Heb je Broken Sword al eens geprobeerd? Daar doen de screenshots me namelijk aan denken.quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:26 schreef Echtwelkloon het volgende:
Momenteel erg druk met Final Fantasy X, maar op de PC heb ik dit mooie spelletje:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Runaway: A road adventure..
Een adventure.. Soms moeilijk, maar altijd wel heel leuk, grappig, en er zijn veels te weinig van dit soort spelletjes.. Het is het enige dat ook maar in de buurt komt van Monkey Island 3.
Soms is het een beetje ala Indiana Jones, soms een beetje ala Monkey Island.. dan weer een beetje Full Throttle, en dan weer een beetje zoals Gabriel Knight... Maar toch heeft het weer z'n eigen stijl, heel apart.
Lang leve de graphic adventure!
Ik heb TA de laatste tijd niet meer online geprobeerd, draait dat nog steeds?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:12 schreef Nr.G het volgende:
Total Annihilation speel ik al 7 jaar onlineen het is nog steeds leuk. Geen enkele andere RTS haalt het bij deze gameplay.
Verder af en toe een beetje BF-Desert Combat of BF-V; omdat het er gaaf uitziet en heerlijk speelt. Lekker wisselen van FPS naar vehicle enzo. Uitgebreide maps ipv smalle gangetjes of ingewikkelde levels met verborgen features.
Nee, Broken Sword nog nooit, al heb ik er wel van gehoord..quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:43 schreef Koekwaus het volgende:
[..]
Heb je Broken Sword al eens geprobeerd? Daar doen de screenshots me namelijk aan denken.
Ikzelf ben momenteel bezig met Grim Fandango. Gaaf spel.![]()
[afbeelding]
jawel hoorquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:01 schreef Zwansen het volgende:
Cycling Manager 4, ja je moet wat he... Andere wielerspellen zijn er volgens mij ook niet...
Ik heb je inderdaad al een tijd niet meer online gezien. Laatste keer in Lushhaven volgens mij. De uitbreidingen (CC) kun je gewoon downloaden van diverse sites.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:40 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik heb TA de laatste tijd niet meer online geprobeerd, draait dat nog steeds?
Vind het wel jammer dat ik alleen het origineel heb, en niet de uitbreidingen, en een 2ehands game kopen heb ik niet echt zin in
quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:37 schreef Pain_Elemental het volgende:
Ik ben een paar dagen terug begonnen aan The Punisher.
Als je agressie kwijt wil moet je zeker dit spel gaan spelen...
Ik denk dat dat een andere Cerbie was danquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:58 schreef Nr.G het volgende:
[..]
Ik heb je inderdaad al een tijd niet meer online gezien. Laatste keer in Lushhaven volgens mij. De uitbreidingen (CC) kun je gewoon downloaden van diverse sites.
Zone en PheonixWork zitten de meeste mensen.![]()
Maak je een grapje? Er zijn geen smiley's of PI's die daarop wijzen, dus vandaar dat ik het ff vraagquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:00 schreef Parvus het volgende:
Oud spel, niet echt bekend
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:00 schreef Parvus het volgende:
Starcraft Broodwar (Blizzard Entertainment)
Oud spel, niet echt bekend, maar wel Ge-wel-dig!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |