Ik meende het Centraal Station van Amsterdam te herkennen. Tevens meende ik dat de bouwwerkzaamheden te maken hadden met de aanleg van de metro.quote:Op donderdag 19 mei 2005 03:29 schreef ALTER-EGO het volgende:
Cioran, was het de bedoeling om de titel te raden van de afbeelding met herkenbare locatie?
Want als de afbeelding niet op internet te vinden is en niet herkent wordt, is het een onmogelijke opgave.
En dat willen we niet, toch.
Amsterdam is een van de vele steden waar ik het weet te presteren om te verdwalen in het wegennetwerk. Zodoende weet ik nooit waar ik ben, laat staan dat ik het herken.quote:Op donderdag 19 mei 2005 03:34 schreef cioran63 het volgende:
[..]
Nee, dat willen we niet, daarom haast ik me erbij te vertellen dat het een tekening van Willem van Genk is, die afgelopen donderdag overleed. Vandaag is hij begraven. De locatie is de Prins Hendrikkade te Amsterdam, links ziet u het Centraal Station.
Nou, dat is ook weer zo wat. Ik ben een bewonderaar van zijn werk, maar de man kende ik persoonlijk niet. Hij was ook moeilijk benaderbaar, want schizofreen, en de laatste tien jaar niet meer tot werken in staat.quote:Op donderdag 19 mei 2005 03:42 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Daar je aanwezig was op de begrafenis... Gecondoleerd.
Ik zie je iig niet als een snob hoor. Ben blij dat jij en Do2 werken van minder bekende kunstenaars plaatsenquote:Op donderdag 19 mei 2005 03:20 schreef cioran63 het volgende:
Probleem, Gajus, is een beetje dat ik graag iets wil laten zien wat ik mooi vind, en misschien wringt daar de schoen. Picasso en Matisse ken ik nou wel, ik zoek altijd naar iets anders. En dat is niet handig voor dit spelletje, wellicht. Misschien ben ik een snob, dat is ook heel goed mogelijk.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 07:23 schreef De-oneven-2 het volgende:
Rust zacht.
Ah, sorry Do2 ik snapte hem ff niet. Maar nu is het duidelijk...quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:57 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Rust zacht, Willem van Genk.
Zo beter?
Dus je broer heeft er een boek van??quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb er zelfs een boek van...
Hoewel,
ik het 't ooit uitgeleend aan m'n broer en 't daarna eigenlijk nooit meer terug gezien...
Hmz,...
Misschien mag je hem wel een keer lenen?quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:10 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dat mag ik alleen maar hopen, AR.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:17 schreef De-oneven-2 het volgende:
Geen idee meer waar ik het vandaan heb, maar hier kan je 'm iig bestellen...
quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
Kwam zojuist trouwens een mooi stukje over van Gent tegen op het i-net, van ene cioran63...
Nu ja, daar valt eigenlijk geen zinnig woord over te zeggen...quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:24 schreef Augustina het volgende:
Oh, dan wil ik meteen even van de gelegenheid gebruik maken om naar tips te vragen welke kunstboeken mooi danwel nuttig zijn om aan te schaffen?
Nou, een apart topic over kunstboeken lijkt me wel wat hoor. Het zal waarschijnlijk niet erg lopen, maar wie weet....quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:24 schreef Augustina het volgende:
Oh, dan wil ik meteen even van de gelegenheid gebruik maken om naar tips te vragen welke kunstboeken mooi danwel nuttig zijn om aan te schaffen?
Maar als dit topic vervuiling is, wil ik er wel een apart topic over openen, maar dat is misschien ook weer zo wat.
Mja, ik heb wel wat boeken. Maar die zijn zo ontzettend standaard. Denk niet dat het echt nut heeft. Net wat Do2 zegt, het is inderdaad erg persoonsgebonden.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:31 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nou, een apart topic over kunstboeken lijkt me wel wat hoor. Het zal waarschijnlijk niet erg lopen, maar wie weet....
.....quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:35 schreef Augustina het volgende:
[..]
Mja, ik heb wel wat boeken. Maar die zijn zo ontzettend standaard. Denk niet dat het echt nut heeft. Net wat Do2 zegt, het is inderdaad erg persoonsgebonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |