Ohja, tussen alle flitsende gamebeelden door pakte elke PS3 het goede signaal van dezelfde controller en wist die rare botox chinees alle stukjes spel precies goed uit te spelen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 08:58 schreef Markster het volgende:
De hele presentatie was realtime hoor. Ze bestuurde het zelfs met de controller.
Killzone?quote:Op woensdag 18 mei 2005 08:58 schreef Markster het volgende:
Ze bestuurde het zelfs met de controller.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hier, voor boven je bed.
[afbeelding]
Ik vroeg een bron, geen gezever. Ik las vanmorgen dat een journalist een bevriende Guerilla medewerker gesproken heeft en bevestigde dat het realtime was. Ook Mark Rein van Epic bevestigde in een interview ergens dat Sony's franchise (Killzone is van Sony, Guerilla is immers ingelijfd ) op PS3-beta hardware liep.quote:Op woensdag 18 mei 2005 08:58 schreef Strolie75 het volgende:
[knip] " Hoop onzekere Blaat en speculatie van een bron zonder naam "[/]
Wow. Gaaf!!quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:13 schreef DinoPK het volgende:
Met afstand de leukste teaser die ik heb gezien:
http://www.gamespot.com/p(...)_demo_ps3_051705.asx
MGS 4 confirmed for PS3, directed by... Hideo.
Je vroeg niet om een bron, je maakte meteen toespelingen dat het van een Xbox-site kwam. Net zoals je nu weer allerlei toespelingen maakt dat het van een “PC-nerd” afkomstig zou zijn. Die info komt van een engels forum waar normaal gesproken goed en inhoudelijk wordt gediscussieerd.quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:09 schreef Edenoniphobic het volgende:
Ik vroeg een bron, geen gezever. Ik las vanmorgen dat een journalist een bevriende Guerilla medewerker gesproken heeft en bevestigde dat het realtime was. Ook Mark Rein van Epic bevestigde in een interview ergens dat Sony's franchise (Killzone is van Sony, Guerilla is immers ingelijfd ) op PS3-beta hardware liep.
Voorlopig geloof ik die dudes meer dan een of andere ongelovige PC-nerd die jij quote, en die op een forum zit te speculeren omdat zijn duurbetaalde 6800U en overgeklokte dual-core Athlon het niet aan zou kunnen.
Wat ik wel kan geloven is dat het scripted is, en niet A.I. in actie. Maar scripted zijn 99% van de huidige games, een goed scripted spel met zulke gfx, daar zeg ik geen nee tegen.
Je verwart me met Markster, niks gezegd over een Xbox-site. Maar dat het van PC-nerds afkomt die menen er verstand van te hebben, dat is wel duidelijk ja. Hij heeft nog niet eens van scripted events gehoord en meent gelijk dat het A.I. is.quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je vroeg niet om een bron, je maakte meteen toespelingen dat het van een Xbox-site kwam. Net zoals je nu weer allerlei toespelingen maakt dat het van een “PC-nerd” afkomstig zou zijn. Die info komt van een engels forum waar normaal gesproken goed en inhoudelijk wordt gediscussieerd.
Of hij spreekt zichzelf gruwelijk tegen, of het wil gewoon zeggen dat FFXIII op de PS3 zal verschijnen. Ik vermoed het laatste.quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:41 schreef Chocobo het volgende:
Toch FFVII naar PS3![]()
![]()
President of Square Enix, Youichi Wada, was quick to point out that this wasn't a teaser, nor a hint of any intention to do a re-make of Final Fantasy VII, but explained that Final Fantasy titles were indeed guaranteed to come to PS3 one day.
Beide zijn goedquote:Op woensdag 18 mei 2005 09:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Of hij spreekt zichzelf gruwelijk tegen, of het wil gewoon zeggen dat FFXIII op de PS3 zal verschijnen. Ik vermoed het laatste.
Nou nee.... hij zegt niet dat er geen FFVII komt.... er is dus een mogelijkheidquote:Op woensdag 18 mei 2005 09:44 schreef Edenoniphobic het volgende:
Hij zegt hier gewoon dat EEN FF-titel naar de PS3 komt, en juist niet FFVII.
FFXIII ofzo dus.
Okay ik zal je dromen niet crushen. Maar ik zet mijn geld op een FF13.quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nou nee.... hij zegt niet dat er geen FFVII komt.... er is dus een mogelijkheid
Ja ik ook, maar men mag blijven hopen toch !quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:46 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Okay ik zal je dromen niet crushen. Maar ik zet mijn geld op een FF13.
Ofcuz, keep vooral the dreams and hopes alive. Al denk ik dat je met een frisse next-gen FFXIII wel eens gelukkiger zou kunnen zijn dan een remake van iets wat je al beleefd hebt.quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar men mag blijven hopen toch !
Goed punt,....quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:51 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Ofcuz, keep vooral the dreams and hopes alive. Al denk ik dat je met een frisse next-gen FFXIII wel eens gelukkiger zou kunnen zijn dan een remake van iets wat je al beleefd hebt.
Weet je, ik denk het niet. Veranderen ze teveel dan gaat iedereen zeiken dat het FFVII niet meer is, veranderen ze te weinig dan krijg je wel een erg groot verschil tussen gameplay (is wel beetje achterhaald) en graphics. Mensen verwachten toch dat het dezelfde emoties en herinneringen zal oproepen als toen ze voor eerst FFVII speelde. En dat zal nooit lukken, dus er zal altijd teleurstelling zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:47 schreef Chocobo het volgende:
Ja ik ook, maar men mag blijven hopen toch !
Ik las het, beetje boel voorbarig.quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:56 schreef Chocobo het volgende:
-knipperdeknipknip-
Vooral het stukje in bold.quote:E3 2005: Killzone 2, War Witnessed
The greatest interactive war ever told, assuming it's real.
by Ivan Sulic
Adblock
May 16, 2005 - This is just too damn good. There's no way, man. There's just no freaking way.
Something this amazing cannot be. It's a physical impossibility. I am incapable of eating the planet Jupiter with a plastic spoon and this game can't be real. It's way, way too awesome for life to handle it. Hell, I don't even think it can be CG. You know what? It probably doesn't even exist! I think we just imagined it, so let's just blindly carry on with our lives, eh? But then again...
If the Killzone 2 video shown at Sony's E3 2005 press conference was made entirely from the in-game engine and does indeed represent the power of PlayStation 3, look the hell out.
It begins with ISA forces rapidly descending down from a pristine sky onto an entrenched Helghast army that has taken hold of a now ruined city. Our eyes sharpened. Our hearts quickened. Our blood tingled. We could hear the battle cries of a thousand brave warriors throughout time ringing in our ears. Any bastard that doesn't lay down and submit when we land is going to die and die damn hard. We're going to fly straight in there and kick the holy hell out of those dirty mutated sons of bitches.
As the clouds whip past and the stabilizing engines of our flying dropship fire to slow our fall, we're hit in the face by a heavy World War II sensation. Much like the battle hardened men who road bravely aboard Higgins Boats were ready to face the worst threat of our time, these fictional boys of the future are about to stride into the jaws of hell and rip the devil's tongue straight out of throat.
And so the oddly helmet-less heroes of the ISA descend through rocket and machine gun rounds, but not all of the boats make it. One gets tagged by a stray missile and careens right into a nearby building, lighting up the world with brilliant streak of burning death and then darkening it with a wretched plume of deep black smoke. The dropship we're focused on does land, however, and our hero loads a grenade shell into his weapon and leaps over the rail to kill the hell out of the enemy.
The scene is chaos.
Good Lord
Heavily scripted action governs progression as the men shoot their way through enemies at all angles. Up and down, people are dying and the landscape becomes littered with corpses, the wounded, the broken, and the shattered remnants of civilization. It's an utterly astonishing site of horror that combines the sharp grit of Saving Private Ryan with the distinct futuristic clarity of one of StarCraft's many stylized CG battles. As the demo rolls on we're treated to flamethrowers, barrages of missiles, vicious death scenes and elaborately laid out firefights. It's amazing, but perhaps a bit too amazing.
Look, we want it to be real. We honestly do. If it is, we'd feel complete -- whole. But we have suspicions we simply cannot shake.
In August of 2004 this editor visited the offices of Guerilla in Amsterdam. There team members admitted that Killzone 2 development was well underway, but that they did not intend to release on PlayStation 3 and that they had, in fact, not even been provided with PS3 development kits at the time. That means that between August of 2004 and May of right now, Guerilla received tools and made a game for a system they knew pretty much nothing about -- a game that is as ridiculously polished as this one, no less. I don't care how fantastic of a developer your company might be, something like that just doesn't happen.
We're inclined to mistrust Killzone 2's gameplay legitimacy even further because of the way the video plays out. No shooter in existence features characters that do exactly the right thing at exactly the right time all the time. It seems as if the entire Killzone 2 showing was like a wish that did not waver, not even once. Then there's the way the control seems suspiciously fast to be done on analog sticks. The circumstantial evidence is just too much to ignore, you know?
All that being said, I cannot in good faith tout Killzone 2 as the best looking game ever because I really don't think it's a real game yet. But it sure is one hell of a CG sequence that, if in anyway happens to be representative of the final product, shows us what next-generation shooting should be like.
We've got the full movie and a few pieces of early art assembled in our media page below. Check those out when you a get a chance and marvel at what great scripting and proper art direction can accomplish for a game.
Dit eerste dikgedrukte stuk is dus onzinnig om daar conclusie's op te trekken. Epic had als 3th party devver pas 2 maandjes de beschikking over de dev-kit, en kon al een uitgebreide demo geven gisteren van iets minder grote omvang. Sony's devvers krijgen altijd eerder devkits en wellicht ook meer tools/hulp/mankracht om te focussen op deze presentatie omdat Epic gericht is op multiplatform, en Sony hun PS3 moet verkopen. Lijkt me logisch dat daar volle mankracht op gezet wordt.quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ook bij IGN zijn serieuze twijfels..
[..]
Vooral het stukje in bold..
quote:I ran into an old friend from the UK when we were leaving, and it turns out he's now working on Killzone at SCEE. When I asked him how "real" the video we'd just seen was, his response was "just about all of it."
Dit soort praatjes werden ook verkocht met die dansende vrouw van FF voor de release van de ps2.quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:50 schreef Edenoniphobic het volgende:
De Editor van 1up.com (gamesite) schreef op zijn site over de E3, en sprak een bekende die nu bij Sony als coder van Killzone werkte :
[..]
Of een undercover-reporter !!! Infiltreren die zooi !!!quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:11 schreef Edenoniphobic het volgende:
Misschien moeten camera-ploegen van het journaal naar Guerilla in A'dam of Sony trekken en dit tot op de bodem uitzoeken.![]()
Jij hebt als Geurilla medewerker vast geen commentaar?quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:14 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Of een undercover-reporter !!! Infiltreren die zooi !!!
quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:41 schreef Chocobo het volgende:
Toch FFVII naar PS3![]()
![]()
President of Square Enix, Youichi Wada, was quick to point out that this wasn't a teaser, nor a hint of any intention to do a re-make of Final Fantasy VII, but explained that Final Fantasy titles were indeed guaranteed to come to PS3 one day.
Wel gelachen hoor... zat weer vol humor die trailer. Het is wel op een PS2 engine gedaan, maar ik zie de trailer ook meer als een aankondiging !quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:09 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Die trailer van MGS4 inderdaad![]()
Wat hebben die gasten bij Konami toch een gevoel voor animatie
Ik ook. Op de Ps2 ziet alles er zowieso nog fantastisch uit. Sinds MGS3 is mijn respect voor Konami echt gestegenquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wel gelachen hoor... zat weer vol humor die trailer. Het is wel op een PS2 engine gedaan, maar ik zie de trailer ook meer als een aankondiging !
Okay, there you have it. Alle demo's makkelijk mogelijk volgens deze slimme gewichtige dude uit de scene, zelfs op beta-slome hardware, en sommige puur op de GPU draaiend.quote:E3 2005: Epic Says PS3 Footage Achievable
Vice-President Mark Reign weighs in.
by Jeremy Dunham
May 17, 2005 - In a recent post on the Voodoo Extreme message boards, Epic Games' Vice-President and long-time gamer Mark Reign gave his two cents on the PS3 movies presented at Sony's press conference yesterday in Culver City, California. Here's what he had to say:
In addition to the Sony demos being shown by Phil Harrison, the Epic and EA presentations were the only third party portions actually running on the PS3 in real-time. But most of those movies, which I probably watched three or four during rehearsals for the event, look very achievable and some were probably rendered on the actual box but in non-real-time. When a system is year away, heck even with a system is six months away, it is reasonable to expect the power of the dev kits would still only be a fraction of the power of the final system.
I know we'll certainly be able to achieve much more on the final box than we were able to show in our demo after working with the early dev kit for only ~2 months. As Tim mentioned our demo only really showed off the power of RSX and then still we're talk about an RSX that's nowhere near as fast as the final one will be. When we get home from E3 we'll also start diving seriously into the power of the cell processor. This is a very powerful system!
Sony's cell demos were extremely cool and inspiring but are totally achievable, and over time even surpassable, by third developers like us because, as Tim Sweeney said, the development environment is made up of parts we're already intimately familiar with: OpenGL, NVIDIA graphics, Linux, and PowerPC. Think about Epic's experience, for example. We rock on NVIDIA hardware. We have been doing OpenGL since Unreal 1. We regularly ship our games on Linux and we've won several Macintosh Game of the Year awards including a special World-Wide Design Award directly from Apple for UT2004. We're going to be able to kick serious ass on PS3, and so are a lot of our licensees and other 3rd party developers, in a way that wasn't remotely possible on past consoles.
My point is that developers are going to be able to get SO MUCH MORE power out of these consoles than they ever could in the past and so much closer to the raw power of the components. The next generation is just going to be AMAZING!!! Next-gen games will be a huge leap forward over current gen. Can you tell I'm excited?
quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:15 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Okay, there you have it. Alle demo's makkelijk mogelijk volgens deze slimme gewichtige dude uit de scene, zelfs op beta-slome hardware, en sommige puur op de GPU draaiend.
Niet eens realtime dus....quote:In addition to the Sony demos being shown by Phil Harrison, the Epic and EA presentations were the only third party portions actually running on the PS3 in real-time. But most of those movies, which I probably watched three or four during rehearsals for the event, look very achievable and some were probably rendered on the actual box but in non-real-time. When a system is year away, heck even with a system is six months away, it is reasonable to expect the power of the dev kits would still only be a fraction of the power of the final system.
Er staat rendered on the actual box, in non-realtime. Wat basicly betekent dat het wel erop gerendered is in realtime, en kan worden, maar niet op dat moment gebeurde maar dus vantevoren is opgenomen. Terwijl EA en Epic footage wel op dat moment Live draaide en dus ook de beelden met een controller gemanipuleerd werden qua camera-views en movements.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Niet eens realtime dus.....
Dat het op den duur mogelijk is had ik je ook wel kunnen vertellen.
We zullen zien, maar vooralsnog denk ik "keep on dreaming"quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:23 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Er staat rendered in non-realtime. Wat basicly betekent dat het wel erop gerendered is in realtime, en kan worden, maar niet op dat moment gebeurde maar dus vantevoren is opgenomen. Terwijl EA en Epic footage wel op dat moment Live draaide.
En als het op den duur wel kan als de final-hardware en workstations klaar zijn, dan is er toch niks aan de hand en liegen ze dus niet.
Inderdaad. Pas dan denk ik ook dat er zulke mooie games zijn. Misschien zelfs dan nog niet eens.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:29 schreef P-Style het volgende:
Dat gezeur over dat Killzone filmpje ook...Het gaat werkelijk nergens over! Weet je wat? We wachten gewoon even 4 jaar met z'n allen! Dan zullen we pas echt zien waartoe de PS3 in staat is!
OMfG, wat begrijp je nou niet aan de term techdemo?quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:36 schreef Edenoniphobic het volgende:
Ja ga een beetje dromen over wat over 4 jaar kan. Wat nou gaat nergens over. Dit is interesante materie die sinds gisteren alle game-sites bezig houdt en overal aandacht krijgt. Is dit een PS3 forum of niet.
En het doet er niet toe of het wel of niet Live gebeurde, het doet er toe of het realtime gedaan kan worden. 360-fanboys.![]()
![]()
In dat geval zeg ik: Ja, het kan weldegelijk realtime.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:36 schreef Edenoniphobic het volgende:
En het doet er niet toe of het wel of niet Live gebeurde, het doet er toe of het realtime gedaan kan worden.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:40 schreef AMD64 het volgende:
Even over de controller. Is dat draadloos?
Met dat gefotosoep altijdquote:Op woensdag 18 mei 2005 12:41 schreef P-Style het volgende:
[..]Lees gerust de vorige PS3-topics door! De controller wordt zelfs in déze topic nog besproken.
Twi herhaalt mijn uitleg over scripted events, dus zever niet.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
OMfG, wat begrijp je nou niet aan de term techdemo?.
!
Twi gaf al een mooie uitleg. Ingame komt er VEEL meer bij kijken..
Ik doelde op het 2de gedeelte van z'n post. Als het ingame is, is het een techdemo. Dat is ook niet echt representatief. Dat is m'n punt.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:43 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Twi herhaalt mijn uitleg over scripted events, dus zever niet.
De PS3 loopt 360 rondjes van 360 graden om die 360. Case closed, met al die artikelen van jou die het ook al niet wilde geloven. Mark is the wizzkid die weet waarover ie lult en net als Carmack altijd gequote wordt als verstandige dude.![]()
![]()
Je had de "snelheid" van de PS3-topic eens moeten zien vóórdat 'ie werd geshowed op de E3!quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:01 schreef Evil_Jur het volgende:
tvp's hebben niet zoveel zin met de snelheid waarmee deze topics gaan :S
Kan nou niet bepaald zeggen dat ik de levelomvang van het KZ2 filmpje klein vond. Als dat allemaal kan en zich op loopsnelheid afspeelt qua gameplay i.p.v. met straaljagers over zo'n hi-detail terrein te jagen, dan lijkt het me een piece of cake voor de veel snellere Blu-Ray om eventuele level-aanvullingen erbij te streamen zodra dat nodig is.quote:Op woensdag 18 mei 2005 12:59 schreef twi het volgende:
Wat ik wel zei is dat ik twijfel aan de manier waarop de Cell chip de "actual levels" aan kan. Ik bedoel, een bepaalde scene fantastisch afspelen is natuurlijk heel mooi, maar kan London er bijvoorbeeld ook zo uit zien als je niet alleen die bewuste scene hebt, maar een heel gedeelte van een stad mee moet draaien.
Tsja, niet alleen het streaming, maar ook welk gedeelte daadwerkelijk realtime gerendert gaat worden. Is dit Londen een showoff van wat de PS3 in totaal kan? (m.a.w. hoeveel puf heeft de PS3 nog over naast deze getoonde scene) , of zal het ook de helft zo goed eruit zien als je een vier keer zo grote scene moet renderen (in verband met die scheurende auto's inderdaad).quote:Zelfde geld in principe voor the Getaway, al zal dat in een racende auto wel sneller gefreshed moeten worden dan te voet. GTA doet hetzelfde, gewoon haperloos DVD-streamen bij het enteren van nieuwe stadgedeeltes etc. Maar dat is idd een geheugen-kwestie en een stream-kwestie.
GTA... haper-loos?!quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:10 schreef Edenoniphobic het volgende:
...GTA doet hetzelfde, gewoon haperloos DVD-streamen bij het enteren van nieuwe stadgedeeltes etc...
Je hoeft alleen maar te renderen wat je ziet. Maakt dus in principe niet uit wat jij zegt, als ie maar snel genoeg de nieuwe data kan aanvoeren via stream. Als dat niet mogelijk is dan moet ie idd wel een veel grotere stad in zijn geheugen houden, maar dat wordt wel moeilijk denk ik met 512 MB. Streamen is the way.quote:Tsja, niet alleen het streaming, maar ook welk gedeelte daadwerkelijk realtime gerendert gaat worden. Is dit Londen een showoff van wat de PS3 in totaal kan? (m.a.w. hoeveel puf heeft de PS3 nog over naast deze getoonde scene) , of zal het ook de helft zo goed eruit zien als je een vier keer zo grote scene moet renderen (in verband met die scheurende auto's inderdaad).
Was dat MSN gedoe bij de 360 rondom Live zo indrukwekkend dan ? PS3 gaat gewoon permanent online met ditmaal een zeer snelle ethernetkaart en een apparaat dat dat qua datadoorvoer kan voeden. Bij de PS2 laat beide te wensen over. Verderest boeit mij alleen de kwaliteit van het online gedeelte van games en de stabiliteit, en niet zo'n service die MP3's verkoopt of whatever allemaal MS liet zien.quote:Het enige wat ik nu nog hoop is dat er wat mooie nieuwe franchises komen, en dat er wat aan 't racing genre wordt gedaan op de PS3. En natuurlijk dat ze een service die aan kwaliteit minstens gelijk staat als aan Xbox Live. Maar heel veel vertrouwen heb ik daar niet in, na 1 schamele ppt-pagina bij de presentatie.
Waarom heb je dan alsnog meer een next gen gevoel bij de PS3?quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:18 schreef NvM het volgende:
Gameplay boven graphics.
De AI is al 4 delen verschrikkelijk. Ik verwacht eerlijk gezegd niets spectaculairs op dat gebied.quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:46 schreef Edenoniphobic het volgende:
als ze dit alles goed doen tenminste.
En dan nog niet, want multiplatform games zijn nóóit geoptimaliseerd... voor geen ènkele console. Je kunt eigenlijk alleen vergelijken bij first-party exclusives, maarja... dan heb je weer te maken met verschillende games.quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dat kan je trouwens pas zeggen als je een multiplatform game op beide consoles ziet. Pas dan kunnen we zien hoeveel beter de ps3 nou ECHT is.
Omdat we in het PS3 topic zittenquote:Op woensdag 18 mei 2005 14:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Waarom heb je dan alsnog meer een next gen gevoel bij de PS3?.
Ja, dat ook.quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:32 schreef P-Style het volgende:
[..]
En dan nog niet, want multiplatform games zijn nóóit geoptimaliseerd... voor geen ènkele console. Je kunt eigenlijk alleen vergelijken bij first-party exclusives, maarja... dan heb je weer te maken met verschillende games.
Tenzij Polyphony weer terleursteld op de 3de achtereen volgende keer, met een Forza kloom-online-schade-goede AI+100000000 autos. Maargoed.. De filmpjes zien er fantastisch uit, maar nu ik zowel Forza en GT4 gespeeld heb moet GT5 opeens wel weer aan een heleboel eisen gaan voldoen wil het een winner voor mij worden. Maar ik ga zeker voor alleen GT5 geen PS3 kopen. Meeste indruk maakte die motor storm maar puur alleen op graphics. Als al die demo's zowaar realtime gerendered zijn, dan petje af, geloof er echter weinig van. maar we zullen zien. Mensen die dat hier verklaren zonder een controller in de handen te hebben gehad zijn aan het fanboyen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:46 schreef Edenoniphobic het volgende:
En mij is GT5+online+schade+AI+veel auto's-onscreen qua racegenre al genoeg om naar uit te kijken. Volgens mij pakt die game alleen al zonder problemen de prijs van best racegame, want de nieuwe dingen die erbij komen zijn allemaal zaken die het nu nog net-niet perfect maakten. Dan is GT pas echt af, als ze dit alles goed doen tenminste.
Daar ben ik het wel deels mee eens.quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:33 schreef NvM het volgende:
[..]
Omdat we in het PS3 topic zittenIn het Xbox 360 topic zeg ik precies hetzelfde over de Xbox 360
Nee, vooral omdat ik vind dat Microsoft de Xbox 360 te vroeg uitbrengt. De Xbox wordt (naar mijn mening) al te vroeg verwaarloosd, en de PS3 wordt pas volgend jaar uitgebracht. Meer tijd om spellen te ontwikkelen, meer voor de ECHTE volgende generatie, en geen tussenstap.
Ik fanboy, jij fanboyt, wij fanboyen.quote:Tenzij Polyphony weer terleursteld op de 3de achtereen volgende keer, met een Forza kloom-online-schade-goede AI+100000000 autos. Maargoed.. De filmpjes zien er fantastisch uit, maar nu ik zowel Forza en GT4 gespeeld heb moet GT5 opeens wel weer aan een heleboel eisen gaan voldoen wil het een winner voor mij worden. Maar ik ga zeker voor alleen GT5 geen PS3 kopen. Meeste indruk maakte die motor storm maar puur alleen op graphics. Als al die demo's zowaar realtime gerendered zijn, dan petje af, geloof er echter weinig van. maar we zullen zien. Mensen die dat hier verklaren zonder een controller in de handen te hebben gehad zijn aan het fanboyen.
Dat zou wel tof zijn idd.quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:50 schreef Edenoniphobic het volgende:
Maar over dat Motor Storm, je ziet in bepaalde stukjes film (achter die gele buggy met banden erop) dat het wel in-game is vanuit 1 person view. Je hebt nog stukjes als 3th person. Heli-stukjes kunnen replay of heli-cam-views zijn. Slow-motion en crashes ook iets voor replays, maar ze gebeuren ook vanuit first person. Als ze die wireless eyetoy gebruiken als extra control-unit in een racespel voor de kijkrichting, heb je al dat kijken naar inks en rechts ook al verklaard. Dat gebeurt al op de PC bij GTR. Piece of cake.
Ik heb dus precies hetzelfde.quote:Op woensdag 18 mei 2005 14:59 schreef Brasco125 het volgende:
Het verklaren laat ik aan jouw overMaar om, net als bij elke presentatie, mensen in het ootje te kunnen nemen kun je natuurlijk ook 1st person view in een scriptje renderen. maar hee, ik wil geen doemdenker zijn, laat het alsjeblieft ingame zijn. Dan staat hier een PS3 te blinken volgend jaar. Maar de geschiedenis maakt mij achterdochtig.
Jij hebt werkelijk een trauma opgelopen door de Emotion Engine nietwaar?!quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb dus precies hetzelfde.
Ik ga echt flippen als het echt is, maar Ken en co foppen mij iig niet zo snel meer na het ps2 debacle..
Het is voor mij NOG steeds een prima console. Nooit geweten dat ik aan dat apparaat zoveel lol zou beleven.quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:12 schreef Masegate het volgende:
Ik zie het eerder zo: de ps2 is gewoon een hele toffe console voor mij geweest de afgelopen jaren.
Eerlijk gezegd, ja!!!quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:13 schreef P-Style het volgende:
[..]
Jij hebt werkelijk een trauma opgelopen door de Emotion Engine nietwaar?!
Doe ik wel...quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:38 schreef Omkron het volgende:
Zorgt er wel iemand even voor een laatste link naar het volgende topic.. is wel zo handig voor mensen die Thá Ultimáte Máchine.. willen volgen..
Pas als ik zelf die banana-troller in mijn handen heb, en het zelf mag ervaren op mijn eigen tvtje, DAN PAS geloof ik hetquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd, ja!!!
Na dat filmpje met die dansende vrouw en de woorden van Ken dat dit de toekomst van het gamen is werd ik he-le-maal gek. De teleurstelling was zo groot dat ik pas na een paar jaar alsnog een ps2 haalde.
Dat wil ik niet nog een keer. De gamer in me (. ) wil keihard schreeuwen, maar de realist houdt dat tegen.
Eerst zien, dan geloven. Als ik de eerste ingame beelden heb gezien (echt ingame dus) dan weet ik pas zeker of dit echt is.
Dat is de juiste instelling!quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
...Eerst zien, dan geloven...
Je moet het niet ervaren op je eigen tv'tje...quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:43 schreef NvM het volgende:
Pas als ik zelf die banana-troller in mijn handen heb, en het zelf mag ervaren op mijn eigen tvtje, DAN PAS geloof ik het
Maar dat is zo leuk!quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:46 schreef P-Style het volgende:
[..]
Maar je hebt wel gelijk hoor. Je moet niet te veel op dit soort tech-demo's afgaan.
Dus je kan pas een beetje leuk gamen als je ook nog een HDTV'tje van pakweg 1000 euro koopt? Leuke consolequote:Op woensdag 18 mei 2005 15:47 schreef P-Style het volgende:
[..]
Je moet het niet ervaren op je eigen tv'tje...Je moet het ervaren op een HDTV'tje!!!
Het mag al een wonder heten als ik die PS3 bij de release kan betalenquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:47 schreef P-Style het volgende:
[..]
Je moet het niet ervaren op je eigen tv'tje...Je moet het ervaren op een HDTV'tje!!!
Wees maar niet bang hoor. Op bestaande tv's zal het er ook indrukwekkend uitzien, maar wil je de PS3 echt tot z'n recht laten komen dan heb je gewoon een HDTV nodig. Vergeet niet dat huidige tv's gebaseerd zijn op techniek van alweer ruim 50 jaar oud. Hoog tijd dat wel overstappen op een nieuwe techniek!quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:49 schreef Xrenity het volgende:
Dus je kan pas een beetje leuk gamen als je ook nog een HDTV'tje van pakweg 1000 euro koopt? Leuke console
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |