Inderdaad.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:09 schreef twi het volgende:
Sony dus overduidelijke winnaar van deze E3 wat consoles betreft.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:17 schreef chibibo het volgende:
De hoogtepunten voor mij waren de GBA Micro en Tina.
zolang ik geen vergelijking heb met nintendo's nieuwe console, zeg ik nog niets.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:09 schreef twi het volgende:
Zou wel mooi zijn ja, dat de rev er gewoon staat en demo's toontquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:18 schreef Dementor het volgende:
De Revolution komt morgen mensen.
Dit was gewoon een teaser
De E3 is nog niet eens begonnen.
Het was alleen een teleurstelling als je nog nooit een Nintendo presentatie hebt gezien... voor diegenen die Nintendo een beetje voolgen was dit precies een presentatie zoals Nintendo die altijd geeft...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:19 schreef twi het volgende:
Dit zijn de 3 grote momenten voor de consolebouwers, ik verwacht echt geen schokkende nieuwe feiten morgen. Ik bedoel, dit is het moment waarop je je schot kunt lossen, als iedereen zijn blik op je richt. Vanochtend dacht ik nog dat Nintendo fantastisch had gehandeld door vandaag alleen op te komen, maargoed. Het is zelfs een grotere teleurstelling dan de X360 presentatie gisteren.
Kloptquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:23 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
keep on dreaming, er komt niet meer...
gewoon wachten tot volgend jaar....
Dit was juist "The Big One", anders zaten we niet met z'n allen te refreshen. Dit is het moment om het aan te kondigen.quote:
Het was teleurstellend:quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:22 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Het was alleen een teleurstelling als je nog nooit een Nintendo presentatie hebt gezien... voor diegenen die Nintendo een beetje voolgen was dit precies een presentatie zoals Nintendo die altijd geeft...
Ik vind veranderen in een wolf vrij magisch... of het moet tegenwoordig standaard zijn...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:24 schreef Adnan het volgende:
Vinden jullie de nieuwe zelda ook zo hmm anders?
Het lijkt een beetje te donker te mistig, de graphics te crapy...beetje constant donkere wereld van a link tot the past...
pff die revo kan me effe niet boeien..maar waarom verneuken ze zelda? ik bedoel een wolf..kom op mensen...waar is de magie...
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:09 schreef twi het volgende:
ik zeg dit met heel veel moeite... maar... je hebt gelijk.....quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:24 schreef Steeven het volgende:
[..]
Het was teleurstellend:
1: Geen specs van de Rev
2: Geen techdemos
3: Geen ingame footage
4: Vaagheid omtrent de console
5: Geen controller
6: Alleen maar trailers met oude games,
7: Zelda was er vorig jaar al, waar is Mario?
8: GB Micro, beetje laat en onzinnig imo
Edit - ik heb het over de presentatie tov de concurrentie. Misschien dat er nog wat komt op de E3, maar ik zou er niet teveel van verwachten.
Volgens de punten die je opnoemt heb je gelijk. Als je presentaties van Sony en MS als template neemt dan heeft Nintendo inderdaad gefaald.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:24 schreef Steeven het volgende:
[..]
Het was teleurstellend:
1: Geen specs van de Rev
2: Geen techdemos
3: Geen ingame footage
4: Vaagheid omtrent de console
5: Geen controller
6: Alleen maar trailers met oude games,
7: Zelda was er vorig jaar al, waar is Mario?
8: GB Micro, beetje laat en onzinnig imo
Edit - ik heb het over de presentatie tov de concurrentie. Misschien dat er nog wat komt op de E3, maar ik zou er niet teveel van verwachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |