Nederlandse omroepen heb ik bij zo'n evenement niet nodigquote:Op zondag 12 juni 2005 11:50 schreef Hunter het volgende:
Wie gaat het eigenlijk in Nederland uitzenden? Het is angstvallig stil.....
"...for the widdle kids in Afwica..."quote:Op zondag 12 juni 2005 11:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nederlandse omroepen heb ik bij zo'n evenement niet nodig. Laat dat maar over aan de BBC
.
En een week later gebeurt het onmogelijkequote:Op maandag 6 juni 2005 16:09 schreef webfreak het volgende:
Een reünie van Pink Floyd met Roger Waters incluis acht ik onmogelijk.
Maargoed, het is wel lekker promotie als dat constant in de krant staat natuurlijk
Wowquote:Op zondag 12 juni 2005 17:27 schreef webfreak het volgende:
[..]
En een week later gebeurt het onmogelijke
En als zelfs CNN het meldt!quote:Op zondag 12 juni 2005 17:27 schreef webfreak het volgende:
[..]
En een week later gebeurt het onmogelijke
Jij kunt tenminste nog voor de TV gaan hangenquote:Op zondag 12 juni 2005 18:41 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Dat maakt het alleen maar zuurder dat we niet kunnen gaan. Ik ga wel voor de tv hangen. Ben benieuwd!
Haha, dat zou hilarisch zijn.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:48 schreef Soul79 het volgende:
Als Roger en Dave nu maar niet gaan vechten op het podium.
First Pink Floyd, then London, and after that.. The world!!!quote:Op maandag 13 juni 2005 00:20 schreef OProg het volgende:
Ik verdenk Roger er wel weer van dat dit een manier is om de macht in PF weer over te nemen.
Ze zijn Engels genoeg om er een paar droge grappen over te maken.quote:Op maandag 13 juni 2005 00:11 schreef webfreak het volgende:
[..]
Nee maar serieus: ik vraag me wel af hoe ze 't gaan aanpakken, en hoe ze zich zullen presenteren die dag.
Zullen ze hun ruzie doodzwijgen, of er juist (op de Simon&Garfunkel manier) grapjes over maken? Gaan ze uberhaupt iets zeggen of worden er alleen snel een paar nummers afgeraffeld?
Zal Roger een zonnebril ophebben?
Dat zijn toch de dingen die ik me afvraag:)
Hoorde ik idd ook. Dat Talpa er maar vanaf blijft. Anders zal er wel na elk nummer reclame uitgezonden wordenquote:Op maandag 13 juni 2005 21:06 schreef calvobbes het volgende:
Ik hoorde Giel Beelen vanmorgen zeggen dat ze bij 3FM bezig zijn om dat concert uit te mogen gaan zenden. Maar daarbij zeiden ze ook weer dat Talpa er ook mee bezig is om die rechten te krijgen.
Waarom zou Talpa ervan af moeten blijven?quote:Op maandag 13 juni 2005 21:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hoorde ik idd ook. Dat Talpa er maar vanaf blijft. Anders zal er wel na elk nummer reclame uitgezonden worden.
Lang leve de BBC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |