Freddy Mercury.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:09 schreef linebear het volgende:
wie is nu de mystery guest ?!?

Brad Pitt.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:09 schreef linebear het volgende:
wie is nu de mystery guest ?!?
bronquote:BRAD Pitt and Angelina Jolie will make their "secret" romance public at Live 8.
They will introduce separate acts but will also appear together on stage.
A source explained: "They have gone to great lengths to keep their love under wraps so far. Now both feel the historic event is the perfect place to officially introduce their relationship to the world."
The Hollywood star, who split from his wife Jennifer Aniston in January, called organisers to offer their services from Angelina's Buckinghamshire mansion.
Advertisement
Brad, 41, may introduce The Who, while the act for rumoured mum-to-be Jolie, 30, a UN ambassador, has yet to be decided.
quote:
17:36:10 Brian Wilson Berlijnquote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:11 schreef pfaf het volgende:
[..]
Freddy Mercury. [afbeelding]
Ik hoop dat de optredens van Placebo, Shakira en Brian Wilson ook uitgezonden worden.
Misschien is dat wel de "geheime gast"quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:27 schreef paultjuhhh het volgende:
hoe zit dat nou met Micheal Jackson die ging toch ook meedoen
je bent elke dag toch al dronkenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:15 schreef pfaf het volgende:
[..]
17:36:10 Brian Wilson Berlijn
21:40:00 Shakira Parijs
0:23:20 Placebo Parijs
Ja dus, jammer dat ik bij Placebo toch écht al dronken ben.![]()
Hoe kom je aan die tijden?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:15 schreef pfaf het volgende:
[..]
17:36:10 Brian Wilson Berlijn
21:40:00 Shakira Parijs
0:23:20 Placebo Parijs
Ja dus, jammer dat ik bij Placebo toch écht al dronken ben.![]()
Vanaf 8 am ET staat er.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 11:47 schreef YuckFou het volgende:
weet iemand of er ergens anders dan bij AOL (na registratie) nog streams te zien zijn?
Alleen voor digitale kijkersquote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:02 schreef greatgonzo het volgende:
Bovendien, voor de BB tv bezitters onder ons: BBC heeft altijd breedbeeld
Nope. Ik heb sinds ruim een jaar digitale tv. Alle digitale BBC-zenders zijn in breedbeeld. De twee zenders op de kabel zijn 4:3 ... Links en rechts wordt het beeld afgeknipt.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:08 schreef greatgonzo het volgende:
ja? Ik dacht dat ze altijd het hadden, net als de VRT?
Oke, heel erg bedanktquote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:18 schreef greatgonzo het volgende:
21:54:30 Alicia Keys Philadelphia
20:03:55 Kanye West Philadelphia
---> http://www.live8live.nl/
quote:De centrale tv-presentatie is in handen van Claudia de Breij die (in Studio Plantage in Amsterdam) ook een aantal gasten ontvangt. Zij ontvangt in De Plantage de gehele dag verschillende gasten, met wie wordt gesproken over ‘Live 8’ vanuit muzikaal en politiek oogpunt. Onder anderen minister van ontwikkelingssamenwerking Agnes van Ardennne, Bløf en Lange Frans zullen in de studio aanwezig zijn. Ook gasten als Dennis van der Geest, Henk-Jan Smits, Thomas van Luyn en Daniel Lohues zullen hun commentaar geven bij het evenement.
Yup. Daarom is 't geen moment in me op gekomen om daar naar te gaan kijkenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 12:28 schreef greatgonzo het volgende:
[..]My GOD!, anders ga je even de hele middag lopen kwebbelen met allerlei politici en wannabe BN'ers, ipv muziek te laten zien
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |