Indirect wel ja.quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:37 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Die nepnicks hebben er wel voor gezorgd dat de orinicks geband zijn![]()
![]()
![]()
3 diersoorten.quote:
Omdat jij het iedere keer hier meldquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:13 schreef Makster het volgende:
Moet gewoon vaak kakkuh
En dat deel ik graag met mijn mede mensen
En waarom onthoud jij wanneer ik moet poepen![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:04 schreef Youssef het volgende:
Zal ik R**tv**rd*r style reagere of ...Die baard bwt.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geloof mij, echt niet iedere keerquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:14 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Omdat jij het iedere keer hier meld
Ik zou het niet weten.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:17 schreef Makster het volgende:
[..]
Geloof mij, echt niet iedere keer
Hoestie bij Yacht ?
Hahahaha rollenspellen, altijd genietenquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:22 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten.
Ik neem aan dat het goed gaat bij Yacht
Ik zit namelijk op een klus bij een ambtenaren () organisatie.....
Wel afgelopen dinsdag met een paar Yacht-collega's naar Zeist geweest voor een communicatiecursus.
Fijn voor de camera rollenspelletjes doen
"Geef mij je hand..."quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:22 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Fijn voor de camera rollenspelletjes doen
Blijkbaar.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:nog nooit een rollenspel gedaan??
Nee, ik doelde ergens anders op... Een opmerking van Pepijn ooit volgens mij, en gister keek ik TV en dacht ik nog "verdomd.. die had gelijk"quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]nog nooit een rollenspel gedaan??
Wie welquote:
Maar toch wel leerzaam (voor bepaalde vakgebieden), vooral als je jezelf terugziet op video...quote:beetje fictief de klant uithangen. op ip-er...
En vaak gelijk heeft ie niet dus moet een speciaal moment zijn geweestquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:33 schreef Youssef het volgende:
[..]
Nee, ik doelde ergens anders op... Een opmerking van Pepijn ooit volgens mij, en gister keek ik TV en dacht ik nog "verdomd.. die had gelijk"![]()
jij begint nu ook erg vaag te worden hoorquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:33 schreef Youssef het volgende:
[..]
Nee, ik doelde ergens anders op... Een opmerking van Pepijn ooit volgens mij, en gister keek ik TV en dacht ik nog "verdomd.. die had gelijk"![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
jij begint nu ook erg vaag te worden hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |