vivi is het al gewoon hoor, maak je geen zorgenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:53 schreef Redux het volgende:
Heerlijk hoe zo'n topic waarvan de topicstarter verwacht dat het een knaller wordt ineens tegen de topicstarter gaat werken.
ik volg je altijd met veel plezier hoor.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:52 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee, ik word niet meer gewaardeer merk ik
Ja, ik speculeer er op! Ik denk dat ik maar naar de beurs ga!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:54 schreef petitlapin het volgende:
[..]
vivi is het al gewoon hoor, maak je geen zorgen
En nog steeds heb je een uitlaatklep nodig?quote:
Ik ben een vrouw?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:56 schreef JeRa het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dan dat je gaat klagen over iets wat je zelf hebt veroorzaakt?
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:53 schreef Vivi het volgende:
[..]
Je hebt het niet eens goed gelezen want hij heeft daar niet met dames gepraat
was dat niet tijdens het hele uitstapje dan? of val je over het feit dat het niet letterlijk OP de boot was, dit gequote moment.quote:Wel heb ik ook nog geinformeerd of hij zich ook had vermaakt met het bejaardenclubje want nadat ie mij had begroet ging ie de hele avond krampachtig bij 3 overjarige taarten met craquele-hoofd staan praten en overdreven doen
nou fijn dat je zo vasthoudend bent, je doet er je voordeel wel mee zie ik, na een jaar nog steeds nul komma nakko succes bij een vent die niet kan klaarkomen bij jequote:En ik erger me zo graag
Ach lieve Milagro, ik weet dat ik een vervelend mens ben, maar toch vind ik jou nog steeds leuk, ook al fik je me af! kijk! Zo vasthoudend ben ik nou!![]()
Dat is nou juist het spannende. * Hihi, kirkir *.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:00 schreef milagro het volgende:
na een jaar nog steeds nul komma nakko succes bij een vent die niet kan klaarkomen bij je
dat je nog de moeite genomen hebt om je door heel die brok tekst te doorworstelen om je te corrigeren, siert je wel, milagroquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:00 schreef milagro het volgende:
edit ik zie het al, het was een zaterdag voorafgaand of zo, maakt ook niet uit, jij neemt je voor dat je HEM gaat negeren, maar oh wee als HIJ dan vervolgens JOU negeert...... grow up, Vivi!!
Tja, wat voor een ontopic reacties kun je nog verwachten in een topic dat zichzelf blijft herhalen?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:05 schreef Vivi het volgende:
Het aantal ontopic reacties valt me toch tegen
Ik stak een beetje de draak met mezelf met die opmerking ...dus..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tja, wat voor een ontopic reacties kun je nog verwachten in een topic dat zichzelf blijft herhalen?
Misschien had je beter kunnen wachten met posten totdat er zich écht een noemenswaardige wendig voordeed... als pasen en pinksteren op één dag vallen, bijvoorbeeld...
Wat ten koste gaat van anderen. Ach, als jij 't maar hilarisch vindt hèquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:14 schreef Vivi het volgende:
Ach, ik probeer het onbenullige kind in mij te koesteren![]()
Bedroevend he.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:15 schreef zoalshetis het volgende:
is dat profiel echt?
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:14 schreef Vivi het volgende:
Ach, ik probeer het onbenullige kind in mij te koesteren![]()
Jaha, en ze claimt hartstikke intelligent te zijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:15 schreef zoalshetis het volgende:
is dat profiel echt?
het is wel neuckbaer...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:16 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Jaha, en ze claimt hartstikke intelligent te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |