quote:Vehicle: Subaru Brumby Ute
Power: 495hp
Best ET: 10.41@138mph
Engine: EJ20
Internals: 2.2lt TRP Stroker kit, forged pistons, TRP rods, TRP head studs, copper head gaskets
Induction: Turbonetics T62, 100hp NOS
Exhaust: 3" Mandrel bent
Ignition: MSD DIS 2 with coil pack
Engine Management: Microtech MT-8, 4x Hi flow injectors (700cc)
Boost Control:42mm wastegate
zet dit gewoon in: Voordat je een topic opent in PTA.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:14 schreef ThaFreak het volgende:
plaatje....check
specs.....check
titel.....check
zo hoort voortaan de slowchat er gewoon weer uit te zien
je zit op 128k jongenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:17 schreef PeuRac het volgende:
zoals ik al zei, ik kan hier gewoon geen OP's maken omdat ik hier op een 56k lijn zit te werken, probeer dan maar eens een fatsoenlijke OP te maken(lezen) dan ben je een kwartier verder
Dan wacht je even totdat iemand anders hem opentquote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:17 schreef PeuRac het volgende:
zoals ik al zei, ik kan hier gewoon geen OP's maken omdat ik hier op een 56k lijn zit te werken, probeer dan maar eens een fatsoenlijke OP te maken(lezen) dan ben je een kwartier verder
Maar ik kan niet zonder mn sletjequote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan wacht je even totdat iemand anders hem opent.
whateverquote:
goed plan, gelijk maar gedaanquote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:16 schreef Hugster het volgende:
[..]
zet dit gewoon in: Voordat je een topic opent in PTA.
niet aan regels voldaan = dicht
En als je nou móet internetten voor je werk?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:22 schreef Fugie het volgende:
je moet ook niet internetten op je werk, dat de sc worden gesloten is de straf van god voor jou zondige gedrag!
Wat zijquote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En als je nou móet internetten voor je werk?.
quote:
Boten, Treinen en de hele reutemeteut mocht toch ook?quote:Het nummer van de slowchat moet betrekking hebben op een auto, duidelijke op met plaatjes en specs erbij.
ja...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
[..]
Boten, Treinen en de hele reutemeteut mocht toch ook?
liefst nietquote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
[..]
Boten, Treinen en de hele reutemeteut mocht toch ook?
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:26 schreef PeuRac het volgende:
Brommers(motoren) niet![]()
![]()
Het is hier geen brommer SC
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:27 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
liefst niet![]()
auto's heeft altijd al de boventoon gehad en wil dat graag zo houden.....
http://www.brommerforum.nlquote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]. Dus als ik brommer reed, had ik een eigen SC?
Ik vraag me af waar mijn brommer is gebleven.
tis ook niet verboden oid, liefst gewoon niet.....lekker auto's postenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]het is de PTA slowchat, volgens mij staat PTA voor alles wat zij noemde
![]()
Er is een motorslowchat, dat is speciaal voor 2wielersquote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]. Dus als ik brommer reed, had ik een eigen SC?
Ik vraag me af waar mijn brommer is gebleven.
word leuk als we dalijk over de 1500 heen gaanquote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:29 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
http://www.brommerforum.nl
[..]
tis ook niet verboden oid, liefst gewoon niet.....lekker auto's posten![]()
Onzin, bekijk de history maar eens goedquote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:29 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
[..]
Maar dan moet je dat wel netjes in de FAQ zettenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:29 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
[..]
Ja, eitjequote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:30 schreef Youp het volgende:
[..]
word leuk als we dalijk over de 1500 heen gaan
er zijn ook nog kilo'squote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:30 schreef Youp het volgende:
[..]
word leuk als we dalijk over de 1500 heen gaan
euhu, vrijwel altijd betrekking tot auto'squote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Onzin, bekijk de history maar eens goedwe zijn begonnen met wegnummer en motorblokken enzo
hallo ik zou je er maar 2 gevenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, eitje.
"de 1500 wagens van ijsmeis".
Hehe, eindelijk een verstandig iemandquote:
Behalve je moeder,* toekedoempssh*quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:36 schreef PeuRac het volgende:
vliegtuigen, duikboten, helikopters, alles hebben we gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Behalve je moeder,* toekedoempssh*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jij liever als ik
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Ja, maar die 1498 koop ik zelf welquote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:37 schreef Youp het volgende:
[..]
hallo ik zou je er maar 2 geven
maarja ik was weer in pk's aan t denken![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Behalve je moeder,* toekedoempssh*Daar kun je inderdaad ook op rijden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pas de FAQ even aan dan.
Maak ik de volgende slowchat over haarquote:
Veel succes, zelfs bedrijfsmatig zou ik daar al ruim 8jaar over doenquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Maak ik de volgende slowchat over haar
Moet je wel een foto geven
als jij er zo veel kan kopen mag je dr wel een stuk of 100 aan mij cadeau doenquote:
ik kan ook wel 1500 auto's kopen hoor, gewoon een sloperij beginnen, dan krijg je er zelfs geld voorquote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:41 schreef Youp het volgende:
[..]
als jij er zo veel kan kopen mag je dr wel een stuk of 100 aan mij cadeau doen
maak daar dan maar eerder 49.6 kilo vanquote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:42 schreef Sjoewe het volgende:
[PTA SC] Peu's moeder @ 496 kilo
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |