quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:58 schreef MrBadGuy het volgende:
Ik zie hier wel een nieuw tv-programma in voor FOK!tv, "You've got Fok!ked" ofzo![]()
"Mijn rukker"quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:53 schreef TiNRiB het volgende:
klote
ik kan mijn rukker niet comprimeren ????
althans, dan kom ik op slechte kwaliteit uit , en nog 60 mb.
wie kan me even een zetje geven...
dit is namelijk een hillarische rukker
filmpje afdraaien en opnieuw capturen op een lagere resolutie / (betere codec)quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:09 schreef TiNRiB het volgende:
hij word wel flink kleiner, maar omdat ik op hoge reso heb opgenomen
is de text niet meer te lezen... suggesties?
avi is nu 260 mb ..
wat ben jij toch een slim mannetje !quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:13 schreef kree het volgende:
[..]
filmpje afdraaien en opnieuw capturen op een lagere resolutie / (betere codec)
ik weet niet of dat gaat werken maar wieweet
Minder frames per sec. helpt ook goedquote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:13 schreef kree het volgende:
[..]
filmpje afdraaien en opnieuw capturen op een lagere resolutie / (betere codec)
ik weet niet of dat gaat werken maar wieweet
Smerig, dit hoef ik dus niet te zienquote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:30 schreef Razor21 het volgende:
1.avi
jerk.avi
Net 1 of andere marokaan ik deed me voor als 14 jarige hij was 18
![]()
![]()
Dat is althans geen leuke ervaring hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:00 schreef MrBadGuy het volgende:
ik zit nog steeds te wachten tot ik bekenden tegen kom![]()
Leuk hoor, en je stelt jezelf voor als vrouw of man?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:44 schreef StofjeB het volgende:
Nog een keer mijn bijdrage aan deel 4, helemaal aan het einde
[afbeelding]
Dit is Femke
[afbeelding]
Ze vind het prettig om voor de cam het één en ander te laten zien.
[afbeelding]
Femke gaat best ver
http://img178.echo.cx/img178/6592/femke5gm.jpg
Dus maak ik hier maar een link van
[afbeelding]
Denise ging niet echt heel ver, jammer genoeg
[afbeelding]
Marieke deed alleen dit
Chatten.nl, profieletje aanmaken, ander msn-adres aangemaakt. Ben een arrogante man die alles al gezien heeft en niet snel onder de indruk is. Als dat eenmaal tot die lieve hoofdjes is doorgedrongen en de cams staan aan, ben ik redeiljk onder de indruk van wat ik zie.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:49 schreef Gelderland het volgende:
[..]
Leuk hoor, en je stelt jezelf voor als vrouw of man?(in welke chatbox van welke site doe je dit soort dingen en zitten dit soort types
?)
Wie heeft de grootste Fokstokquote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:58 schreef MrBadGuy het volgende:
Ik zie hier wel een nieuw tv-programma in voor FOK!tv, "You've got Fok!ked" ofzo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |