Dat weet ik eerlijk gezegd niet.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:11 schreef Z het volgende:
Is het de Loire?
Graanbeurs.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:14 schreef Z het volgende:
Ik ben wel eens goed dronken geworden in de Graanbus (?) in Breda, voor de rest weet ik er niets vanaf. Een kunstboeken topic is een goed idee, ik post er wel in!
Ik stap over een uurtje in m'n schilderij, en dan kom ik jouw kant op geredenquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:26 schreef De-oneven-2 het volgende:
Geniet nu het nog kan, AR!
Ik moet er over ongeveer 5 minuten weer vandoor....
Nu ja, ik meld het gewoon ff dat het duidelijk is dat remmen alleen een optie is als het een vrouw betreft.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wie heeft het hier over remmen gehad?
Dat is vragen naar de bekende weg he.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:19 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het uitgaansleven is hier overigens niet zo heel slecht.
Je moet alleen wel van café's houden. Of niet, AE?.
Het is maar dat je nu weet in wat voor een sinistere stad je zometeen vertoeft.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:48 schreef Automatic_Rock het volgende:
Die laatste zin klopt helemaal! Mooi gesproken ook!!![]()
St. Joost ligt tegen Bavel aan, is al bijna geen Breda meer.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:52 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik hoef er maar een paar 100m doorheen, dus het valt allemaal wel mee
Jullie hebben wel een cool busstation zag ik een tijdje geleden toen ik wel dieper Breda in geweest ben
Dan zal ik nog een hint geven.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:56 schreef Augustina het volgende:
Ik ben nog geen steek verder over de opgave, trouwens.
Beter ga je zoeken in plaats van raden.quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:30 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nee, dat leek me ook vrij onwaarschijnlijk...
Het begint al ergens op te lijken...quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
The Fisherman?
Praat voor jezelf!quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:41 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat zijn er trouwens veel schilderijen over vissende mannen gemaakt zeg...
Wat is daar nu leuk aan? Aan vissende mannen?
Vissende vrouwen willen we hebben!
welke limiet Do2?quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
[afbeelding]
.
Ik ben over mijn limiet heen, AE..
Het is dan ook zeker weten geen Rousseau.quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:52 schreef cioran63 het volgende:
Ik dacht eerst zeker te weten dat het een schilderij van Rousseau was, maar kan het plaatje daarbij niet vinden.
Bij deze krijg je van mij de nominatie voor de meest luie user in BdT.quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
The famous five!
Oftewel: Het aantal minuten dat ik gemiddeld besteed aan 't zoeken naar 't antwoord.
Het mag een wonder heten dat ik deze reeks ooit zelf begonnen ben...quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:56 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Bij deze krijg je van mij de nominatie voor de meest luie user in BdT.
Zo te zien staat hij er inderdaad niet tussen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:05 schreef cioran63 het volgende:
Dat zou zomaar kunnen dat ie er niet tussenstaat.
Rousseau werd 39 jaar eerder geboren dan deze schilder.quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:15 schreef cioran63 het volgende:
Dat lijstje is niet zo heel belangrijk geloof ik, meer hedendaagse naïeven. Rousseau staat er tenslotte ook niet bij.
Dat is hem ja en de titel klopt exact.quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:18 schreef cioran63 het volgende:
http://www.artnet.com/art(...)ois-boy-fishing.html
Camille Bombois, Boy fishing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |