Geen idee, ik weet alleen wel dat met deze OP niemand van buiten BdT er iets van zal snappen. Misschien kan dat iets duidelijker, het is tenslotte niet alleen voor ons, maar voor iedere fok!kerquote:
Zei er iemand tea??quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:25 schreef Z het volgende:
Lose the 't'.
Dan is het wat mij betreft al duidelijk hoorquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:24 schreef Augustina het volgende:
Oh, dan wil ik meteen even van de gelegenheid gebruik maken om naar tips te vragen welke kunstboeken mooi danwel nuttig zijn om aan te schaffen?
Ho ho, onderschat jezelf niet.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:32 schreef Augustina het volgende:
Pfff, zie je wel dat ik niet de juiste persoon ben zoiets te openen.
![]()
Nou, ik heb mijn best gedaan een OP in elkaar te zetten (tussen allerlei werkzaamheden door) op dit topic, dus laat het feest beginnen zou ik zeggen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:39 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ho ho, onderschat jezelf niet.![]()
je kunt je OP nog 24 uur aanpassen, wellicht kun je in die tijd nog wat informatie aan je OP toevoegen
quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:30 schreef Augustina het volgende:
[..]
Nou, ik heb mijn best gedaan een OP in elkaar te zetten (tussen allerlei werkzaamheden door) op dit topic, dus laat het feest beginnen zou ik zeggen.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:42 schreef ALTER-EGO het volgende:
Deze opgave is te doen als je zoekt op kunstenaars die geboren zijn in 1937.
Het is "Garden" Pembroke Studios 8 III '04 2004 van de Engelsman David Hockney.
Zonder geboortedatum had ik het niet geweten.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:49 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
![]()
Geweldig AE!!! Helemaal goed!!![]()
Hier sluit ik mij bij aanquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:20 schreef Augustina het volgende:
Leuke opgave, AE!![]()
Maar ik heb geen idee van wie het is.
Of Limburgsquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:31 schreef Z het volgende:
Het glooiend landschap en de kleuren lijken mij duits. Of niet natuurlijk.
Nee, Sisley werd bijna een halve eeuw eerder geboren dan de gezochte schilder.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:03 schreef Augustina het volgende:
Is het Sisley?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |