Wrom nichquote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:48 schreef popolon het volgende:
Ja zoiets ja.
Kan ook.
en ik heb een webcam miet, maar dan nog kan ik geen studio sport kiek'n
![]()
is iets duidelijker, ja. mitt?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:45 schreef tong80 het volgende:
Goed topic.
Maar de topictitel moet zijn :
Attendeer de sportliefhebber op sport op TV.
Dit is de eerste waar ik wat aan heb, zou het bijna vergetenquote:
Oow die van Ajax ga ik wel even kijken denk ikquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:41 schreef tong80 het volgende:
Vanavond op eurosport :
18.45 AC-Milan - Barcelona CL-Finale 1992
20.15 Ajax - AC Milan CL-Finale 1995![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:41 schreef tong80 het volgende:
Vanavond op eurosport :
18.45 AC-Milan - Barcelona CL-Finale 1992
20.15 Ajax - AC Milan CL-Finale 1995![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:31 schreef placebeau het volgende:
Meld hier als er iets interessants te volgen is op de televisie op sportgebied, zodat wij fok!kers niets hoeven te missen. Het kan zowel een interview, reportage als wedstrijd of samenvatting zijn, maar geen voetbal.
Die was er gisterenmiddag ook alquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:47 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Oow die van Ajax ga ik wel even kijken denk ik
Had ik niet gelezen Zjroentje.quote:
'92 was Barcelona tegen Sampdoria op Wembley met de enige goal van Koeman.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:41 schreef tong80 het volgende:
18.45 AC-Milan - Barcelona CL-Finale 1992![]()
Het kan eigenlijk wel, maar ik dacht dat er in VBL een gelijkaardig topic liep (maar ik zou er niet op durven wedden)...quote:
Ja Typo.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:40 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
'92 was Barcelona tegen Sampdoria op Wembley met de enige goal van Koeman.
Wat nu uitgezonden wordt is toch echt de finale van '94.
Het is wel mooi om dit terug te zien.
Klopt, maar het kan geen kwaad om soms hier iets opmerkelijks te posten als het over voetballen gaat. Een leuk interview of speciale gasten in een sportprogramma.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:44 schreef placebeau het volgende:
[..]
Het kan eigenlijk wel, maar ik dacht dat er in VBL een gelijkaardig topic liep (maar ik zou er niet op durven wedden)...
Ow, das leukquote:Op zondag 22 mei 2005 12:53 schreef Barca het volgende:
Vanmiddag op Sporza basketball Bree vs Charleroi.
Red Bull Air Race is het trouwens..quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:34 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik zag net een vliegtuig race in Abu Dabi op SBS6. Is nu reclame..
Zag er erg gaaf uit.
nu aan de gangquote:Game Over: Kasparov and the Machine...
Sun 29 May, 10:30 pm - 11:55 pm 85mins
...Storyville
In May 1997 Garry Kasparov, widely regarded as the greatest chess player the world has ever seen, agreed to challenge Deep Blue - a hulking one and a half tonne supercomputer. Played out in front of the ranks of the worlds media, this was a chess tournament and scientific experiment that would stun the world.
Vikram Jayantis film takes us on a gripping cinematic odyssey into the paranoid mindscape of a legendary chess genius, as Kasparov battles to come to terms with the machine - and the men - from IBM. [AD,S]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |