De tijden enzo staan er ook opquote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:10 schreef vandruten het volgende:
Op de website: http://www.live8live.nl/ staat dit: ''Live luisteren en kijken? Ga naar AOL.com'' Zullen die alle locaties gaan streamen?
0100 s nachts op ned 3, bbc -> dunnoquote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:04 schreef _Etter_ het volgende:
Weet iemand een tijd dat pink floyd komt?
Mick Jagger komt dus waarschijnlijk ook (morgen cricketwedstrijd engeland dus het zou goed kunnen)quote:Krijg net een mail:
Kans is groot dat de Stones (of Mick alleen) toch gaan optreden in Londen tijdens live8 !!!
Op het vliegveld in Londen is zojuist de apparatuur aangekomen van de Stones !
Dit zou kunnen betekenen dat er toch een optreden gaat komen !
op de Airwaybill stond dat ze eigenlijk voor Canada bestemd waren....
quote:Look for Mick Jagger in Philadelphia for the Live 8 show just before the
grand finale. MTV will be airing Live 8 most of the day and ABC will have a
special tonight featuring Mick with one of his pals.
Bron: Sticky Fingers, e-mail, 2 juli
zal wel the queen of england zijn...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:40 schreef Cure het volgende:
[..]
0100 s nachts op ned 3, bbc -> dunno
[quote]21:59:30 Mystery Guest.. [quote]
wie zou dat zijn voor 2 minuten![]()
ja (op ned3), maar welke zender moet ik nou kijken?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:56 schreef Wiehoe het volgende:
Vanaf 2 uur wordt het toch uitgezonden op tv?
gaat ned3 later uitzenden ofzo? of is het niet livequote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:58 schreef pfaf het volgende:
Wat een kutnummers, tuuuuuuurlijk speelt REM Losing my Religion en Everybody Hurts en natuurlijk One.
Ned 3 en BBC beginnen om 14.00 uur NL tijd, alleen zie ik dat ned 3 pas om 1500 begint met het concert? (zie www.tvgids.nl ) beetje vaag..quote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:56 schreef Wiehoe het volgende:
Vanaf 2 uur wordt het toch uitgezonden op tv?
Was een late reactie op het programma, wat gisterenavond werd gepost.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 10:59 schreef surferr het volgende:
[..]
gaat ned3 later uitzenden ofzo? of is het niet live![]()
Dat wordt dus BBC kijkenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:00 schreef Cure het volgende:
[..]
Ned 3 en BBC beginnen om 14.00 uur NL tijd, alleen zie ik dat ned 3 pas om 1500 begint met het concert? (zie www.tvgids.nl ) beetje vaag..
Wordt geswitched, zie www.live8live.nl maar zelf vind ik London het interessants dus dat wordt waarschijnlijk BBC, met af en toe zappen naar Ned 3 (kaiser chiefs, eventueel Mick Jagger als tie in phil. ipv lond. staat)quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:06 schreef surferr het volgende:
Als ik het goed begrijp worden er over de hele wereld concerten gedaan , maar hoe wordt dat uitgezonden ? alles achter elkaar of missen we allerlei stukken of zien we maar 1 concert op ned 3?![]()
zo dus:quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:06 schreef surferr het volgende:
Als ik het goed begrijp worden er over de hele wereld concerten gedaan , maar hoe wordt dat uitgezonden ? alles achter elkaar of missen we allerlei stukken of zien we maar 1 concert op ned 3?![]()
Freddy Mercury.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:09 schreef linebear het volgende:
wie is nu de mystery guest ?!?

Brad Pitt.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:09 schreef linebear het volgende:
wie is nu de mystery guest ?!?
bronquote:BRAD Pitt and Angelina Jolie will make their "secret" romance public at Live 8.
They will introduce separate acts but will also appear together on stage.
A source explained: "They have gone to great lengths to keep their love under wraps so far. Now both feel the historic event is the perfect place to officially introduce their relationship to the world."
The Hollywood star, who split from his wife Jennifer Aniston in January, called organisers to offer their services from Angelina's Buckinghamshire mansion.
Advertisement
Brad, 41, may introduce The Who, while the act for rumoured mum-to-be Jolie, 30, a UN ambassador, has yet to be decided.
quote:
17:36:10 Brian Wilson Berlijnquote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:11 schreef pfaf het volgende:
[..]
Freddy Mercury. [afbeelding]
Ik hoop dat de optredens van Placebo, Shakira en Brian Wilson ook uitgezonden worden.
Misschien is dat wel de "geheime gast"quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:27 schreef paultjuhhh het volgende:
hoe zit dat nou met Micheal Jackson die ging toch ook meedoen
je bent elke dag toch al dronkenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:15 schreef pfaf het volgende:
[..]
17:36:10 Brian Wilson Berlijn
21:40:00 Shakira Parijs
0:23:20 Placebo Parijs
Ja dus, jammer dat ik bij Placebo toch écht al dronken ben.![]()
Hoe kom je aan die tijden?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:15 schreef pfaf het volgende:
[..]
17:36:10 Brian Wilson Berlijn
21:40:00 Shakira Parijs
0:23:20 Placebo Parijs
Ja dus, jammer dat ik bij Placebo toch écht al dronken ben.![]()
Vanaf 8 am ET staat er.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:47 schreef YuckFou het volgende:
weet iemand of er ergens anders dan bij AOL (na registratie) nog streams te zien zijn?
Alleen voor digitale kijkersquote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:02 schreef greatgonzo het volgende:
Bovendien, voor de BB tv bezitters onder ons: BBC heeft altijd breedbeeld
Nope. Ik heb sinds ruim een jaar digitale tv. Alle digitale BBC-zenders zijn in breedbeeld. De twee zenders op de kabel zijn 4:3 ... Links en rechts wordt het beeld afgeknipt.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:08 schreef greatgonzo het volgende:
ja? Ik dacht dat ze altijd het hadden, net als de VRT?
Oke, heel erg bedanktquote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:18 schreef greatgonzo het volgende:
21:54:30 Alicia Keys Philadelphia
20:03:55 Kanye West Philadelphia
---> http://www.live8live.nl/
quote:De centrale tv-presentatie is in handen van Claudia de Breij die (in Studio Plantage in Amsterdam) ook een aantal gasten ontvangt. Zij ontvangt in De Plantage de gehele dag verschillende gasten, met wie wordt gesproken over ‘Live 8’ vanuit muzikaal en politiek oogpunt. Onder anderen minister van ontwikkelingssamenwerking Agnes van Ardennne, Bløf en Lange Frans zullen in de studio aanwezig zijn. Ook gasten als Dennis van der Geest, Henk-Jan Smits, Thomas van Luyn en Daniel Lohues zullen hun commentaar geven bij het evenement.
Yup. Daarom is 't geen moment in me op gekomen om daar naar te gaan kijkenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:28 schreef greatgonzo het volgende:
[..]My GOD!, anders ga je even de hele middag lopen kwebbelen met allerlei politici en wannabe BN'ers, ipv muziek te laten zien
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |