Tomas had dat ook inderdaad, al vrij snel na de geboorte en het trok na 3,5 tot 4 weken weer weg. Er zaten echt een soort harde schijven onder de tepels (ja, kan ook bij jongensquote:Op maandag 23 mei 2005 09:59 schreef snakelady het volgende:
Demi heeft sinds gisteren Heksenmelk, dat is van die schijfjes onder haar tepels, ik had er nog nooit van gehoord maar het schijnt normaal te zijn.
Soort van pseudomenstruatie, dus ook mijn hormonen in haar lichaampje.
Ze heeft er geen last van gelukkig.
Is blijkbaar het Van Wiechen ontwikkelingsschema dat het cb gebruikt. Misschien vind je dit nog leuk om te lezen.quote:Omrollen (van rug naar buik en terug): gem. 9 maand
Zitten met gestrekte benen: gem. 9 maand
Stabiel los zitten: gem. 12 maand
Vooruit kruipen, met de buik op de grond: gem. 12 maand
Optrekken tot staan: gem. 12 maand
Kruipen, buik van de grond: gem. 15 maand
Langs lopen: gem. 15 maand
Los lopen: gem. 18 maand
ik ook niet, totdat we het zagen! Het schijnt zelfs dat er ook druppeltjes melk uit kunnen komen maar dat was bij Tomas niet het geval. Alleen bij meisjes kun je dan ook weer vaginaal bloedverlies hebben...quote:Op maandag 23 mei 2005 13:28 schreef snakelady het volgende:
Tearsong, ik had geen idee dat jongetjes dat ook konden krijgen joh.
ah, hmm, dan draaien we t om: voedingskussen bij haar voeten, zij 'hoog' in bed. wel goed punt, al kan ze niet echt 'draaien' (\ | / _ zeg maar) met haar slaapzakje aan. ze schuift ahw recht omhoog tot ze met haar hoofd iets raakt, daar stopt ze.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:18 schreef Leah het volgende:
[..]
/bemoeimodus/
Het wordt erg afgeraden om een voedingskussen in bed te leggen, ivm wiegedood. Ze kunnen met hun gezichtje in het kussen terecht komen, met alle gevolgen vandien. Wat je zou kunnen doen is een matrozenbedje maken, dan maak je het bedje hoog op, zodat ze in een soort zakje liggen.
Als je ff googled op matrozenbedje kun je zien hoe het moet.
/bemoeimodus/
Hier gaat alles goedquote:Op maandag 23 mei 2005 19:37 schreef Lois het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met Amber.....
Het lastige is dat baby's de neiging hebben om ineens iets wèl te doen, als je het niet verwachtquote:Op maandag 23 mei 2005 20:03 schreef Jdee het volgende:
[..]
ah, hmm, dan draaien we t om: voedingskussen bij haar voeten, zij 'hoog' in bed. wel goed punt, al kan ze niet echt 'draaien' (\ | / _ zeg maar) met haar slaapzakje aan. ze schuift ahw recht omhoog tot ze met haar hoofd iets raakt, daar stopt ze.
(/bemoeimodus/ bemoeimodus mag hoor, no need to excuse yourself /bemoeimodus/ )
Jammer!quote:Op maandag 23 mei 2005 20:33 schreef LadyS het volgende:
[..]
Hier gaat alles goed
Ik lees vaak mee, maar reageer eigenlijk nooit meer.
Amber kort samengevat:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |