Nee je kan 7 dagen textmessagen voor 75000 kaarten. Ze worden verloot.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik denk dat die kaarten voor londen binnen een paar minuten weg zijn. Of dat 't sms-systeem binnen enkele minuten helemaal eruit ligt
Dat zou ik een beetje oneerlijk vinden.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:43 schreef calvobbes het volgende:
Ik denk niet dat mensen van buiten de buiten de UK kaarten kunnen krijgen.
Voorzover ik kan zien, worden er nog geen kaarten op ebay aangebodenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:43 schreef calvobbes het volgende:
Ik denk niet dat mensen van buiten de buiten de UK kaarten kunnen krijgen.
Ben trouwens wel heel benieuwd hoe ze zwarthandel aan gaan pakken. Want kaarten hiervoor zullen goud geld op gaan brengen als je ze kunt verkopen.
madonna website madonna.nu heeft net bevestigd dat Madonna een nieuw nummer als wereldpremiere zal uitvoeren op Live8!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:23 schreef schatje het volgende:
Ik hoop niet dat Madonna Imagine gaat zingen![]()
![]()
.
En gelijk daarna staat dat alles nog kan veranderenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:58 schreef robster16 het volgende:
madonna website madonna.nu heeft net bevestigd dat Madonna een nieuw nummer als wereldpremiere zal uitvoeren op Live8!
Ik heb m'n beltegoed al opgewaardeerdquote:No entries will be accepted before 00:01 on the 6th June.
Zit iémand op de wereld nog te wachten op die regenwoud-dominee? Kunnen we die man niet gewoon afschaffen?quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:41 schreef schatje het volgende:
vriend Sting.
Het schijnt dat ze iets van The Beatles willen doen. Het zal mij benieuwen. Het schijnt ook dat ze zit te dubben om een nieuw liedje te gaan doen...quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:41 schreef schatje het volgende:
Madonna gaat een duet met vriend Sting doen.
Dat zal dus wel een of ander zever lied worden.
().
De planning, voor zover ik die weet is dat Madonna in de late middag solo op zijn minst 3 nummers doet, zo niet meer. Waarvan er dus een helemaal nieuw is en een wereldpremiere zal zijn. Dan zal ze later die avond, vlak voor de grote finale nog eens op t podium komen met Sting om waarschijnlijk Imagine the zingen. Dus... zowel solo als een duet met Sting...quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:41 schreef schatje het volgende:
Madonna gaat een duet met vriend Sting doen.
Dat zal dus wel een of ander zever lied worden.
().
Lady Madonna?quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:05 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze iets van The Beatles willen doen. Het zal mij benieuwen. Het schijnt ook dat ze zit te dubben om een nieuw liedje te gaan doen...
http://www.live8live.com/tickets.shtmlquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:15 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Hoe zit het trouwens met de kaarten voor de andere locaties?
quote:Other Venues
Other venues do not require tickets – details on how to attend will follow shortly
Is het dan ook open voor mensen buiten de UK?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:39 schreef Public_NME het volgende:
Mijn kantoor gaat massaal sms-en op maandag, echt zin in! hoop echt tickets te regelen... Toch maar kwartiertje met de metro
Als ik jullie was zou ik rustig tot woensdag wachten, je kunt t/m de 12e inzenden, ik denk dat het systeem maandag al wel eens overbelast kan raken.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:39 schreef Public_NME het volgende:
Mijn kantoor gaat massaal sms-en op maandag, echt zin in! hoop echt tickets te regelen... Toch maar kwartiertje met de metro
Sinds wanneer kunnen mensen buiten de UK binnen een kwartier met de metro in Hyde Park zijnquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:53 schreef MadGuy het volgende:
Is het dan ook open voor mensen buiten de UK?
Kun je ook niet ff tickets voor mij regelen?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:39 schreef Public_NME het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |