quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:11 schreef Youssef het volgende:
Ik heb er ongeveer een liter in gedaan om de olie tussen het min en max (richting max) erin te krijg. Zo moet je het interpreteren.![]()
mercy, zaterdag gaat niet door...wordt ws volgende weekquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
iddals ik ga kijken en hij bevalt dan zal ik een bod doen van 2000 euro, met een marge van 250...
anders is het![]()
2 x 400 ML = 500 ml zat er te weinig in, 300 ml om er tussenin te komen zo ongeveer.quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:11 schreef Youssef het volgende:
Ik heb er ongeveer een liter in gedaan om de olie tussen het min en max (richting max) erin te krijg. Zo moet je het interpreteren.![]()
en op kleine wijziging na klopt ie ook helemaalquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Mercy gaf aan dat er maar 3 liter totaal in gaat…dus 1 liter bijvullen is echt veel, Tenminste, dat is mijn interpretatie
ik al mijn afspraken afgezegd voor proefritmeetquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
mercy, zaterdag gaat niet door...wordt ws volgende weekje hoor het nog
Echt OPM weer.quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Tenminste, dat is mijn interpretatie
nee toch?quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik al mijn afspraken afgezegd voor proefritmeet![]()
![]()
Vroegerquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en op kleine wijziging na klopt ie ook helemaal
wat ik wilde zeggen is dat als je een liter bij moet vullen dat je dus in extreme gevallen veel te weinig smering in je motor zou kunnen hebbenen wat dan ook schadelijk is voor je motor
![]()
![]()
en ik bedoel met extreme gevallen Wheely's, stoppie's of erg plat gaan bijvoorbeeld.![]()
ik heb datzelfde geinte ook eens gehad met een Asconaquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vroegerin de tijd dat de jongeren nog met een Opel Manta reden, omdat de ouderen inmiddels een knappe nieuwe Astra
hadden gekocht reed ik met een vriend in zijn auto op stapavond
en wij constateerden dat de motor wel erg veel tikkende geluiden maakte
maar goed we blaasden gewoon richting uitgaansplekken
en zo een week later vroeg ik eens wat er toch met zijn auto aan de hand was de week ervoor
bleek er geen druppel olie aan de peilstok te hangen
![]()
affijn begevuld, en 2 jaar later deed hij de auto zonder problemen pas weg toen een andere maat zijn Ascona
van de hand deed. Ding is wel op de sloop beland, maar meer omdat geen hond ondertussen nog een Manta wilde.
![]()
Was iddquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:44 schreef Mercy_symbol het volgende:speciaal voor een proefritmeet
ken je nagaan hoe dat is bevallen vorig jaar
![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Was iddmaar volgende zijn er vast weer afspraken om te verzetten
![]()
doe ikquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]vast wel kan volgende week pas na 14:30
![]()
[sub] dus je zou er eventueel rekening mee kunnen houden![]()
Tja, als hij onder niveau is dan heb je uiteraard wel een kleinere marge dat het net wel/net niet goed is.quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik heb datzelfde geinte ook eens gehad met een Asconadie begaf het na 75 kilometer met te weinig olie rijden
![]()
![]()
Thxquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:00 schreef Youssef het volgende:
Deze paddock was het trouwens Martie. Maar ik denk dat je iets veel goedkopers verwachtteMoet nog een fototje maken die ik had beloofd aan de verkoper
Maar met dit lekkere weer in een oude tshirt en spijkerbroek is het wel lekker werken aan de motorMjah.. mijn ervaring met olie en koelvloeistof tot nu toe...
![]()
je zou wel gek zijnquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
oeps, 1 min over halfsnel naar huis, ga toch niet overwerken
8 volgens horloge 4 minuten.quote:
En dan nog terugmailen 16:35.quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
oeps, 1 min over halfsnel naar huis, ga toch niet overwerken
quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
Yoehoe naar Rausje toe!!!!!!!!
quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:01 schreef Youssef het volgende:
Maar Pepijn, bedoelde je soms dat ik mijn icon lichter moest maken?
Viel me laatst op dat ie erg donker was op een CRT scherm, maar eigenlijk nooit de moeite genomen...![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:57 schreef Makster het volgende:
Zo ook weer eens thuis
Ff een ovenschotel bouwen, moet dat ding gewoon 45 fucking minuten in de oven. Heb gelukkig nog geen hongen![]()
TE veel, dat mag duidelijk zijn. Nog precies een week te gaan, maar heb gelukkig ma + di vrij dus kan nog aardig door lerenquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:02 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
kan je weer even leren
Hoe veel moet je nog
duurt ff maar dan heb je ook watquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:57 schreef Makster het volgende:
Zo ook weer eens thuis
Ff een ovenschotel bouwen, moet dat ding gewoon 45 fucking minuten in de oven. Heb gelukkig nog geen hongen![]()
Inderdaad, aardappels en shitquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:09 schreef hicham het volgende:
Kwam deze icon tegen op een ander forum
[afbeelding]
quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Een te veel en te goed betaalde nep hypende presentator.
Mooi.quote:
Dat wel ja, die 2 keer dat ik het gezien heb.quote:En Top Gear r0x,![]()
Maar als hij nu maar een beetje kapot is.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:48 schreef Makster het volgende:
Owja waterpomp.....dat merk je echt WEL. Dan wordt je motor namelijk zo fucking warm dat ie ermee kapt. Dan kan je echt nooit 65 km hebben gereden zondag zonder iets gemerkt te hebben. MAar opzich simpel. Je moet je koelvloiestof zien circuleren. Reservoir zit achter je achterkap bij het kontje. Als het goed is moet je het dus wel zien lopen
Ik wacht geduld af hoor.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:52 schreef Makster het volgende:
Ze staan er nog niet op Pep maar ongetwijfeld binnen een paar dagen wel
Klein beetje kapot gaat volgens mij niet op, of hij doet het of hij doet het niet. Weet van mijn auto dat als hij het niet doet je gewoon de lul bent en hij geen water, koelvloiestof dus, rond pomp en hij veel te heet wordt.quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mooi.
[..]
Dat wel ja, die 2 keer dat ik het gezien heb.
Maar zo'n succesvol iemand moet ook af en toe eens een schop krijgen.
En die man als je avatar nemen?
[..]
Maar als hij nu maar een beetje kapot is.![]()
![]()
Ik had een klein wondje op mijn rechterbeen van een *kuch* akkefietje op de Maasvlakte.![]()
Maandag was dus die warmte van de rechterradiator zo idioot hoog dat hij ging irriteren.![]()
Moet even snel op die van jouw rijden of het daar ook zo is.![]()
![]()
[..]
Ik wacht geduld af hoor.![]()
quote:
Werk is om te werken heH.quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:07 schreef Makster het volgende:
Ik ben pitten, hoop dat ik morgen wat tijd heb op mijn werk om wat te internetten enzo
Damn, als je het net over de duivel hebtquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:07 schreef Makster het volgende:
Maar vraag het aan jooks van MF, die heeft ook een KLX en weet er VEEEEL vanaf, als hij het niet weet dan weet niemand het
Voortaan bandjes wisselen bij Pep.quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Dit ding gaat er ook komen, kost maar 72 euro bij Bon motoren.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |