Ja, 69,95.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:41 schreef mark-- het volgende:
Is er al een exacte prijs bekend?
Je kunt er niet op gebeld worden,quote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:16 schreef highworker het volgende:
ehm, wat is het voordeel ten opzichte van een gsm?
Ik ga hem halen denk ik... Samen met de Play Yanquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:57 schreef Ruzbeh het volgende:
[afbeelding]
Als ik ooit een klein beetje teveel geld heb...
Hij word niet echt goedkoop, tussen de SP en de DS in, ik schat's zo'n 125 euroquote:Op donderdag 9 juni 2005 01:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga hem halen denk ik... Samen met de Play Yan
Importquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:38 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Hij word niet echt goedkoop, tussen de SP en de DS in, ik schat's zo'n 125 euro![]()
Dan wil ik een doorzichtige! Dat is tofquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
De GB Micro heeft ook verwisselbare frontjes
http://www.gamesarefun.com/games/gbmicro/scan01.jpg
Hoe groot is het scherm? Op de SP kan ik nl prima films kijkenquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:24 schreef __Saviour__ het volgende:
Play-Yan op de Micro, da's, echt wel héél klein films kijken. Of ga je het gebruiken voor de Mp3's ?
het scherm is kleinerquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoe groot is het scherm? Op de SP kan ik nl prima films kijken
't wat kleiner dan het GBA scherm toch. Mij lijkt het niet zo fijn kijken. Ik wacht liever op een movie player die het volledige scherm van de DS kan gebruiken, dat lijkt me dan weer wel wat.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe groot is het scherm? Op de SP kan ik nl prima films kijken
TJa, als ik er logisch over nadenk is een Micro voor mij ook overbodig, de PlayYan werkt ook op de DS, net als andere GBA games. Maar hij ziet er zo tof uitquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:32 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
't wat kleiner dan het GBA scherm toch. Mij lijkt het niet zo fijn kijken. Ik wacht liever op een movie player die het volledige scherm van de DS kan gebruiken, dat lijkt me dan weer wel wat.
Ach je moet hem gewoon haken, het is een ongelooflijke geil en strak ding, en straks heeft tie ook nog een mooie doos er om heen die je weer op je kast kunt zettenquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
TJa, als ik er logisch over nadenk is een Micro voor mij ook overbodig, de PlayYan werkt ook op de DS, net als andere GBA games. Maar hij ziet er zo tof uit
Er is ook een DSquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:45 schreef Apekoek het volgende:
beetje jammer, ze blijven dus steken op de GBA. terwijl handhelds van andere merken steeds geadvanceerder worden, en persoonlijk vind ik ook veel betere games uitbrengen (PSP).
Ze blijven helemaal niet steken, ze breiden hem gewoon uit, ipv dat je het vier jaar met de zelfde handheld doet, verbeteren zij hem tenminste, kwa uiterlijk en andere dingen, niet grafisch. En kwa betere games op de PSP, dat blijft een mening, want voor mij zit er helemaal niks leuks op de PSP en wel gigantisch veel op de GBA!quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:45 schreef Apekoek het volgende:
beetje jammer, ze blijven dus steken op de GBA. terwijl handhelds van andere merken steeds geadvanceerder worden, en persoonlijk vind ik ook veel betere games uitbrengen (PSP).
quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:28 schreef Rodie83 het volgende:
Zo bewijst Nintendo maar weer eens hoe innovatief ze zijn hmz
Nou, laat Sony maar eens een PSP micro maken.quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:28 schreef Rodie83 het volgende:
Zo bewijst Nintendo maar weer eens hoe innovatief ze zijn hmz
Leuk, je smilie, maar je kan t niet ontkennen. Dis geld trekken uit een handheld die binnenkort vergeten is. Bovendien is het gewoon genant dat Nintendo 3 versies heeft uitgegegeven van de GBA. En ja, voor een bedrijf wat zo prat staat op nieuwe game ervaringen, nieuwe dingen, innovatie enzovoorts, vind ik dit gewoon een aanfluiting. Een nieuw apparaat om 4 jaar oude games mee af te spelen. Tof.quote:
Hij komt ook alleen maar in NL uit omdat mensen het hier willen. Dit ding is eigenlijk helemaal niet voor de Europese markt bedoeld, maar voor Korea en Taiwan en dergelijke. De hele styling van dat ding is helemaal niet bericht op het Westen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:45 schreef Rodie83 het volgende:
Leuk, je smilie, maar je kan t niet ontkennen. Dis geld trekken uit een handheld die binnenkort vergeten is. Bovendien is het gewoon genant dat Nintendo 3 versies heeft uitgegegeven van de GBA. En ja, voor een bedrijf wat zo prat staat om gamebeleving, nieuwe dingen, enzovoorts, vind ik dit gewoon een aanfluiting. Een nieuw apparaat om 4 jaar oude games mee af te spelen. Tof.
ZOals ik in mijn reactie op FOK!games al zei: van elk elektronische gadget komt een nieuwe versie uit. PS1 en 2 deden het, Ipod blijft het doen, etc. Zelfs de Xbox deed het met de controllerquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:45 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Leuk, je smilie, maar je kan t niet ontkennen. Dis geld trekken uit een handheld die binnenkort vergeten is. Bovendien is het gewoon genant dat Nintendo 3 versies heeft uitgegegeven van de GBA. En ja, voor een bedrijf wat zo prat staat op nieuwe game ervaringen, nieuwe dingen, innovatie enzovoorts, vind ik dit gewoon een aanfluiting. Een nieuw apparaat om 4 jaar oude games mee af te spelen. Tof.
Ik ben bang van juist wel. Tis net zoals als die kleine PS2: lekker uitbuiten. Een als Nintendo dat ding niet heeft gebouwd voor de westerse markt dan zijn ze echt van de domme: shiny, klein en verwisselbare frontjes zijn (helaas) hier ook nog steeds erg hot.quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:47 schreef RetepV het volgende:
[..]
Hij komt ook alleen maar in NL uit omdat mensen het hier willen. Dit ding is eigenlijk helemaal niet voor de Europese markt bedoeld, maar voor Korea en Taiwan en dergelijke. De hele styling van dat ding is helemaal niet bericht op het Westen.
Er komen nog steeds (kwaliteits) GBA spellen uit...quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:45 schreef Rodie83 het volgende:
Een nieuw apparaat om 4 jaar oude games mee af te spelen. Tof.
99 Euroquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:16 schreef Ruzbeh het volgende:
100 Euro.
Ik verwacht dat hij wel snel daalt in prijs (al helemaal als niemand 'm met die prijs koopt).
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gebruik je zeker je Xbox 360 pre-order geld voor.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb al 2 GBA's, een DS en een GB Player, maar zo'n Micro wil ik OOOOHHOOOOK
Consoles pre-order ik nietquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:12 schreef BMH het volgende:
[..]
Gebruik je zeker je Xbox 360 pre-order geld voor.![]()
En terecht! Het mooie kleine formaat van de Gameboy Micro wordt onrecht aangedaan, wanneer zo'n lompe Gameboy cartridge er half uitsteekt.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:14 schreef Hooghoudt het volgende:
Ja, ik vind die prijsstelling niet erg slim, temeer daar de GBmicro minder functionaliteit heeft dan een GBA (SP): je kan er namelijk geen oude Gameboy (Color) spellen op spelen!
Nee, we wistten totaal niet dat ie 99 euro zou gaan kostten.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:21 schreef tKrieK het volgende:
Ik heb em al gespeelt, (vertegenwoordiger van Nintendo had hem bij hem), en ik vind hem opzich niet zo super spectaculair.
Het is gewoon de GB advance maar dan in een kleiner doosje, en btw voor de mensne die geinsteresseerd zijn; volgens die vertegenwoordiger zou die de prijs van de GB advance SP krijgen
Oh ja, die kost ook nog steeds 99 euro... wanneer zou Nintendo het GBA-platform niet alleen voor ontwikkelaars als 'het goedkope alternatief' in de markt zetten?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:26 schreef Thomper het volgende:
[..]
Nee, we wistten totaal niet dat ie 99 euro zou gaan kostten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |