Ruzbeh is altijd happy als hij het woord Nintendo ziet. Nog nooit 1 aangeraakt, maar wel een fanboyquote:
Dat wel, maar wel een stuk minder dan die op zich al tegenvallende presentatie van de X360 gisteren. Sony geef ik een 8, X360 een 6,5 en deze valt dan toch wel flink lager uit. Heb maar de helft gezien vanwege streamproblemen, maar echt onder de indruk. Tsja, Zelda, maar dat stond al vast eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:56 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Deze presentatie was nog wel iets minder erg dan de top secret uber 1337 xbox360 unveilig op MTV though
Nog nooit 1 aangeraakt, waar slaat dat op?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:58 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ruzbeh is altijd happy als hij het woord Nintendo ziet. Nog nooit 1 aangeraakt, maar wel een fanboy
Wat d8 je van de n64 controller....quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:59 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Nintendo hoeft toch niet meer bang te zijn dat Microsoft en/of Sony hun ideeen nu nog eens jatten omdat die consoles+controllers al geshowd zijn. Dus laat wat meer zien, godfarstupid!
Dat was fake.. Dat is de controller niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:59 schreef NvM het volgende:
Heerlijk die reacties hier...Van wat ik van die controllers gezien heb, vind ik het goed bedacht (2 aparte stukken). Het is gewoon afwachten, en hopen dat Nintendo een goede zet doet, en inderdaad niet de Sega kant opgaat.
De console is 1 ding waarin ze geen fout moeten maken, maar ook met de spellen moeten ze (wederom) oppassen.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:58 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ruzbeh is altijd happy als hij het woord Nintendo ziet. Nog nooit 1 aangeraakt, maar wel een fanboy
Volgens mij heb jij een anderfilmpje gezien dan ons...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:00 schreef Dementor het volgende:
Ninty is echt back
Geweldig zeg, de nostalgie alleen al als ik het design van de Revo nu al bekijk
Volgens mij heb jij een anderfilmpje gezien dan ons...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:00 schreef Dementor het volgende:
Ninty is echt back
Geweldig zeg, de nostalgie alleen al als ik het design van de Revo nu al bekijk
Dat was toch een neppe? Hoop iig dat die het niet wordt, lijkt me niet erg fijnquote:
Ik zie niet hoe die revolutioneir kan worden morgen. Er werd ERGveel gehamerd op de rechter hersenhelft. Iemand anders ideen hierover?quote:de rechter hersenhelft zich bezig houdt met kleuren, ritme, verbeelding, kromme lijnen en wat wel vaak genoemd wordt: "de blauwe hemel"
hoezoquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:00 schreef Internationalist het volgende:
microphone check
als ik jullie was zou ik die stream weer aangooien
So fucking true...iedere keer hoop ik dat die gasten is hun ogen openen.,,.maar nee hoor..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:03 schreef Ereinion het volgende:
Nintendo is weer goed bezig zichzelf irrelevant te maken. Het gesprek van de show is natuurlijk de Xbox 360, en de PS3. En wat kan Nintendo daar tegenover zetten? 4 mario titels? Zelda die we al een jaar kennen? DS spellen die we allemaal al kennen? Ik snap niet hoe een bedrijf zo goed kan zijn in zijn eigen glazen ingooien.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:12 schreef Steeven het volgende:
^ Eens met twi.
Al hoop ik op nog wat nintendo geweld morgen (microsoft kan me gestolen wordenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:12 schreef Steeven het volgende:
^ Eens met twi.
Met afstand.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:09 schreef twi het volgende:
Sony dus overduidelijke winnaar van deze E3 wat consoles betreft.
Ik weet het niet, ik heb de Revolution nog steeds niet in actie gezienquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:09 schreef twi het volgende:
Sony dus overduidelijke winnaar van deze E3 wat consoles betreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |