Ik wil een nieuwe mixquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:37 schreef AltamirA het volgende:
Aardig tot zeer vermaekelijck topic, maar voordat ik hier mijn tijd toch aan ga verdoen zeg
online zettenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:42 schreef Razor21 het volgende:
En mijn pc staat vol met trekfilmpjes ..
Tijd voor een nieuwe reeks. Iemand nog leuke ideeen?
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:58 schreef Rnej het volgende:
kijk wat ik nou vind!!!!:D:D:D
http://images.flabber.nl/imagepopup.php?width=397&height=550&file=nozzman.42.gif
dat heb ik ook, iemand een oplossing hiervoor?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:15 schreef Crazykill het volgende:
Ff over deze prog..
[..]
Als ik dat uitpak, krijg ik een .swf en .fla bestand![]()
Kan ik dus niet zo snel vindenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:18 schreef DIA het volgende:
uit vorige topics staat toch nog wel iets?
Dan ga je toch gewoon zelf rukkenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:16 schreef Razor21 het volgende:
Kut wie heeft er een rukfilmpje? Gooi dus net alles van mijn pc af maar ben met een uberlekkerwijf aan het chatten. Die wil zich vingeren voor me als ik van me zelf een geil filmpie stuur. Maar heb dus niets meer. En die op zippy staan kan ik niet downloaden. Nu wordt ik echt gek.
Ja ben met ene Lisanne van 22 aan het chatten. En nee dit is geen Fokker deze staat namelijk al een maand in mijn MSN. Ze wil dus zometeen uit de kleren. Nu heb ik gezegd dat ik mezelf wel aftrek en zij dat filmpje krijgt. Heb net even gezegd dat ik met 15 min. terugkom. Omdat ik even een camera moet lenen bij een maatje, maar heb nu dus geen filmpjes meer geen goeie teminste.....quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:22 schreef DemonRage het volgende:
Dus ze komen uiteindelijk nog van pas ook
post eens een foto even kijken of t wat isquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:24 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ja ben met ene Lisanne van 22 aan het chatten. En nee dit is geen Fokker deze staat namelijk al een maand in mijn MSN. Ze wil dus zometeen uit de kleren. Nu heb ik gezegd dat ik mezelf wel aftrek en zij dat filmpje krijgt. Heb net even gezegd dat ik met 15 min. terugkom. Omdat ik even een camera moet lenen bij een maatje, maar heb nu dus geen filmpjes meer geen goeie teminste.....![]()
En btw ik ken er ook persoonlijk als ze dat filmpje dan maar niet tegen me gebruikt.
Die rukfilmpjes die op sites staan kun je vaak ook gewoon downloaden. Rechtsklik en eigenschappen op het afspeelgedeelte laat vaak een bestandsnaam (url) zien... copy/paste die naar een download manager (download accellerator, getright etc...) en je haalt 'm binnen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:16 schreef Razor21 het volgende:
Kut wie heeft er een rukfilmpje? Gooi dus net alles van mijn pc af maar ben met een uberlekkerwijf aan het chatten. Die wil zich vingeren voor me als ik van me zelf een geil filmpie stuur. Maar heb dus niets meer. En die op zippy staan kan ik niet downloaden. Nu wordt ik echt gek.
Dusss...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:24 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ja ben met ene Lisanne van 22 aan het chatten. En nee dit is geen Fokker deze staat namelijk al een maand in mijn MSN. Ze wil dus zometeen uit de kleren. Nu heb ik gezegd dat ik mezelf wel aftrek en zij dat filmpje krijgt. Heb net even gezegd dat ik met 15 min. terugkom. Omdat ik even een camera moet lenen bij een maatje, maar heb nu dus geen filmpjes meer geen goeie teminste.....![]()
En btw ik ken er ook persoonlijk als ze dat filmpje dan maar niet tegen me gebruikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |