Koop lekker een nintendoquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:55 schreef Markster het volgende:
Eigenlij kweet ik niet eens of zulke realistische graphics wel zo leuk zijn. Het zijn helemaal geen spelletjes meer op deze manier
Ik vind realistische graphics wel mooi... helaas blijft de animatie vaak nog achter bij zulke realistische games, waardoor het realistische element weer verloren gaat...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:55 schreef Markster het volgende:
Eigenlij kweet ik niet eens of zulke realistische graphics wel zo leuk zijn. Het zijn helemaal geen spelletjes meer op deze manier
Wees blij dat ie backward compatible is.. kun je de vice c64 emulator + spellen en je PS3 draaien..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:55 schreef Markster het volgende:
Er was toch toen ook zo'n gast van sony die beweerde dat ze hiermee de PC jaaaaaaaaaaaaren lang voor zouden blijven op het gebied van graphics?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:50 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Deden ze toch ook met de PS2? Dat hoort er gewoon bij...
Hoe tel jij qua generaties????quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:20 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik ga duidelijk voor de PS3. Ik ben een aantal jaar wat minder geinteresseerd geweest in games, waardoor ik eerlijk gezegd de tweede generatie heb overgeslagen (ben wel van plan om toch voor dat kleine jaartje nog even een PS2 aan te gaan schaffen), maar jezus christ wat is dat ding sexy!
Alleen die controller, wat een onding
Maar goed, zullen wel snel third party units komen.
Naja opzich, een ps2 uit 1999 draait wel MGS3, en pc's uit die tijd echt nog niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er was toch toen ook zo'n gast van sony die beweerde dat ze hiermee de PC jaaaaaaaaaaaaren lang voor zouden blijven op het gebied van graphics?![]()
Bekeken uit mijn gezichtspunt, dus iemand van de Playstation-generatiequote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:32 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Hoe tel jij qua generaties????
zo blijkbaar hoor je ook bij die kudde. als je athene heb gespeeld.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:55 schreef HomerJ het volgende:
Jah, Sony richte zich vooral op Casual gamers met de PS2. Dus vooral de gamers die geen reviews leesde, maar gewoon wat ze op TV zagen of in de winkel. Mooi voorbeeld Athene 2004. Verkocht enorm goed maar 1 van de slechste spellen die ik ooit had gespeeld. Sony stopt teveel in marketing i.p.v. kwaliteit van Games.
lol, als 1 iemand goed in marketing is, dan is het microsoft wel hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:55 schreef HomerJ het volgende:
Jah, Sony richte zich vooral op Casual gamers met de PS2. Dus vooral de gamers die geen reviews leesde, maar gewoon wat ze op TV zagen of in de winkel. Mooi voorbeeld Athene 2004. Verkocht enorm goed maar 1 van de slechste spellen die ik ooit had gespeeld. Sony stopt teveel in marketing i.p.v. kwaliteit van Games.
Je wou zeggen dat de playstation voor de die-hard gamer is?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:52 schreef Markster het volgende:
Casual ?
Logisch? Feitelijk onjuist zul je bedoelen... of was er voor de PSX helemaal niets?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:48 schreef Rock-shocker het volgende:
Bekeken uit mijn gezichtspunt, dus iemand van de Playstation-generatie
PSX
PS2
PS3
Vind ik best logisch eigenlijk...
Juist niet, de PS 2 -bezitters bestaan bijna alleen uit Casual Gamers, vraag ook maar is mensen die niet veel games spelen welke console zij kennen, wedden dat 80% Playstation zegt?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je wou zeggen dat de playstation voor de die-hard gamer is?![]()
Daarom is hij jusit zo dope, tenmisnte niet alleen maar van die knullige nerds die 24/7 achter hun consoletje zitten te halo'en.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:11 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Juist niet, de PS 2 -bezitters bestaan bijna alleen uit Casual Gamers, vraag ook maar is mensen die niet veel games spelen welke console zij kennen, wedden dat 80% Playstation zegt?
Nee, ik vroeg me alleen af wat ie er mee bedoelde.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je wou zeggen dat de playstation voor de die-hard gamer is?![]()
Het trieste is is dat je dat waarschijnlijk ook echt zo vindtquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:14 schreef Markster het volgende:
Stoere mensen nemen een ps2, nerds een Xbox, kinderen een Nintendo
Niet in grote matequote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:18 schreef Roi het volgende:
[..]
Het trieste is is dat je dat waarschijnlijk ook echt zo vindt
En de bolle vorm van de PS3 past weer perfect in de concave vorm van de XBoxquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:20 schreef Hellrazor het volgende:
zwarte ps3 zou mooi naast mijn revolution passen![]()
Bij Sony was er inderdaad niets voorquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:09 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Logisch? Feitelijk onjuist zul je bedoelen... of was er voor de PSX helemaal niets?
Redelijk tevreden...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:22 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Bij Sony was er inderdaad niets voor![]()
En okay, mijn allereerste console was een Gameboy.
Nu tevreden?
Stapelen!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:21 schreef H.Flick het volgende:
[..]
En de bolle vorm van de PS3 past weer perfect in de concave vorm van de XBox.
Mooi. Mja ik zal eerlijk zijn: gezien de hele onwtikkeling van de console-wereld klopt er niet zoveel van mijn verhaal. Maar voor Sony klopt het wel. En dat bedoelde ik gewoonquote:
Het is wel beter zo denk ik. Dan heb je ook geen last van stof in het ding zelf.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:32 schreef Markster het volgende:
De Cell kan passief gekoeld worden las ik ergens, hoe ze de GPU koelen is mij ook wel een raadsel.
Zowiezo lijkt me het niet verstandig om alles passief te koelen, al zou het wel erg ideaal zijn
Dat is abslotuut waar, daarbij kan het ding dan bijna volledig stil zijn (op de dvdspeler na)quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:36 schreef Sjoeckx het volgende:
[..]
Het is wel beter zo denk ik. Dan heb je ook geen las van stof in het ding zelf.
Dreamcast is diehardquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:38 schreef Jebus het volgende:
Wat is een diehard gamer dan? Ik vind alle consoles hetzelfde hoor, op allemaal heb je moeilijke spellen. De ps2 heeft gewoon VEEL spellen, waaronder dus ook veel casual shit. Waarom is een xbox/cube meer voor de de diehard gamer? Ik bedoel: Gradius 5, Rtype final, Guilty Gear X, DMC3, frequency. zijn echt wel diehard hoor. En met ICO, REZ, shadow of the collossos, vib ribbon (psx) zijn de art-games ook goed vertegenwoordigt. Niet diehard my ass. Of ik snap het niet.
Het is ook een beetje onzin, maar op 1 punt heeft ie wel gelijk, iemand die niet zoveel gamed, koopt meestal een ps2, en geen gamecube og xbox. Dat zie ik in mijn directe omgeving ook.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:38 schreef Jebus het volgende:
Wat is een diehard gamer dan? Ik vind alle consoles hetzelfde hoor, op allemaal heb je moeilijke spellen. De ps2 heeft gewoon VEEL spellen, waaronder dus ook veel casual shit. Waarom is een xbox/cube meer voor de de diehard gamer? Ik bedoel: Gradius 5, Rtype final, Guilty Gear X, DMC3, frequency. zijn echt wel diehard hoor. En met ICO, REZ, shadow of the collossos, vib ribbon (psx) zijn de art-games ook goed vertegenwoordigt. Niet diehard my ass. Of ik snap het niet.
ik playstationquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:40 schreef Markster het volgende:
Ik noem het al geen eens gamen meer, maar playstationen
Das grappig, in mijn omgeving kopen juist de meeste mensen nu een xbox omdat het mooier is, en je hem makkelijk kunt ombouwen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:40 schreef Markster het volgende:
[..]
Het is ook een beetje onzin, maar op 1 punt heeft ie wel gelijk, iemand die niet zoveel gamed, koopt meestal een ps2, en geen gamecube og xbox. Dat zie ik in mijn directe omgeving ook.
Passief koelen lijkt me alleen kunnen als deze uitstaat. Het zou namelijk een enorme revolutie zijn op tech gebied als ze een processor met 7 cores passief kunnen koelen als ze al bij de triple core van de xbox 360 standaard waterkoeling nodig hebben. (Andere procs van bijv Intel hebben ook de nodige koeling nodig en dat zijn gewoon single core procs)quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:32 schreef Markster het volgende:
De Cell kan passief gekoeld worden las ik ergens, hoe ze de GPU koelen is mij ook wel een raadsel.
Zowiezo lijkt me het niet verstandig om alles passief te koelen, al zou het wel erg ideaal zijn
Ach ja... imago's... general perception may be hazardous to salesquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:44 schreef Jebus het volgende:
[..]
Das grappig, in mijn omgeving kopen juist de meeste mensen nu een xbox omdat het mooier is, en je hem makkelijk kunt ombouwen.
Ik snap de redenatie wel, maar het is zo net alsof de diehard gamer niet aan zijn trekken zou kunnen komen op de ps2 en dat vind ik onzin.
Tja het is een raadsel. Maar op het plaatje van de ps3 staat ook 'Design and specifications are subject to change without notice.' Misschien wordt het nog veranderd.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:44 schreef Tain het volgende:
[..]
Passief koelen lijkt me alleen kunnen als deze uitstaat. Het zou namelijk een enorme revolutie zijn op tech gebied als ze een processor met 7 cores passief kunnen koelen als ze al bij de triple core van de xbox 360 standaard waterkoeling nodig hebben. (Andere procs van bijv Intel hebben ook de nodige koeling nodig en dat zijn gewoon single core procs)
toevalquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:48 schreef HyPe het volgende:
Waarom lijkt die playstation 3 logo zo op het logo van de spiderman films?
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:14 schreef Markster het volgende:
Ik dacht dat ik een plaatje had gezien van de PS3, met aan de bovenkant een roostertje voor de ventilatie.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:31 schreef Sjoeckx het volgende:
Ik vind het wel raar dat er geen fan of iets van cooling zit in de ps3, of hij is heel erg goed verstopt.
Of zeg ik nu iets heel geks? Bij een apparaat waar zulke graphics uitkomen heb je toch een monstercooler nodig?
Anders ben je even volkomen kansloosquote:Op woensdag 18 mei 2005 00:15 schreef CecilBDemented het volgende:
heil sony
en heil guerila met hun kill zone 2 de bomb van de e3
ik ga voor de ps3
oja en de revolution vind ik dom
is gewoon een gecasemode cdrom speler
of een luxe iomega zipdrive dom ding dus
xbox vind ik het lelijkst
ps3 here i come
Net een slechte Marktplaats advertentiequote:Op woensdag 18 mei 2005 00:15 schreef CecilBDemented het volgende:
heil sony
en heil guerila met hun kill zone 2 de bomb van de e3
ik ga voor de ps3
oja en de revolution vind ik dom
is gewoon een gecasemode cdrom speler
of een luxe iomega zipdrive dom ding dus
xbox vind ik het lelijkst
ps3 here i come
Media geeft alleen lof aan de Sony presentatie.quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:34 schreef Sakie het volgende:
Klopt het dat (bijna) iedereen de ps3 presentatie (met afstand) het mooist vond?
Ik wel iig, damn die beelden, het uiterlijk, en de games![]()
Pagina 1 of 2 van het vorige topic, zoek zelf maarquote:Op woensdag 18 mei 2005 00:37 schreef Ker_Plunk het volgende:
Heeft iemand werkende links met Killzone, Motor-nogwat filmpjes?
Vond alleen maar werkende streams op die site, naja, thxquote:Op woensdag 18 mei 2005 00:41 schreef NvM het volgende:
[..]
Pagina 1 of 2 van het vorige topic, zoek zelf maar![]()
EDIT kheb em:
http://www.gamespot.com/e3/e3movies.html
Mooie avatarquote:Op woensdag 18 mei 2005 00:41 schreef NvM het volgende:
[..]
EDIT kheb em:
Hij is wel mooi!quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:41 schreef NvM het volgende:
[..]
EDIT kheb em:
Omg dat is echt te triest voor woordenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:14 schreef Markster het volgende:
http://jwhdavison.1up.com/quote:I ran into an old friend from the UK when we were leaving, and it turns out he's now working on Killzone at SCEE. When I asked him how "real" the video we'd just seen was, his response was "just about all of it."
Hé... dat is een interessante foto! Dat "gaatje" lijkt wel een beetje op een mini-USB aansluiting! Het zou wel mooi zijn als je'm ook gewoon via een USB-kabel op je PS3 kunt aansluiten als je geen zin hebt in dat draadloze (batterijenquote:Op woensdag 18 mei 2005 02:31 schreef PandorasBox het volgende:
[afbeelding]
De achterkant. Geen triggers...jammer.
Ja... oké, dat bedoel ik.quote:Op woensdag 18 mei 2005 03:18 schreef Edenoniphobic het volgende:
De controllers bevatten accu's, geen batterijen.
Klinkt goed! Dan laat ik die kabel er lekker inzitten! Zou die accu ook te verwijderen zijn?quote:De manier om ze op te laden is simpelweg ff de USB kabels in de PS3 te pluggen, waarna ze weer opgeladen worden voor 50 plus speeluur o.i.d. Vandaar die opening. Althans, zo heb ik het gelezen van de info. Vanuit die optiek is het ongetwijfeld ook mogelijk die kabel eraan te laten en rechtsreeks met wire te gamen, als je echt gehecht bent aan je kabel.
Nou ja... eigenlijk is er ook helemaal niks mis met wireless gamen, alleen het idee dat de accu's extra gewicht met zich mee brengen, op kunnen raken en wireless controllers duurder zullen zijn, plùs het feit dat ik totaal geen last heb van een draadje maakt mij een beetje sceptisch over wireless controllers. Ik vind het een beetje "onnodig". Maarja... het is de trend van next-gen consoles (net als WiFi support, het verticaal kunnen plaatsen, backwards-compatibiliteit en HD-graphics...)quote:Op woensdag 18 mei 2005 03:30 schreef Edenoniphobic het volgende:
Geen idee. Snap ook niet wat er mis is met wireless gamen en af en toe als je finished bent je controller weer bij te laden. Maar goed, ieder zijn ding. Snap ook al die gasten niet die klagen over het design, ik vind alles super strak en sci-fi uitzien.
Ga daar maar niet vanuit... Ik bedoel, je zult 'm er wel in kunnen steken, maar je zult 'm niet kunnen gebruiken.quote:Op woensdag 18 mei 2005 03:45 schreef piet_pelle het volgende:
Maar ja, ik hoop er nog steeds op dat er een x360 joypad in de usb poort gestoken kan worden.
Daar ben ik ook bang voor.quote:Op woensdag 18 mei 2005 03:49 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ga daar maar niet vanuit... Ik bedoel, je zult 'm er wel in kunnen steken, maar je zult 'm niet kunnen gebruiken.
Hehe... Ik was toen aan het slapen. Erg hè?quote:Op woensdag 18 mei 2005 03:56 schreef piet_pelle het volgende:
Waar was jij trouwens tijdens de pers conferenties? We misten je.
Schandequote:Op woensdag 18 mei 2005 04:10 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hehe... Ik was toen aan het slapen. Erg hè?
quote:Op woensdag 18 mei 2005 08:15 schreef Strolie75 het volgende:
Filmpje van Killzone is trouwens geen realtime, maar gewoon CG render.
Proef ik daar wat sarcasme piemel?quote:
En de console leek me toch krachtig genoeg om goedkope trukjes overbodig te maken.quote:Op woensdag 18 mei 2005 08:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
Whehehe, ja.
Dit riekt naar ps2 praktijken..
Dat is ie ook wel, daar ben ik zeker van. Maar dit is gewoon om iedereen op te geilen. En het werkt ook nog. Zelfs bij mij.quote:Op woensdag 18 mei 2005 08:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En de console leek me toch krachtig genoeg om goedkope trukjes overbodig te maken.
Bewijs ? Ik lees net op het inet tegenovergestelde berichten van mensen die betrokken zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2005 08:15 schreef Strolie75 het volgende:
Filmpje van Killzone is trouwens geen realtime, maar gewoon CG render.
De hele presentatie was realtime hoor. Ze bestuurde het zelfs met de controller. Ook de presentatie met de badeentjes incl de eyetoy, was geweldig, en volledig realtime. Met die glazen! Mijn hemel, er staat een mooie playstation-toekomst te wachtenquote:Op woensdag 18 mei 2005 08:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat is ie ook wel, daar ben ik zeker van. Maar dit is gewoon om iedereen op te geilen. En het werkt ook nog. Zelfs bij mij..
Maar het duurt nog wel even voor ze zulke ingame graphics kunnen realiseren, me dunkt.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 08:30 schreef Edenoniphobic het volgende:
Bewijs ? Ik lees net op het inet tegenovergestelde berichten van mensen die betrokken zijn.
quote:Ok here's a list of reasons why the killzone trailer is obviously fmv.
There is not a single gfx artifact on the screen at any time in the whole demo. There are no clipping errors, everything sorts perfectly. All this on unfinished hardware and libraries. This will be an opengl renderer as well, something Guerilla haven't used on Killzone1 or Shellshock.
The camera movement is silky smooth, as if it is on a spline rather than being controlled. This is definitely not being controlled with an analogue stick.
The AI uses a combination of animation or ragdoll and sometimes both! depending on what would have the biggest impact visually for the storyboard.
The 'demo' never drops a frame no matter how much is going on onscreen.
There appears to be almost perfect squad AI and pathfinding.
The so called player seems to predict all events within the demo, looking at things just as they are going to happen.
The player is always perfectly framing the image....it's as if it's directed.
To make this demo run the dev team would of had to:
Write and optimise a fully functional Opengl based PS3 render to support normal map, specular, bump, particles and HDR within 3 months on unfinished hardware and buggy libraries.
Integrate or write at least a Havok 2 level physics engine.
Develop a sophisticated animation system to support the new character render.
Improve their squad AI system to a level beyond anything seen before.
Fix about 5000 bugs on Alpha dev kits.
See what can be achieved by someone like ID software in 4 years. That's the level of work involved here.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |