed uit hoor
Dat zou idd iets minder opvallend mogenquote:Op maandag 1 november 2004 23:30 schreef Tiemie het volgende:
Beetje jammer dat 90% van de afbeelding uit een verwijzing naar jouw website én jouw naam bestaat.
Voor hoe lang kan dat dan?quote:Op maandag 1 november 2004 23:21 schreef Adelante het volgende:
wij kunnen de OP toch ook na het verstrijken van de editduur weer vrijgevendus misschien ff een topicreport plaatsen en de modjes halen de lock er af...
volgens mij blijft het unlocken gelden tot wij de OP ook weer handmatig lockenquote:Op maandag 1 november 2004 23:32 schreef Meneer_Storm het volgende:
Voor hoe lang kan dat dan?
understatement...quote:Op maandag 1 november 2004 23:32 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat zou idd iets minder opvallend mogen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |