abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 mei 2005 @ 17:09:39 #51
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_27088546
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 17:03 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

"Die hangjongeren staan daar over het algemeen echt om, zoals ze zelf ook al zeggen, wat te chillen"

yeah riiiight. waar woon jij?
Wil je zeggen dat groepen hangjongeren over het algemeen zuiver en alleen daar staan met als doel om omaatjes in elkaar te rammen?

Get real, een bedreigend uitziende situatie is maar zelden echt bedreigend. Maar omdat de overgrote meerderheid gewoon ronduit bang aangelegd is wil men dat maatregelen genomen worden die nadelig zijn voor anderen met als doel het eigen subjectieve angstgevoel weg te halen. En dat vind ik niet redelijk.

Ik ga veel met bejaarden om. Als je eens wist hoevaak die roepen dat een willekeurig (klein) groepje mensen daar alleen maar rotzooi uithaalt en dat ze ze moeten opsluiten en weetikveel wat dan valt je niets meer in. Terwijl je met een beetje nuchtere blik gewoon 3 mensen een sigaretje ziet roken. Moet je die drie mensen dan uit elkaar schoppen omdat oma een vals gevoel van onveiligheid heeft? En als je dat doet, zou oma een volgende keer dan ook bang zijn als er maar 2 mensen staan?
Vampire Romance O+
  dinsdag 17 mei 2005 @ 17:11:38 #52
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27088609
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 17:09 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Wil je zeggen dat groepen hangjongeren over het algemeen zuiver en alleen daar staan met als doel om omaatjes in elkaar te rammen?

Get real, een bedreigend uitziende situatie is maar zelden echt bedreigend. Maar omdat de overgrote meerderheid gewoon ronduit bang aangelegd is wil men dat maatregelen genomen worden die nadelig zijn voor anderen met als doel het eigen subjectieve angstgevoel weg te halen. En dat vind ik niet redelijk.

Ik ga veel met bejaarden om. Als je eens wist hoevaak die roepen dat een willekeurig (klein) groepje mensen daar alleen maar rotzooi uithaalt en dat ze ze moeten opsluiten en weetikveel wat dan valt je niets meer in. Terwijl je met een beetje nuchtere blik gewoon 3 mensen een sigaretje ziet roken. Moet je die drie mensen dan uit elkaar schoppen omdat oma een vals gevoel van onveiligheid heeft? En als je dat doet, zou oma een volgende keer dan ook bang zijn als er maar 2 mensen staan?
ja bagatalliseer het maar. staat je goed! ook petjes horen tot een kledingcode, niet nuilen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_27088642
Maar hoever ga je dan qua hoofddeksel/hoofdversiering om het anti-sociale aspect tegen te gaan??

Wel mensen accepteren met hoofddoek of gezichtsluier?! Staat immers het 'sociale' aspect minimaal net zo erg in de weg als petjes, hoeden en mutsen (wanneer het hier gaat om de non-verbale communicatie en 'houding' tegenover anderen)
En wanneer je dit niet zo bedoeld dan is het dus jouw denkbeeld/vooroordeel dat mensen met petjes, hoeden en mutsen 'minder sociaal' zijn dan mensen die dit niet dragen... En dat lijkt mij wel erg kortzichtig en bekrompen gedacht!!
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
  dinsdag 17 mei 2005 @ 17:15:25 #54
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_27088738
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 17:04 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Ik had het gelezen ja, maar jij trekt om persoonlijke redenen die specifieke situatie naar een algemene situatie door. En vervolgens verdedig je die persoonlijke mening.

Ik vind het overigens ook niet vanzelfsprekend dat petjes in de klas afmoeten. Petjes hebben niets met respect te maken. En met herkenbaarheid eigenlijk al helemaal niet. Als mensen als leip uitziende paupers rond willen lopen dan kunnen ze dat ook wel zonder petje.
Ik verdedig enkel mijn visie, en daarnaast dat het mij een goed idee lijkt en daarmee dus ook de beweegredenen van de directie van die betreffende shopping.

Het getuigt bovendien van een gebrek aan fatsoen naar een ander toe.
En aan fatsoen hebben we de laatste tijd een gebrek. Mede doordat men steeds meer individueler is ingesteld. De mentaliteit van wat IK wil moet men maar accepteren.
Laten we die tendens eens doorbreken, en weer gewoon wat algemene fatsoensnormen aanleren.
Dat het momenteel in de klas al verboden is om een petje te dragen vind ik uitermate goed.
De leraar weer diegene die "gezag" uitdraagt in de klas, en niet de persoon waarvan de pet met klep het hoogste staat (bij wijze van spreken).

We willen met z'n allen een maatschappij waarin men fatsoen heeft voor elkaar en een andermans goederen. Kijk, dan is een begin zoals een verbod op petjes in ieder geval een klein begin. men moet ergens beginnen. Met lullen komt men niet ver.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  dinsdag 17 mei 2005 @ 17:17:06 #55
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_27088776
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 17:08 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Uitlokk'n hè, uitlokk'n.
  dinsdag 17 mei 2005 @ 17:19:11 #56
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27088838
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 17:17 schreef BrauN het volgende:

[..]

Uitlokk'n hè, uitlokk'n.
nee ik vond het gewoon een kutopmerking en aangezien ik jouw taal wilde spreken, die smile's.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  dinsdag 17 mei 2005 @ 17:22:33 #57
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_27088944
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 17:12 schreef DubzOne het volgende:
Maar hoever ga je dan qua hoofddeksel/hoofdversiering om het anti-sociale aspect tegen te gaan??

Wel mensen accepteren met hoofddoek of gezichtsluier?! Staat immers het 'sociale' aspect minimaal net zo erg in de weg als petjes, hoeden en mutsen (wanneer het hier gaat om de non-verbale communicatie en 'houding' tegenover anderen)
En wanneer je dit niet zo bedoeld dan is het dus jouw denkbeeld/vooroordeel dat mensen met petjes, hoeden en mutsen 'minder sociaal' zijn dan mensen die dit niet dragen... En dat lijkt mij wel erg kortzichtig en bekrompen gedacht!!
Gelijke monnikken gelijke kappen. dus ook Joden en Moslims gewoon zonder enige hoofdbedekking.
Dus heeft men de keuze, van naar binnen gaan in de shopping (of whatever), of toch maar ergens anders heengaan?
Ik zeg overigens helemaal niet dat mensen met petjes hoeden oid "minder sociaal" zijn. Waar haal je dat nu weer in godsnaam vandaan?
Wat ik schreef is dat men in shoppings gewoon die hoofdbedekkingen af moet doen.
Als ze in de auto met de klep van de pet achterstevoren willen autorijden is dat hun goed recht. Geen haan die daar naar kraait.
Maar een shopping is een op zich openbare gelegenheid, waar mensen samenkomen. En tja, velen voelen zich niet op hun gemak als er in die shopping hangjongeren rondhangen, ook al hebben ze niets kwaads in hun gedachten en zitten ze gewoon lekker te "chillen" zoals Mouseover schreef.
Het gaat om dat gevoel, en dat gevoel moet weggenomen worden. Dat is oa, of kan oa funest zijn voor ondernemers die toch nog wat brood proberen te verdienen in een shopping met achterlijk hoge prijzen. Maar dat is btw offtopic en niet direct relevant voor het afzetten van hoofddeksels.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  dinsdag 17 mei 2005 @ 17:23:53 #58
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27088987
misschien snappen we dan ook nu de reden waarom mensen de daders niet herkennen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_27089118
quote:
Ik zeg overigens helemaal niet dat mensen met petjes hoeden oid "minder sociaal" zijn. Waar haal je dat nu weer in godsnaam vandaan?
Euhhh dat haalde ik uit de volgende quote van je:
quote:
....anti-sociaal gedrag tegen te gaan
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
  dinsdag 17 mei 2005 @ 17:29:31 #60
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_27089134
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 17:23 schreef zoalshetis het volgende:
misschien snappen we dan ook nu de reden waarom mensen de daders niet herkennen.
Dat is bijzaak. Niet per definitie een nuttige bijdrage aan een "zonder hoofdbedekkings beleid". Wel positief overigens, en gemakkelijker in de opsporing van zakkenrollers of ander tuig.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  dinsdag 17 mei 2005 @ 17:32:57 #61
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_27089230
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 17:28 schreef DubzOne het volgende:

[..]

Euhhh dat haalde ik uit de volgende quote van je:
[..]
Dat staat dus totaal los van wat ik vind.
Het is anti-sociaal als je niet gewoon even die pet of welk ander hoofddeksel af kan doen als men een shopping in gaat.
Dat getuigt dus niet van veel respect naar de medemens toe waarmen zich toch onder 1 dak bevind. Dus als men ergens binnengaat met hoofddeksel op, dan is dat idd anti-sociaal.
In een restaurant vind men dit wel weer gewoon (enkele uitzonderingen daargelaten), dus waarom niet in een shopping?
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  dinsdag 17 mei 2005 @ 17:36:56 #62
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27089346
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 17:29 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Dat is bijzaak. Niet per definitie een nuttige bijdrage aan een "zonder hoofdbedekkings beleid".
vind jij dat? ik vind het weldegelijk nuttig omdat het aangeeft dat mensen met petten en mutsen zich verbergen om iets. ja dat staat dus asociaal, capice?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  dinsdag 17 mei 2005 @ 17:39:35 #63
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_27089424
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 17:36 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

vind jij dat? ik vind het weldegelijk nuttig omdat het aangeeft dat mensen met petten en mutsen zich verbergen om iets. ja dat staat dus asociaal, capice?
Capice
Maar daar ging mijn OT in eerste instantie niet om.
Wel mooi dat met zo'n "deurbeleid" tevens ook potentiele criminelen deels buiten de deur worden gehouden, of een opsporing gemakkelijker word gemaakt.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_27089701
Petjes, hoeden, capuchons, oorbellen, scooters en tattoo's worden vaak geassocieerd met asociale figuren. Als ik dan op RTV Utrecht naar Bureau Hengeveld kijk, blijkt dat inderdaad te kloppen. Toen ik bij C1000 werkte kregen wij opdracht om mensen met deze kenmerken in de gaten te houden, omdat ze stelen als raven. Ook hangen ze veel op straat rond; zenuwachtig om zich heen kijkend. Wie staat waar, wie doet wat en val ik wel op.
  dinsdag 17 mei 2005 @ 17:52:33 #65
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27089793
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 17:39 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Capice
Maar daar ging mijn OT in eerste instantie niet om.
Wel mooi dat met zo'n "deurbeleid" tevens ook potentiele criminelen deels buiten de deur worden gehouden, of een opsporing gemakkelijker word gemaakt.
jongen, ik geef je gewoon een extra argument waardoor petjes en andere mutsen misschien niet altijd toegestaan zouden moeten worden. naast alle andere argumenten. moet je niet meteen gaan roepen dat het misschien niet relevant is in deze discussie (maw off topic)
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  Eindredactie Games dinsdag 17 mei 2005 @ 17:54:20 #66
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_27089841
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 14:57 schreef ErwinRommel het volgende:


Zelf kan ik mij daar prima in vinden. Ik vind het bv zeer onbeleefd als men mij aanspreekt met je of jou, en daarbij dan ook nog eens te beroerd is om even de pet af te doen.
Dus in het kader van anti-sociaal beleid lijkt me dit een prima idee.
maar ik vind je nog steeds liev hoor
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_27089881
Een capuchon moet zowieso af vind ikzelf
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  Eindredactie Games dinsdag 17 mei 2005 @ 17:57:22 #68
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_27089916
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 16:50 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Ik snap niet wat er nu ouderwets is om gewoon even die pet van af te doen als men een winkel of shopping etc binnengaat. Dat heeft niets met hypocrisie te maken, en laat die dominee er maar buiten.
me opa deed dat vroeger ook elke keer als ie een volwassen iemand aansprak, gelukkig is dat nu uit de wereld. btw: politie zet toch ook niet meer zijn pet af
quote:
En een lul excuus als "mijn haar zit niet goed" is gewoon stierenstront.
das jouw mening, en meningen heeft iedereen, net als een poepgat...
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Eindredactie Games dinsdag 17 mei 2005 @ 17:58:50 #69
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_27089967
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 17:12 schreef DubzOne het volgende:
Maar hoever ga je dan qua hoofddeksel/hoofdversiering om het anti-sociale aspect tegen te gaan??

Wel mensen accepteren met hoofddoek of gezichtsluier?! Staat immers het 'sociale' aspect minimaal net zo erg in de weg als petjes, hoeden en mutsen (wanneer het hier gaat om de non-verbale communicatie en 'houding' tegenover anderen)
En wanneer je dit niet zo bedoeld dan is het dus jouw denkbeeld/vooroordeel dat mensen met petjes, hoeden en mutsen 'minder sociaal' zijn dan mensen die dit niet dragen... En dat lijkt mij wel erg kortzichtig en bekrompen gedacht!!
en keppeltjes dan? want joden mogen niet zonder!
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  dinsdag 17 mei 2005 @ 18:45:03 #70
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_27091797
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 17:57 schreef donald_dick het volgende:

[..]

me opa deed dat vroeger ook elke keer als ie een volwassen iemand aansprak, gelukkig is dat nu uit de wereld. btw: politie zet toch ook niet meer zijn pet af
[..]

das jouw mening, en meningen heeft iedereen, net als een poepgat...
Dat de politie zijn pet niet afzet heeft een hele andere reden, die pet hoort bij hun uniform. En daar gaat het nu ook helemaal niet om. Niet andere zaken erbij halen die niet ter zake doen.

Kijk, dat het idee jou niet aanstaat respecteer ik. Ieder zijn/haar mening.
Leer eens achter die gedachte te kijken van waarom doet men zoiets. Lees anders het artikel nog eens even na, want volgens mij heb je dat niet gelezen.

En tja, als Joden niet zonder keppeltje mogen rondlopen is dat hun probleem.
Btw. de meeste Joden dragen niet eens een keppeltje in het openbaar. Dus wat jij zegt is onzin.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  Eindredactie Games dinsdag 17 mei 2005 @ 18:57:44 #71
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_27092352
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 18:45 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Dat de politie zijn pet niet afzet heeft een hele andere reden, die pet hoort bij hun uniform. En daar gaat het nu ook helemaal niet om. Niet andere zaken erbij halen die niet ter zake doen.
ooit gehoord van werderzijds respect? als ik metu praat wil ik niet door zo pauper die net zijn 2de streepje heeft met je aangesproken worden. dus als ikme pet afdoe moet hij dat ook doen, mijn pet hoort ook bij mij kleding
quote:
Kijk, dat het idee jou niet aanstaat respecteer ik. Ieder zijn/haar mening.
Leer eens achter die gedachte te kijken van waarom doet men zoiets. Lees anders het artikel nog eens even na, want volgens mij heb je dat niet gelezen.
ik heb geen artikelen nodig om een mening te hebben. en de achterliggende reden weet ik wel, maar ik ben er niet mee eens. punt.
quote:
En tja, als Joden niet zonder keppeltje mogen rondlopen is dat hun probleem.
Btw. de meeste Joden dragen niet eens een keppeltje in het openbaar. Dus wat jij zegt is onzin.
dat ze het niet meer dragen is vnwege antisemitisme waar jij kennelijk ook een handje van hebt
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  dinsdag 17 mei 2005 @ 19:09:47 #72
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_27092837
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 18:57 schreef donald_dick het volgende:

[..]

ooit gehoord van werderzijds respect? als ik metu praat wil ik niet door zo pauper die net zijn 2de streepje heeft met je aangesproken worden. dus als ikme pet afdoe moet hij dat ook doen, mijn pet hoort ook bij mij kleding
[..]

ik heb geen artikelen nodig om een mening te hebben. en de achterliggende reden weet ik wel, maar ik ben er niet mee eens. punt.
[..]

dat ze het niet meer dragen is vnwege antisemitisme waar jij kennelijk ook een handje van hebt
hahahahaha wat een grapjas ben je toch. Ik anti-semiet? je moest eens weten
met wat je hierboven schreef neem ik je al bij voorbaat niet meer serieus.
"mijn pet hoort ook bij mijn kleding", dat ga jij vergelijken met een politie agent
Ja, mijn lul hoort bij mijn lichaam, zo ken ik er nog wel meer

Je reageerd al op voorhand zonder gelezen te hebben waar het over gaat, en houd krampachtig vast aan jou individuele ik.
Get a life amigo
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  Eindredactie Games dinsdag 17 mei 2005 @ 19:40:47 #73
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_27094007
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 19:09 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

hahahahaha wat een grapjas ben je toch. Ik anti-semiet? je moest eens weten
met wat je hierboven schreef neem ik je al bij voorbaat niet meer serieus.
"mijn pet hoort ook bij mijn kleding", dat ga jij vergelijken met een politie agent
Ja, mijn lul hoort bij mijn lichaam, zo ken ik er nog wel meer
gelukkig neem je je eigen topic wel serieus
quote:
Je reageerd al op voorhand zonder gelezen te hebben waar het over gaat, en houd krampachtig vast aan jou individuele ik.
gelukkig wel, ben ook blij dat het kan in dit liberale landje, dat is waarom ik trots ben op dit land
quote:
Get a life amigo
die heb ik, emigreer jij eens ff naar rusland, kan je meelopen op het rode plein jij ebnt ook zo iemand die weer ministers wil aanspreken met exelentie
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  dinsdag 17 mei 2005 @ 19:57:16 #74
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_27094608
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 19:40 schreef donald_dick het volgende:

[..]

gelukkig neem je je eigen topic wel serieus
[..]

gelukkig wel, ben ook blij dat het kan in dit liberale landje, dat is waarom ik trots ben op dit land
[..]

die heb ik, emigreer jij eens ff naar rusland, kan je meelopen op het rode plein jij ebnt ook zo iemand die weer ministers wil aanspreken met exelentie
Ga dan ook eens inhoudelijk in op de vraagstelling zonder eerst iets te blaten waar je niets vanaf weet.
Als mensen een minister willen aanspreken met "excellentie" dan moet dat kunnen. Daar heeft men zelf de hand in.
Maar je dwaalt weer af van waar het omgaat, dus blijf wel even bij de les.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  woensdag 18 mei 2005 @ 08:55:06 #75
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_27107068
Ik vind dat iedereen helemaal uit de kleden moet voordat je een winkel binnen mag stappen
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
  woensdag 18 mei 2005 @ 10:14:21 #76
69559 61neorej
Geeft licht in het donker
pi_27109013
Waarom zou dat nou weer socialer zijn
Het is juist respectvol als je niet oordeelt op kledingstijl.
Bovendien weet je de redenen helemaal niet waarom iemand een pet opheeft.
Er zijn ook mensen die een pet hebben omdat ze bijvoorbeeld haaruitval hebben, is wel lullig als je dan ook nog je pet af moeten zetten hè.
silence can say more than thousand words
  woensdag 18 mei 2005 @ 10:27:42 #77
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_27109323
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 16:03 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

en voor de klas?
ik heb sowieso een hekel aan petjes en mutsen. Als ik docent zou zijn gingen die dingen gewoon af in de klas.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_27110293
ff een klein stukje off-topic


Mag je eigenlijk je capuchon op in de auto .......??
  woensdag 18 mei 2005 @ 15:37:20 #79
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_27118484
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 11:02 schreef TrustNo het volgende:

ff een klein stukje off-topic


Mag je eigenlijk je capuchon op in de auto .......??
Duh?
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
  woensdag 18 mei 2005 @ 15:37:47 #80
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_27118505
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 11:02 schreef TrustNo het volgende:

ff een klein stukje off-topic


Mag je eigenlijk je capuchon op in de auto .......??
Duh?
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
  woensdag 18 mei 2005 @ 16:29:05 #81
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27120277
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 10:27 schreef buzzer het volgende:

[..]

ik heb sowieso een hekel aan petjes en mutsen. Als ik docent zou zijn gingen die dingen gewoon af in de klas.
de reden dat ik dit aan cerror vroeg, is omdat hij pabo doet en pertinent weigert zijn muts af te zetten (onafscheidelijk). vraag me af of hij het andersom ook accepteert. overigens ging vroeger, bij die ene pauper uit mijn klas, de muts gewoon af.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  woensdag 18 mei 2005 @ 17:19:24 #82
75265 Intergalactrick
Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook
pi_27121872
En hoe doen jullie dat met oordopjes?
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
  woensdag 18 mei 2005 @ 17:20:23 #83
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27121903
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 17:19 schreef Intergalactrick het volgende:
En hoe doen jullie dat met oordopjes?
als in uitstaande mp3 speler?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  woensdag 18 mei 2005 @ 17:28:13 #84
67670 Skv
Cynist.
pi_27122133
Petjes heb ik haast nooit op.
Muts ga ik echt niet afdoen als ik een winkel inloop.
Gaan al die lui zich weer kapotergeren aan die ontzettende bos die ik op dat moment heb.
En capuchon heb ik haast nooit op. En als ik 'm al op heb, ben ik zeker niet van plan 'm af te zetten.
Dan koop ik wel ergens anders iets.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  woensdag 18 mei 2005 @ 20:21:11 #85
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_27127731
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 17:19 schreef Intergalactrick het volgende:
En hoe doen jullie dat met oordopjes?
Uitdoen. Soms maar eentje, hangt van het type dopjes af. Maar als ik er maar een uitdoe doe ik dat wel in het zicht van degene die ik aanspreek.
Vampire Romance O+
  donderdag 19 mei 2005 @ 00:05:19 #86
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27136151
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 17:28 schreef Skv het volgende:
Petjes heb ik haast nooit op.
Muts ga ik echt niet afdoen als ik een winkel inloop.
Gaan al die lui zich weer kapotergeren aan die ontzettende bos die ik op dat moment heb.
En capuchon heb ik haast nooit op. En als ik 'm al op heb, ben ik zeker niet van plan 'm af te zetten.
Dan koop ik wel ergens anders iets.
welke man loopt er nou voor zijn plezier met een muts ( ) op zijn hoofd?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_27136186
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 00:05 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

welke man loopt er nou voor zijn plezier met een muts ( ) op zijn hoofd?
Vrind, heb je m'n kapsel wel eens gezien als ik te lui ben er iets aan te doen?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  donderdag 19 mei 2005 @ 00:07:16 #88
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27136195
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 00:06 schreef Skv het volgende:

[..]

Vrind, heb je m'n kapsel wel eens gezien als ik te lui ben er iets aan te doen?
i don't fucking care man. een muts...de naam zegt het al
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  donderdag 19 mei 2005 @ 00:09:08 #89
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27136248
gewetensvraag en ik wil dat je eerlijk antwoord geeft. had jij de 13e om 13.13 uur een muts op?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_27136404
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 00:09 schreef zoalshetis het volgende:
gewetensvraag en ik wil dat je eerlijk antwoord geeft. had jij de 13e om 13.13 uur een muts op?
Nee. Ik had tijd en zin om mijn haar te doen.
Maar ik heb een hele gave muts
Oranje met geel
Post morgen wel ff, als ik thuis ben
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_27136408
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 00:07 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

i don't fucking care man. een muts...de naam zegt het al
ben je vies van vrouwen?
die hebben ook altijd een muts.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  donderdag 19 mei 2005 @ 00:18:10 #92
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27136479
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 00:15 schreef Skv het volgende:

[..]

Nee. Ik had tijd en zin om mijn haar te doen.
Maar ik heb een hele gave muts
Oranje met geel
Post morgen wel ff, als ik thuis ben
je muts ben ik niet in geïnteresseerd. je deed je muts niet op omdat je anders bang was te zakken. geef maar toe. en dat is meteen ook het hele eiereneten in dit topic. mutsen en petten zijn kut, asociaal, agressief, anoniem en vervelend voor anderen. en jij weet het!
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_27136544
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 00:18 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

je muts ben ik niet in geïnteresseerd. je deed je muts niet op omdat je anders bang was te zakken. geef maar toe. en dat is meteen ook het hele eiereneten in dit topic. mutsen en petten zijn kut, asociaal, agressief, anoniem en vervelend voor anderen. en jij weet het!
Toch lijkt het me dat ik eerder gezakt was als ik een soort adelaarsnest op mn hoofd had, dan een muts.
Ik geef toe dat een pet/muts wel onverzorgd en ongeinteresseerd is, maar ik schaam me niet voor beide dingen.
Ik ben gewoon graag lui
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  donderdag 19 mei 2005 @ 00:22:06 #94
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27136595
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 00:20 schreef Skv het volgende:

[..]

Toch lijkt het me dat ik eerder gezakt was als ik een soort adelaarsnest op mn hoofd had, dan een muts.
Ik geef toe dat een pet/muts wel onverzorgd en ongeinteresseerd is, maar ik schaam me niet voor beide dingen.
Ik ben gewoon graag lui
niemand die je blaimt. maar een muts of ander gansta-mtv-tmf-pimp-hoeren-deksel staat gewoon kut naar mensen die gewoon een open en betrouwbaar gezicht willen zien.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_27136648
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 00:22 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

niemand die je blaimt. maar een muts of ander gansta-pimp-hoeren-deksel staat gewoon kut naar mensen die gewoon een gezicht willen zien.
Dat ligt er maar net aan wat voor een gezicht je hebt.
Als ik een bivakmuts op doe, oke..
Maar iedereen kan mijn gezicht zien als ik een gewone muts op heb.
Een pet laat iemand niet in de ogen kijken, maar dat effect heb je meer bij een zonnebril.
Mag dat wel dan?
Je haar verbergen vind ik niet bij uitstek heel gangster.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  donderdag 19 mei 2005 @ 00:27:32 #96
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27136748
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 00:23 schreef Skv het volgende:

[..]

Dat ligt er maar net aan wat voor een gezicht je hebt.
Als ik een bivakmuts op doe, oke..
Maar iedereen kan mijn gezicht zien als ik een gewone muts op heb.
Een pet laat iemand niet in de ogen kijken, maar dat effect heb je meer bij een zonnebril.
Mag dat wel dan?
Je haar verbergen vind ik niet bij uitstek heel gangster.
wel volgens de nieuwe wetten die mtv en tmf voor jongeren voorschrijft. een muts kan je trouwens ook diep over je hoofd trekken waardoor ogen niet meer zichtbaar zijn. bovendien is er ooit bevestigd na onderzoek dat mensen met hoofddeksels bij een line-up niet herkent worden als hun haar ineens zichtbaar is. u do the math waarom die gansta's graag hoofddeksels dragen.

kijk maar naar vrienden die ineens hun hoofd kaal hebben, die kan je bijna niet herkennen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_27136847
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 00:27 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

wel volgens de nieuwe wetten die mtv en tmf voor jongeren voorschrijft. een muts kan je trouwens ook diep over je hoofd trekken waardoor ogen niet meer zichtbaar zijn. bovendien is er ooit bevestigd na onderzoek dat mensen met hoofddeksels bij een line-up niet herkent worden als hun haar ineens zichtbaar is. u do the math waarom die gansta's graag hoofddeksels dragen.

kijk maar naar vrienden die ineens hun hoofd kaal hebben, die kan je bijna niet herkennen.
Ik heb geen vrienden met een kale kop.
Ook draag ik geen muts om anoniem te zijn; ben niet het type dat oude oma'tjes midden in de nacht gaat lopen rippen ofzo
Ik draag een pet/muts als ik geen zin/tijd heb om mn haar normaal te doen, en er niet mee rond te moeten lopen.
Niet om de ganster uit te hangen..
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  donderdag 19 mei 2005 @ 00:39:21 #98
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27136970
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 00:33 schreef Skv het volgende:

[..]

Ik heb geen vrienden met een kale kop.
Ook draag ik geen muts om anoniem te zijn; ben niet het type dat oude oma'tjes midden in de nacht gaat lopen rippen ofzo
Ik draag een pet/muts als ik geen zin/tijd heb om mn haar normaal te doen, en er niet mee rond te moeten lopen.
Niet om de ganster uit te hangen..
jij wel lieverd, ik had het met mijn laatste post meer over de algemeenheid (lees grote stad) die wel oude omatjes berooft, gelijk een hyena zich op onschuldige slachtoffers storten en vrouwen groepsgewijs verkrachten. ja die mensen verpesten het voor jou!
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_27137019
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 00:39 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

jij wel lieverd, ik had het met mijn laatste post meer over de algemeenheid (lees grote stad) die wel oude omatjes berooft, gelijk een hyena zich op onschuldige slachtoffers storten en vrouwen groepsgewijs verkrachten. ja die mensen verpesten het voor jou!
Nee, die mensen verpesten het voor zichzelf. En dat is hun goed recht.
Aangezien ik me niet in verband zie met dergelijke schavuiten mag ik best met mijn muts rondlopen..
Ware het niet dat het bijna zomer is
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  donderdag 19 mei 2005 @ 00:56:58 #100
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27137285
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 00:41 schreef Skv het volgende:

[..]

Nee, die mensen verpesten het voor zichzelf. En dat is hun goed recht.
Aangezien ik me niet in verband zie met dergelijke schavuiten mag ik best met mijn muts rondlopen..
Ware het niet dat het bijna zomer is
je hebt volkomen gelijk, sorry.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')