quote:Op donderdag 8 september 2005 14:49 schreef Ruzbeh het volgende:
Mario moet oprotten. Ik wil info over Revolution.
NEWSFLASHquote:Op donderdag 8 september 2005 14:49 schreef Ruzbeh het volgende:
Mario moet oprotten. Ik wil info over Revolution.
Uitmelkenquote:
Ja ik dus zelf niet hequote:Op woensdag 7 september 2005 19:39 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Spoiled bastard.Mij bij is het juist andersom. Ze geven me consoles met spellen gewoon zomaar weg.
Me SNES en twee keer me N64Bij de eerste keer zat er zelfs Ocarina of Time bij. Hallo...
Google translatequote:Op donderdag 8 september 2005 17:11 schreef Cerbie het volgende:
Zo goed is m'n Japans nou ook weer niet
*plaatjes kijkt
quote:Op donderdag 8 september 2005 17:40 schreef Ruzbeh het volgende:
[afbeelding]
Wat een lief mevrouw in dat Famicom uniform.
ligt het aan mij of verft de helft van de japanse vrouwen der haar rood?quote:Op donderdag 8 september 2005 17:40 schreef Ruzbeh het volgende:
[afbeelding]
Wat een lief mevrouw in dat Famicom uniform.
Haar van japanners kan vaak rood zijn, pauper.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:21 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
ligt het aan mij of verft de helft van de japanse vrouwen der haar rood?
Nou... dat valt eigelijk best mee. Er zijn net zoveel leuke westerse meisjes als Japanese meisjes.quote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 22:27 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Haar van japanners kan vaak rood zwart zijn, pauper. [afbeelding]
gameboy microquote:Op vrijdag 9 september 2005 08:56 schreef Strolie75 het volgende:
http://games.fok.nl/showcolumn.php?itemid=6156&page=1
Ja, maar ik bedoelde dus dat er ook Japanners zijn die geboren zijn met rood haar.quote:
quote:
Het merendeel zal geverfd zijn. Wereldwijd heeft slechts 3% van de mensen rood haar (van nature), en ik verwacht dat het percentage in Japan nog iets lager ligt.quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:27 schreef Ruzbeh het volgende:
Ja, maar ik bedoelde dus dat er ook Japanners zijn die geboren zijn met rood haar.
Nee, hoger volgens mij. Rood haar is in Japan volgens mij helemaal niet zo ongewoon. Dat zie je terug als je zo'n foto tjekt van een straat vol met Japanners. Daarnaast zie je het terug in (realistische) anime. Chiyo-chan van Azumanga Daioh heeft rood haar, Kenshin van de anime Rurouni Kenshin heeft lang, rood haar.quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:34 schreef chibibo het volgende:
Wereldwijd heeft slechts 3% van de mensen rood haar (van nature), en ik verwacht dat het percentage in Japan nog iets lager ligt.
The Eye 2quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:35 schreef chibibo het volgende:
Ga je vanavond ook MTV Asian Screen kijken?
Bijna allemaal geverft denk ik zoquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:07 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nee, hoger volgens mij. Rood haar is in Japan volgens mij helemaal niet zo ongewoon. Dat zie je terug als je zo'n foto tjekt van een straat vol met Japanners. Daarnaast zie je het terug in (realistische) anime. Chiyo-chan van Azumanga Daioh heeft rood haar, Kenshin van de anime Rurouni Kenshin heeft lang, rood haar.
Daarnaast ken ik een gozer van GAF die een Japanse canadees is en die heeft van nature ook rood haar.
Of een apart subforum speciaal voor mij, RUZ.quote:
Ik vind het een goed idee, het mag ook best een slowchat zijn, bij ben voorquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind ook wel dat er een Nintendo slowchat mag komen. Het is nu verspreid over GBA, Micro, Cube en RevDe DS loopt alleen ook wel goed. Cube is bijna dood (Zelda krijgt strax vanzelf een eigen topic) en over de Revo is niets bekend
Verder is Micro en GBA sowieso wel het samenvoegen waard.
Je krijgt dan dus 2 Nintendo topics:
DS
Nintendo algemeen (Rev, Cube en GBA)
Verder bljven de topics over de afzonderlijke games bestaan.
Goed idee? Of moet ik gaan slapen?
niks spammen, je kunt dat topic misschien straks ook zien als een manier van contact voor het online gebeuren straksquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:02 schreef Ruzbeh het volgende:
Revolution topic, Micro en Cube moeten gewoon bestaan voor de mensen die echt iets willen weten. Nintendo slowchat lijkt me een uitstekend idee (lekker volspammen).
we moeten het het nintendo fanboy topic noemenquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:03 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
niks spammen, je kunt dat topic misschien straks ook zien als een manier van contact voor het online gebeuren straks![]()
![]()
Gewoon in GAM een apart NIN subforum makenquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind ook wel dat er een Nintendo slowchat mag komen. Het is nu verspreid over GBA, Micro, Cube en RevDe DS loopt alleen ook wel goed. Cube is bijna dood (Zelda krijgt strax vanzelf een eigen topic) en over de Revo is niets bekend
Verder is Micro en GBA sowieso wel het samenvoegen waard.
Je krijgt dan dus 2 Nintendo topics:
DS
Nintendo algemeen (Rev, Cube en GBA)
Verder bljven de topics over de afzonderlijke games bestaan.
Goed idee? Of moet ik gaan slapen?
Vol met prachtige DS topics.... *zucht* een utopie.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een eigen subforum zou ik helemaal geweldig vinden
Ik verwijs jullie naar het Nintendo Slowchat Topicquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:42 schreef Thomper het volgende:
[..]
Vol met prachtige DS topics.... *zucht* een utopie.Het Heilige, Beloofde Land.
En het is overzichtelijkerquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een eigen subforum zou ik helemaal geweldig vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |