Inderdaad, dat was ook de bedoeling van het topic.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:16 schreef Tain het volgende:
Ook graag een waarom je het speelt, dus wat meer info anders is dit weer gewoon een opsomtopic
Ik heb 'm voor de helft goedkoper, ook bij V&D! (Nijmegen)quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:10 schreef kruimel_20 het volgende:
beyond good and evil , ¤10 bij de v&d
Leuk spel !
Afzettersquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:32 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik heb 'm voor de helft goedkoper, ook bij V&D! (Nijmegen)
Op de begane grond lag hij inderdaad voor ¤ 10 in de budgetbakken, maar op een andere verdieping, op de gamesafdeling zelf, was hij slechts ¤ 5!
Ik heb hier nog melding van gemaakt bij de cassière (nadat ik afgerekend had natuurlijk) en ze vond het ook vreemd en zou het gaan uitzoeken.
Overigens knalt het spel er bij mij vaak uit, ondanks dat ik al gepatcht heb.
Tja, als je 5 euro de moeite waard vindt om stennis te gaan schoppen, dan zou je kunnen overwegen om ff terug te gaan. Ze hadden van het prijsverschil af moeten weten, aangezien ik ze er nog op gewezen heb twee weken terug,quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:51 schreef kruimel_20 het volgende:
Afzettersik heb em ook in nijmegen gehaalt zaterdag....
Goeie tip, is het proberen waard!quote:en ja, ik heb ook gepatcht maar ondanks dat doet ie het nog . maar ik heb een truukje
zodra ie hangt ga ik op alt tab rammen en daarna heel vaak ctrl-alt-del, dan springt ie terug
naar de desktop en taakbeheer, en kun je na heel even wachten het spel weer aanklikken en
(meestal) weer verder spelen
Door z'n vrolijkheid en relatieve simpelheid is dit spel nooit zo beroemd geworden. Maar inderdaad misschien wel de beste 2D platformer ooit. Speelt heerlijk weg. En ziet er ook best aardig uit voor die tijd.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:37 schreef __Saviour__ het volgende:
En ik ben ook weer bezig met Yoshi's Island, een van beste 2D-platformers ooit
Het schieten van eieren, de fantastische kleurrijke graphics, veranderen in een helicopter e.d. Super!
[afbeelding]
OMG ALSTARquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:59 schreef -ALstar-One- het volgende:
eve-online en after-death.net ( text based gamepie )
allebei verslavend
Je promote alleen een beetje het verkeerder met deze nickquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:39 schreef dark-future het volgende:
[..]
OMG ALSTAR
jij ook hier
damn waar moet dat heen
(ik ook after-death speler)
Marcel in IRC
Ik weetquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:52 schreef -ALstar-One- het volgende:
[..]
Je promote alleen een beetje het verkeerder met deze nick![]()
je moet after-death.net promoten![]()
wat liefquote:Op woensdag 11 mei 2005 14:07 schreef ivetje het volgende:
Animal crossing...daar blijf je gewoon mee bezigJe raakt nooit uitgespeeld, omdat je toch eigenlijk alle spullen wil hebben en alle vloerbedekking etc. Gewoon een leuke game, hoewel het erg vredelievend is en eigenlijk geen foute dingen of agressie heeft. Maar goed, het is dan ook echt een game waar het gaat om vriendjes maken
Helemaal niet, want die poppetjes doen nogal eens kut-dingen zoals ineens je dak van je huis schilderen zonder dat je erom vraagt. En dan zou je er toch maar wat graag 1 op zijn muil willen stompenquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[afbeelding]
Al maanden vrijwel niets anders meer....
Yup, komt door de Super FX2 chip die in de cartridge zit. Die kon, voor die tijd, erg gevanceerde berekeningen maken.quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:09 schreef speknek het volgende:
En ziet er ook best aardig uit voor die tijd.
Nog maar een keerquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:16 schreef Tain het volgende:
Ook graag een waarom je het speelt, dus wat meer info anders is dit weer gewoon een opsomtopic
omg, de MSX is gaafquote:Op woensdag 11 mei 2005 18:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
en dan vergeet ik nog te melden dat ik ook nog bezig ben (tijdje geleden opnieuw begonnen) met SD-Snatcher(MSX)
. Dit topic heeft best potentie, dus ik ga gewoon even iedereen die vanaf nu alleen z'n spel neerplempt verwijderen.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |