Dat laatste. Het zou me niet verbazen als ze het hele programma omgegooid hebben toen de footage van de Xbox 360 en PS3 vrijkwam.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:24 schreef kanaiken het volgende:
Wat denken jullie?
Is er eigenlijk wel een revolutie? Heeft Nintendo zich gepushed gevoelt en probeert nu zo snel mogelijk toch iets te laten zien? Of is dit gewoon bagger marketing? (zoals het nu lijkt)
Het is blokkerig..en bah...het is geen LINK GODDAMNIT!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:24 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik vind veranderen in een wolf vrij magisch... of het moet tegenwoordig standaard zijn...
(de wolf lijkt wel een beetje pokemon-achtig trouwens...)
achja, in principe zeggen die persconferenties niks... vaak steelt Nintendo de show juist met de presentatie's... daar is helaas in de verkoop niks van te merken....quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:26 schreef Ereinion het volgende:
Ik denk dat Sony keihard heeft zitten lachen toen ze bij MTV perfect dark 0 zagen, en dat ze over de grond rolden van het lachen tijdens de presentatie van Nintendo. De next gen race moet nog beginnen, maar lijkt nu eigenlijk al gelopen.
Ja inderdaad..dat kinderlijke funny shit...niet net als die 2de op de n64...dit lijkt teveel op die en het wordt te donker...ik houd dan wel van donker..maar dit...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:29 schreef TC03 het volgende:
Zelda trailer viel ook een beetje tegen ja.
Ik hoop zo dat ze gewoon met een OoT remake komen voor op de Revolution. Maar dan met supergraphics, en misschien wat extra minigames, maar voor de rest gewoon precies hetzelfde.
* TC03 denkt met weemoed terug aan de tijd dat hij met Epona Hyrule verkende
Ach, met een beetje geluk laten ze nog iets zien. Maar om realistisch te zijn, laten we er maar niet op rekenen...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:26 schreef Steeven het volgende:
[..]
Dat laatste. Het zou me niet verbazen als ze het hele programma omgegooid hebben toen de footage van de Xbox 360 en PS3 vrijkwam.
Ik geef de voorkeur aan Majora's Mask dan, met 10 nieuwe dungeons, 4 nieuwe maskers en über Link mode (dus het laatste masker altijd kunnen gebruiken), 7 nieuwe werelden, 7 nieuwe wapens etc...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:29 schreef TC03 het volgende:
Ik hoop zo dat ze gewoon met een OoT remake komen voor op de Revolution. Maar dan met supergraphics, en misschien wat extra minigames, maar voor de rest gewoon precies hetzelfde.
Precies, zoals dat stukje met die piraten enzo. Dat je op je paard weg vlucht.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:30 schreef Adnan het volgende:
[..]
Ja inderdaad..dat kinderlijke funny shit...niet net als die 2de op de n64...dit lijkt teveel op die en het wordt te donker...ik houd dan wel van donker..maar dit...
Daar is niks Revolutionairs aan, en zie ik ook niet gebeuren eigenlijk. Het kan ook alleen maar tegenvallen, aangezien herinneringen altijd opgeleukt worden. Lijkt me onverstandig om aan een re-make te beginnen. Hetzelfde geldt voor FFVII, waar ook al jaren om wordt geroepen. Laat de illusie de illusie, dat doet Square-Enix fantastisch met die FFVII techdemo gisteren.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:29 schreef TC03 het volgende:
Alleen omdat ze niks op de E3 laten zien? come on!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:26 schreef Ereinion het volgende:
Ik denk dat Sony keihard heeft zitten lachen toen ze bij MTV perfect dark 0 zagen, en dat ze over de grond rolden van het lachen tijdens de presentatie van Nintendo. De next gen race moet nog beginnen, maar lijkt nu eigenlijk al gelopen.
Ik geloof er niet in.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:32 schreef MMaRsu het volgende:
Tis allemaal hoax, afleiding. De onthulling is op vrijdag
Zou op zich het beste zijn... going out with a bang... het laatste blijft altijd wel hangenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:32 schreef MMaRsu het volgende:
ja en ik kan vliegenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:33 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Zou op zich het beste zijn... going out with a bang... het laatste blijft altijd wel hangen
niet te veel hopen... kan alleen maar telleurstellend werken...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:32 schreef MMaRsu het volgende:
Waarom? Omdat ze een stuk plastic hebben geshowed waarmee je straks oude games kunt downloaden?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:33 schreef Dementor het volgende:
Nintendo lacht nog altijd MS en Sony uit hoor.
Kloptquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:34 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
niet te veel hopen... kan alleen maar telleurstellend werken...
Precies, echt gaar dat dat het meest spectaculaire nieuws was hoor. Dat zijn de dingen die je op het eind van de presentatie vertelt. Op een goed "maar dat is nog niet alles moment" als het publiek al laaiend enthousiast is.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:35 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ze een stuk plastic hebben geshowed waarmee je straks oude games kunt downloaden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |