abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27126676
Sommige mensen zijn écht geobsedeerd. En onze samenleving is door en door fake en hangt van misdaad bij mekaar. Toevallig dat het vooral linkse politiek is, die ten prooi is gevallen aan de misdaad. Komt wel heel goed van pas voor de TS. Links en rechts zijn altijd al gedachtegoeden van mensen geweest, dus links is niet "opgericht" door misdadigers. Toch komen ze daar allemaal wel vandaan! Hoe kan dat? Volgens mij zijn ze geïnfiltreerd door rechtse "terroristen" die het linkse gedachtegoed opblazen door vanuit die dekmantel te opereren en ze laten binnenkort nog meer dingen "lekken", zodat overtuigd-oprechte rechts-idealisten, zoals speedfreak1, die lekken opmerken en die braaf de wereld inbrengen, zodat alle linkse kiezers zullen inzien dat hun stem altijd een dwaling is geweest en een stem op de misdaad. Een dwaling waarbij ze nu kans hebben om die recht(s) te zetten.

Acht, eigenlijk is het dit topic niet eens waard om in te reageren...
  woensdag 18 mei 2005 @ 21:24:16 #52
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_27129860
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 10:19 schreef speedfreak1 het volgende:

[..]

Na een paar minuten was voor de grootste gemene deler de identiteit van de dader nog niet duidelijk, dat was pas een dag later.
Nee, de naam van Volkert viel al direct.

Maar je wilt dus beweren dat VMO en/of Petra niets wisten over de moord van Fortuyn door Volkert, maar dat ze na een belletje wel even alle bewijsmateriaal wisten te verbergen? Geloofwaardig hoor.
quote:
Of vind jij een aanslag op de woning van een staatssecrectaris wel normaal? Dat was namelijk het door Duyvendak gesteund, bewonderd, en gesymphatiseerd clubje.
Bron?
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_27130601
quote:
GroenLinks-Tweede Kamerlid Wijnand Duyvendak was in de jaren tachtig een van de belangrijkste redacteuren van het actieblad Bluf!, een extreem-links tijdschrift. Het blad zette uiteen hoe brandbommen konden worden gemaakt, hoe bijbehorende tijdmechanismen werkten, hoe ingebroken kon worden en hoe gas- en elektriciteitsmeters konden worden gesaboteerd. Ook werd via Bluf! 15.000 gulden uitgeloofd voor het vermoorden van de paus.

Duyvendak was bovendien lid van de antimilitaristische groep Onkruit. Deze radicale groepering ontvreemdde bij diverse inbraken geheime documenten van de krijgsmacht. In oktober 1984 werd Duyvendak aangehouden na een inbraak in het militaire MIBO-complex in Dubbeldam. De Dordtse rechtbank veroordeelde hem tot zes weken gevangenisstraf. Ook zijn er aanwijzingen dat Duyvendak mogelijk betrokken is geweest bij RaRa, een terroristische organisatie die o.a. voor brandstichtingen bij Makro-vestigingen verantwoordelijk is.

Wijnand Duyvendak - in die tijd fulltime actievoerder (levend van een uitkering) - heeft nooit ontkend dat hij redacteur was van Bluf! en actief betrokken was bij de radicale actiegroep Onkruit. Wel ontkent hij dat hij opriep tot geweld en deel uitmaakte van RaRa. De ontkenningen van Duyvendak zeggen overigens niet zo veel. Hij blijkt namelijk wel vaker flexibel met de waarheid om te gaan. In De Groene Amsterdammer van 23 oktober 1996 zei hij bijvoorbeeld: „Ik heb me altijd verzet tegen ondergrondse structuren en geweld.” In 2003 liet hij in Vrij Nederland noteren „extra gekrenkt” te zijn over belastende publicaties in de media „omdat ik me indertijd in de actiebladen juist tegen het geweld van RaRa heb gekeerd.” Beide uitspraken zijn leugens, aangezien Bluf! juist opriep tot harde acties, sabotage, het plunderen van winkels en inbraak bij overheidsinstellingen. Ook gaf het instructies voor het gebruik van valse legitimatiebewijzen en grossierde het in recepten voor explosieven en brandbommen.
BRON
Even kijken, de reactie hierop gaat worden dat bepaalde users dit gaan bagataliseren en bestrijden. Die geloven het waarschijnlijk nog niet als ze daadwerkelijk de nummers van het bedoelde anarchistische blad voor zich hebben liggen.
quote:
Maar je wilt dus beweren dat VMO en/of Petra niets wisten over de moord van Fortuyn door Volkert, maar dat ze na een belletje wel even alle bewijsmateriaal wisten te verbergen? Geloofwaardig hoor.
Er is toch steeds beweerd dat ie het helemaal alleen had gedaan? Of kom je daar nu plotseling in één keer op terug? Erken je nu plotseling dat VMO en Petra wel degelijk wisten waar Volkert van der Graaf mee bezig was?
Ik ben spijkerhard. Sommigen noemen dat egoïstisch. Ik noem dat rechtvaardig.
Ik stem Wilders. U ook?
Kijk ook eens op mijn web-log
pi_27137283
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 21:42 blaatte speedfreak1 het volgende:

blabal
Je hebt helemaal gelijk, Nederland wordt ondermijnt door GroenLinks.

Argumenten, bewijzen en/of bronnen die op het tegendeel duidden zijn uiteraard onderdeel van de GL samenzwering en derhalve niet voor discussie vatbaar. Nou, helemaal blij? Mooi, dan kan dit topic dicht
  donderdag 19 mei 2005 @ 08:29:38 #55
48773 Icefire1971
Useravatariconpictogram
pi_27139505
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 21:42 schreef speedfreak1 het volgende:

[..]

BRON
Even kijken, de reactie hierop gaat worden dat bepaalde users dit gaan bagataliseren en bestrijden. Die geloven het waarschijnlijk nog niet als ze daadwerkelijk de nummers van het bedoelde anarchistische blad voor zich hebben liggen.
[..]

Er is toch steeds beweerd dat ie het helemaal alleen had gedaan? Of kom je daar nu plotseling in één keer op terug? Erken je nu plotseling dat VMO en Petra wel degelijk wisten waar Volkert van der Graaf mee bezig was?
Hier dan zo'n bepaalde user die de boel gaat bagetaliseren.
Ik heb de tijdschriften nooit gezien. Als ik ze wel zie zal ik waarschijnlijk tot de conclusie komen dat Duyvendak slechts af en toe (onder eigen naam) stukken in die tijdschriften heeft geschreven en daarbinnen niet betrapt kan worden op bijvoorbeeld het oproepen tot harde (lees: criminele) acties.
Dit past dan precies binnen de beweringen die Duyvendak in de door jou aangehaalde stukken doet.

Stel dat Duyvendak wel dit soort ongein heeft uitgehaald dan betekent dat nog niet dat de hele GL club daarom verrot is. Ik ga ervanuit dat hij inmiddels zijn leven verbeterd heeft en dat GL hierover duidelijke afspraken met hem gemaakt heeft. Binnen de VVD zitten ook wel aardige lieden denk ik .

OT: Weet je wat nou zo grappig is: het niveau van het grote icoon van TS ontstijgt het niveau van TS zelf waarschijnlijk niet eens.
Life in the so-called space age.
pi_27139812
Misschien nog wat mensen uit Wageningen die 's kunnen vertellen hoe het er in die kringen aan toegaat?
pi_27144803
Het grootste nadeel van de 'visie' van iemand als Siebelt is dat hij enkel de politieke richting van iemand ziet als een teken van 'corruptie', en vervolgens volstaat hij dus enkel met het aantonen van bv verbanden tussen een politicus en het krakersmilieu, wat voor hem 'genoeg' is....

Het jammere aan die eenkennige visie is dat hij daarbij zelf eigenlijk ook een objectieve analyserende visie mist, die eventjes los kan koppelen van zijn eigen politieke overtuiging en 'objectief' kijkt naar waar de fouten liggen ...

Natuurlijk heeft het onderwerp van zijn boek, over het linkse partijpolitieke netwerk wel degelijk een mogelijk zeer negatief aspect, namelijk omdat deze partij-politieke netwerken ook snel een draagvlak kunnen vormen voor corruptie...

Het is onzinnig om et doen alsof er een direkt verband staat tussen Jack Bogers en Volkert vd Graaff, dat is er hoogstwaarschijnlijk niet, maar Jack Bogers heeft wel heel duidelijk een wet overtreden door een partijlid van hem in te lichtten over een strafonderzoek, en zijn mogelijke betrokkenheid als werkgever daarin ...
Dat Jack Bogers dat doet, komt door pure partij-politiek denken, en helaas is dat in wets-europese democratieeen heel gewoon ... datzelfde aspect zie je heel duidelijk bv ook terug in de spende-affaire rondom Kohl, de ElfAquitaine-affaire van Chirac en Parijse politici, waar mensen elkaar 'ruggedekking' geven, uit partijpolitieke overwegingen ...

Vanochtend een interssante radiodocumentaire geluisterd over partijpolitieke corruptie in Duitsland (in duitsland is de berichtgeving en analyse hiervan vé´l verder dan in Nederland, waar te veel makkelijk in de 'doofpot' beland, en door de verslingering tussen journalisme en partijpolitiek, via de publieke omroep, is dat enkel erger)
http://www.swr.de/swr2/se(...)005/05/19/index.html
(in duits, naar ik meen komt een realmedia-stream ook online tegend e avond)

In welke zin Volkert vd Graaff daarin nu wekelijk een rol speelt, ik denk dat Siebelt zichzelf hopeloos vastlult door te suggereren dat Volkert vd Graaff 'opdracht' zou hebben gekregen voor de moord ... dat zou onzinig zijn .

Wel is het interessant om te onderzoeken welke invloed het lobby-milieu en partij-politiek op zo iemand als Volkjert vd Graaff gehad heeft, en mogelijk op zijn beslissing om de moord op Fortuyn te plegen:
Volkert vd Graaff was actief binnen verenigingen met een duidelijke partij-politieke achtergrond, maar was daarin een 'eenling', iemand die zelf geen partijlid was (naar ik meen?)... waarschijnlijk ook puur uit ideeele motieven...

Dat maakt hem des te kwetsbaarder, simpelweg omdat hij in zo'n positie waarschijnlijk eerder 'last' had van zn ideeele achtergrond, omringd door mensen die misschien minder met ideeele motieven bezig zijn, maar met politieke carriere ....

Fortuyn daarentegen was een direkt gevaar voor de 'partij-politiek', edoch anderszijds ook direkt slachtoffer van 'baantjesjagers' die zich op hem stortten zodra hij in korte tijd opeens een partij moest 'gronden' (zie de LPF)...

Ik kan me goed voorstellen dat de frustratie over zulke partij-politiek bij iemand als Volkert vd Graaf, ergernis over corruptie (hoogstwaarschijnlijk heeft hij voor Fortuyn, ook eerder een milieu-ambtenaar vermoord) uitliep in een 'psychische crisis'.. die uitmond in de moord..
waarom hij specifiek de moord op Fortuyn is dan de interessantste vraag, voorlopig is hooguit bekend dat vd Graf hierin een 'bedreiging' zag, mogelijk 'ideeel', maar evenzeer een bedreiging voor het systeem waar hij zelf zo dicht in vast was komen te zitten ...
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 19 mei 2005 @ 11:59:49 #58
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_27145245
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 21:42 schreef speedfreak1 het volgende:

[..]

BRON
Ik heb zelfs het blaadje gezien waarin de prijs op het hoofd van de paus staat. Er staan feiten in die niemand zal ontkennen, maar met betrekking tot de aanslag op Kosto staan er geen feiten, en dat suggereerde je wel. Je grootspraak vol jij-bakken kan zelfs dat niet verbloemen.
quote:
[..]

Nee, dat erken ik niet. Daar zijn geen aanwijzingen voor gevonden tijdens de rechtszaak. Het was een eenmansactie, en daarom is de complottheorie van Siebelt ongeloofwaardig.

[ Bericht 4% gewijzigd door Sidekick op 19-05-2005 12:07:17 ]
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  donderdag 19 mei 2005 @ 16:26:07 #59
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_27155016
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 20:17 schreef Icefire1971 het volgende:
Nou Halleluja,

Wat een spannend verhaal heb je opgeduikeld. Heb je dat helemaal zelf gevonden. Knap hoor.

Dat hele verhaal is met veel gevoel voor fantasie in elkaar gezet. A la Michael Moore. Zoiets kun je ook maken over de VVD of CDA of voor mijn part groep Wilders.

OT: Jammer voor je dat je nog te jong bent om te stemmen.
Era Vulgaris
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')