Een afgeragde Subaru Imprezaquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:56 schreef Haan het volgende:
en dan zit je maar weg te dromen, over je eerste "vette bak" waar je al blij mag zijn als je een afgeragde Subaru impreza te pakken kan krijgen... Die porsche, scheurt die droom dus helemaal na de klote, maar shit wat een vette bak
als je maar goed je best doet op school krijg jij ook wel zo'n prosjquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:56 schreef Haan het volgende:
en dan zit je maar weg te dromen, over je eerste "vette bak" waar je al blij mag zijn als je een afgeragde Subaru impreza te pakken kan krijgen... Die porsche, scheurt die droom dus helemaal na de klote, maar shit wat een vette bak
Bij ons valt er niks "ons best doen" .quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:58 schreef Youp het volgende:
[..]
als je maar goed je best doet op school krijg jij ook wel zo'n prosj![]()
dat is stof van 80 jaar geledenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:58 schreef Haan het volgende:
moet je wachten tot je die SOS-CAS-TOA ...sin cas en tan berekeningen krijgt...
om koppijn van te krijgen...of leer je dat nou net toevallig ?
Fuck. Was dat 80 jaar geleden.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:59 schreef Youp het volgende:
[..]
dat is stof van 80 jaar geleden
ben nu met luchtvochtigheid enzo bezig... waterdampdruk, dauwpunten etc....
ja ik weet t...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Bij ons valt er niks "ons best doen" ..
We gaan toch wel over.
zie je er wel nog erg lekker uit voor je leeftijdquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Fuck. Was dat 80 jaar geleden.
Dan ben ik nu gewoon 97 jaar.
Als jij over een aantal jaartjes een Porsche hebt.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:00 schreef Haan het volgende:
true true, we moeten er zelf wat van maken, enneh dat doe ik ook wel,
ik kom over een aantal jaartje's wel ff buurten...met m'n nieuwe Porsj
Heb je een baard laten staan en ben je bekeerd tot de radicale inslam?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:01 schreef Youp het volgende:
[..]
ja ik weet t...maar ik denk zo... als ik wat opsteek van dat wiskunde en eventuele andere dingen dan kan ik daar wel eens profijt van hebben op mn volgende opleiding
![]()
![]()
oh wat ben ik toch veranderd
Ja. jij ookquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:02 schreef Youp het volgende:
[..]
zie je er wel nog erg lekker uit voor je leeftijd
en ik 10quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als jij over een aantal jaartjes een Porsche hebt.
Dan heb ik een Lambo ofzo.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als jij over een aantal jaartjes een Porsche hebt.
Dan heb ik een Lambo ofzo.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:02 schreef MewBie het volgende:
[..]
Heb je een baard laten staan en ben je bekeerd tot de radicale inslam?
De GR1 ?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:04 schreef Haan het volgende:
[..]
, ja ho eens even, dan ga ik voor ford shelby, american muscle
ofzo
ik ben 18 hoor... ik studeerde al wiskunde toen ik nog zaadcel in opleiding wasquote:
Je had het over 80 jaar geledenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:06 schreef Youp het volgende:
[..]
ik ben 18 hoor... ik studeerde al wiskunde toen ik nog zaadcel in opleiding was
Kolere dat kun je wel stellen jaquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:11 schreef Youp het volgende:
[..]
jij ook?
ze hebben me gevraagd mensen te ronselen
Ja, stage.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:09 schreef Haan het volgende:
[..]
Kolere dat kun je wel stellen ja![]()
oi ICE, zit je nou op stage offeh...
[afbeelding]
Ja, dat kan dus niet hèquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:08 schreef Youp het volgende:
[..]
ja toen was ik zaadcel in opleiding.. en mn vader ook nog
Hè?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:13 schreef Haan het volgende:
zit je nu aan de Algabra, of is dat ook weer iets van 30 jaar geleden ?
jij gaat meteen circuits van radiografische chips berekenen ?
Daarom heeft ie ook een masker op, hij is als de dood dat z'n homies hem in die auto zien zittenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:17 schreef Youp het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
kijk eens hoe hij wegschiet op die dragstrip
OMFG daar wil ik nog niet dood in gevonden worden zeg
Ik vind hem wel cooler als een scooter hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:19 schreef Haan het volgende:
haha jesus, de Plaatselijke Terror car hoor, en daar steek je dan al je geld in :|,
waarom snappen mensen dat nou nooooit, Doneer dat dan aan MIJ !!!
of aan mijquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:19 schreef Haan het volgende:
haha jesus, de Plaatselijke Terror car hoor, en daar steek je dan al je geld in :|,
waarom snappen mensen dat nou nooooit, Doneer dat dan aan MIJ !!!
eenschquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vind hem wel cooler als een scooter hoor.
Scooters.
Schoolquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
WTF!
Zit je op school ofzo?.
Ik ga denk ik ook pauze houden. Tot zo.
Ik welquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
WTF!
Zit je op school ofzo?.
Ik ga denk ik ook pauze houden. Tot zo.
wrijf het er maar inquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:50 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Ik wel![]()
maar dit zijn de laatste 10 minuten..![]()
Haan, ik kan zondag nietquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:00 schreef Haan het volgende:
zelfde hier, ik heb echt geen ruk te doen, hoewel heb net dvd's gekregen met stuk of 12 afleveringen van Lost... kan ik gaan kijken...onder het motto "inspiratie op doen"...maar dan nog
wat doe ik hier
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:09 schreef Haan het volgende:
aight helaas dan gaat het over...
enneh wie ben ik
Haan, collega van ijsmeis, enneh net nieuwe fokkert!
ik zit nu momenteel op stage en heb heeel geen zin meer
Collega?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:09 schreef Haan het volgende:
aight helaas dan gaat het over...
enneh wie ben ik
Haan, collega van ijsmeis, enneh net nieuwe fokkert!
ik zit nu momenteel op stage en heb heeel geen zin meer
omdat die zich meestal niet in de sc durven te wagenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:13 schreef Fugie het volgende:
waarom benj e geen lekker wijf haan ?
En wie ben jij?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:11 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]Hoi Haan
Whoei, thuis! Kutschool, gelukkig ben ik er met een week vanaf
![]()
Ik heb maar 1 klasgenote. En ik kan je vertellen dat die niet lekker isquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:13 schreef Fugie het volgende:
waarom benj e geen lekker wijf haan ?
Een irriterend mannetjequote:
posten postenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 klasgenote. En ik kan je vertellen dat die niet lekker is.
Haan, heb je daar een foto van ?![]()
wat dacht je... we zitten weer op school enzoquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:21 schreef hermandeperman het volgende:
jezus anders gaat het even hard hier
Ik kan niet verder werkenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:34 schreef Youp het volgende:
pompidom... en dr word gegamed!! wiskunde vraag ik volgende week wel aan de echte wiskunde leraar... en dan heb ik nog een week voor het af moet zijn...
Zo kijkt ze daar inderdaadquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:37 schreef Haan het volgende:zo hoort het ook, enneh die vivianne kan ik zo snel niet vinden,
ik heb er 1 waar ze flink anaal te grazen genomen word,
krijgen jullie vanavond allemaal te zien... achteraan sluiten, 5 eurie entree
ik weet hetquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:36 schreef hermandeperman het volgende:
kansloos youp...
dude... gamen...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:38 schreef Youp het volgende:
[..]
ik weet hetmaar ik kom dr niet uit
en het simpelweg overschrijven schiet ook niet op....
kom jij op karbo ???quote:
wat anders...?? het is dus zo dat we verplicht hier zitten.. of we wat te doen hebben of niet.... vorig jaar mochten we naar huis gaan als we klaar waren dat was wel oke... maar nu?quote:
wat een schoolquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:45 schreef Youp het volgende:
[..]
wat anders...?? het is dus zo dat we verplicht hier zitten.. of we wat te doen hebben of niet.... vorig jaar mochten we naar huis gaan als we klaar waren dat was wel oke... maar nu?
dus dan ga je hier dingen doen die je anders thuis doet
een projectopleidng op de MTSquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:49 schreef Haan het volgende:
dus je zit daar lekker onderuit gezakt, fles zuipen erbij, chips aan de ene kant, ander vreten aan andere kant, head-set op muziekie op, tv aan, en gamen..."dingen die je anders thuis doet"
wat doe je in godsnaam voor opleiding joh
Ja lul, net alsof dat bij ons niet zo gaatquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:49 schreef Haan het volgende:
dus je zit daar lekker onderuit gezakt, fles zuipen erbij, chips aan de ene kant, ander vreten aan andere kant, head-set op muziekie op, tv aan, en gamen..."dingen die je anders thuis doet"
wat doe je in godsnaam voor opleiding joh
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja lul, net alsof dat bij ons niet zo gaat.
Probeer ik eens serieus aan het werk te gaan, zitten er mensen aan me knie. HÈ!!
Lach ik een keer, staan er gelijk 10 man om je heen om te kijken waar je om zit te lachen.
Van alle kanten hoor je muziek. Van alle kanten zie je gore plaatjes, games, noem maar op.
AAAAAAAAAAARGH!.
Dat doe ik nou ook... op de mavoquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:49 schreef Haan het volgende:
dus je zit daar lekker onderuit gezakt, fles zuipen erbij, chips aan de ene kant, ander vreten aan andere kant, head-set op muziekie op...
nog een week, nog een week, nog een week!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik van de middelbare school af ben.
Dat idee heb ik hier soms ook nogquote:
wie niet...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:56 schreef Fugie het volgende:
verveel me
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:55 schreef Haan het volgende:
ehmm, ja maar heej ... ehhm dus...
je bent gewoon botergeil W'llah ?! dan moet je wel...
en aangezien we een Vivilangkous en miranda als enigste in de klas hebben,
krijg jij de volle laag
was dan ook naar school gegaanquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:56 schreef Fugie het volgende:
verveel me
iemand zei games, hij daht pr0n....quote:
Ja, maar jullie moeten wel van mijn kont afblijvenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:55 schreef Haan het volgende:
ehmm, ja maar heej ... ehhm dus...
je bent gewoon botergeil W'llah ?! dan moet je wel...
en aangezien we een Vivilangkous en miranda als enigste in de klas hebben,
krijg jij de volle laag
je hebt hier ook klaplopers, wereldvreemde kneuzen et etquote:
gun die mensen toch ook een pleziertjequote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, maar jullie moeten wel van mijn kont afblijven.
Zeg, als ik jou niet kan krijgen, help me dan iig ff met haarquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik weet niet of het nep is.
Maar die krijg je niet.
Misschien valt ze wel alleen op meidenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:07 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Zeg, als ik jou niet kan krijgen, help me dan iig ff met haar
Daar kom ik dan vanzelf wel ahterquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Misschien valt ze wel alleen op meiden.
je mag onderhand wel weer kansloos onder je nick zettenquote:
Tis niet zoveel bijzonders hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:16 schreef hermandeperman het volgende:
waarom mis ik 2x die foto ?
Doegiequote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:16 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
je mag onderhand wel weer kansloos onder je nick zetten![]()
quote:
Welke anderen?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:02 schreef BoJo het volgende:
wie zijn al die anderen, ik voel me verdwaald
ze kon dr waarschijnlijk alleen niks aan doenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:14 schreef Haan het volgende:
uuh, zij zette mij aan tot fokken!... jesus klopt die zin wel ...oh whatever
Ik heb je geholpen jaquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:14 schreef Haan het volgende:
uuh, zij zette mij aan tot fokken!... jesus klopt die zin wel ...oh whatever
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:25 schreef BazzoS het volgende:
jou avatar hugo
-edit-
imitatie: AAAAAAARARARARHHGHHAHHARHARGGARHRAGRGGRARR
En nou jullie! Wie kan het beste de avatar van hugo imiteren?
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:29 schreef Hugster het volgende:
[..]
deeplink protectie
geen zin om zelf te hosten
check hier zelf maar![]()
ik maak gehakt van jou bazzos! ARARARAAAARRGHHGHGquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:25 schreef BazzoS het volgende:
jou avatar hugo
-edit-
Je kunt ze ook ergens anders voor gebruiken.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:31 schreef BazzoS het volgende:
foute controllers.Iets zegt me dat dat niet fijn in je hand ligt.
jij wint.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:32 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik maak gehakt van jou bazzos! ARARARAAAARRGHHGHG
Iets zegt me dat dat wél fijn in je doos ligt.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je kunt ze ook ergens anders voor gebruiken..
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:32 schreef Sjoewe het volgende:
Die dingen gooien ze in Australië naar Kangaroos
Echt iets voor jullie moeders dusquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:34 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Iets zegt me dat dat wél fijn in je doos ligt.
zit er force feedback op dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je kunt ze ook ergens anders voor gebruiken..
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:35 schreef Fugie het volgende:
beetje oprekken en het kan nog 2 gaten tegelijk vulle ook
http://cardhouse.com/travel/japan/domokun.htmquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:25 schreef BazzoS het volgende:
jou avatar hugo
-edit-
quote:
ik kan niet kiezen, dus dan maar alle 2quote:
Eerst Forza Motorsport hebbenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:40 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik kan niet kiezen, dus dan maar alle 2
alleen is het allemaal nog behoorlijk onduidelijk, ze weten nog niet eens of ze xbox 1 games op de 360 werkend krijgen enzo
het is nog een behoorlijken ver van je bed show, je hebt nog bijna een jaar op te sparen sjoewe
Ben me breezah translator kwijtquote:
Heb je tijd van het weekend?quote:
http://www.xbox.com/asset(...)cialsite/default.htmquote:
Flauwquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:46 schreef Fugie het volgende:
ja stond op de cover, xbox only.
Gaystationquote:
quote:
Huiliesquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, nu je het zegt eigenlijk.
Bagger.
.
ik weet nog wel een leuk spelletje hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, nu je het zegt eigenlijk.
Bagger.
.
Zoek de mosselquote:
ik heb m'n prestatie wel weer geleverdquote:
als je in die nep geilheid traptquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:07 schreef Fugie het volgende:
[..]
2 dagen geleden zou je nog zeggen dat je erbij wou liggen
'k ben nog tot een uurtje of 1 bezig vandaag met studievereniging en jovd... niet eens tijd om te studerenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:03 schreef ijsmeis het volgende:
Ik moet nog 2 uur, maar ik trek het niet meer.
1 uur des nachts?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:12 schreef Xtreem het volgende:
[..]
'k ben nog tot een uurtje of 1 bezig vandaag met studievereniging en jovd... niet eens tijd om te studeren![]()
Jups. Maar da's een discussie avond in de kroeg.... Dus eigenlijk telt het nietquote:
ze probeerd een beetje het sletje uit te hangen maar ze is IRL zo mak en braaf als een lammetjequote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Misschien kon ie wel niet klok kijken.
1. ze zijn mindersnelquote:
als je zo'n auto hebt is dat echt niet de enige op je opritquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:29 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
1. ze zijn mindersnel
2. verbruiken meer
3. zijn duurder
4. zijn minder mooi
en tja het is ook altijd mooi weer in nederland, uhu. En met de kap oprijden, tja waarom koop je dan geen Coupe...
Ik ben overal zo mak en braaf als een lammetjequote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:18 schreef Hugster het volgende:
[..]
ze probeerd een beetje het sletje uit te hangen maar ze is IRL zo mak en braaf als een lammetje
volgens Haan dan eh
omdat die geen 494pk heeft baklapquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:29 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
1. ze zijn mindersnel
2. verbruiken meer
3. zijn duurder
4. zijn minder mooi
en tja het is ook altijd mooi weer in nederland, uhu. En met de kap oprijden, tja waarom koop je dan geen Coupe...
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:36 schreef Hugster het volgende:
BMW M5 Hartge
[afbeelding]
[afbeelding]
optisch gestyled, begrenzer eraf (specs nog onbekend) en andere vering
quote:Het kon niet uitblijven: de eerste tuner heeft zich aan de BMW M5 gewaagd. Hartge heeft het beschaafd gehouden. De verfraaiingen zijn voornamelijk aan het uiterlijk.
De technische aanpassingen aan de door Hartge getunede BMW M5 beperkt zich het opheffen van de snelheidsbegrenzer. Hoe snel de M5 van Hartge precies is, kan de tuner nog niet zeggen want de modificatie is nog in voorbereiding. De vering van de M5 kan worden voorzien van sportset. Daarmee wordt de auto onder meer 3 cm verlaagd. Voor de carrosserie levert Hartge een voorspoiler, een achterskirt en verschillende Hartge emblemen.
Voor het interieur van de M5 kan Hartge zorgen voor zaken als aluminium pedalen en handremhandel. Ook zijn er velours vloermatten en is er een 3-spaaks sportstuur. Hartge haast zich wel te zeggen dat die niét verwarmd is; in tegenstelling tot het standaard M5-stuur.
Het uitlaatsysteem kan worden voorzien van een roestvrijstalen achterdemper met naar keuze ronde of ovalen uitlaatpijpen. Tot slot biedt Hartge voor de M5 een assortiment wielen in de maten 20 en 21 inch.
deze gaat welquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:36 schreef Hugster het volgende:
BMW M5 Hartge
[afbeelding]
[afbeelding]
optisch gestyled, begrenzer eraf (specs nog onbekend) en andere vering
geen coupe he... hijs gek van coupe'squote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:40 schreef Fugie het volgende:
niets voor je paps youp ?
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:41 schreef Fugie het volgende:
ik bedoelde jaap natuurlijk, sorry jaap.
quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:44 schreef ThaFreak het volgende:
dan is de alpina b5 een stuk geiler![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
jij zit veel te veel in die sjonnie tuning scene waar ze alles maar klakkeloos aan de grond leggen dus je hebt een roze bril opquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:46 schreef ijsmeis het volgende:
Wat staat die M5 btw hoog op zijn poten.
Is dat weer in ofzo.
500 pk. Als ik het goed heb.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:47 schreef Hugster het volgende:
[..]![]()
![]()
hoeveel hebben ze daar extra uit de V10 weten te persen?
veel te grote kutvelgenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:46 schreef ijsmeis het volgende:
Wat staat die M5 btw hoog op zijn poten.
Is dat weer in ofzo.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:47 schreef Hugster het volgende:
[..]![]()
![]()
hoeveel hebben ze daar extra uit de V10 weten te persen?
quote:M5-prestaties
Het echte werk is te vinden onder de motorkap. BMW levert de 5-serie zelf als topmodel met een 333 pk sterke V8 (545i). Deze heeft 5,8 seconden nodig om naar 100 km/h te sprinten en is begrensd op 250 km/h. Wat motor betreft is de Alpina B5 wel redelijk te vergelijken. Onder de kap ligt een 4.4 liter V8, net als in de 545i, maar daar houdt de vergelijking dan ook op. Alpina weet namelijk 500 pk en 700 Nm uit het blok te halen. Daarmee sprint de B5 in slechts 4,7 seconden naar 100 km/h en heeft een topsnelheid van 314 km/h. Dat komt overeen met de M5 die ook 4,7 seconden nodig heeft om de naald op 100 km/h te zien staan.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:49 schreef Youp het volgende:
[..]
507 is standaarddus dat zou een achteruitgang betekenen
op basis van 545quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:49 schreef Youp het volgende:
[..]
507 is standaarddus dat zou een achteruitgang betekenen
Nee, een bruine.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
jij zit veel te veel in die sjonnie tuning scene waar ze alles maar klakkeloos aan de grond leggen dus je hebt een roze bril op
ja ik zie het staan... maar dan is die gewoon sneller als de M5quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:51 schreef Hugster het volgende:
[..]
op basis van 545
ik moest ook ff 2x denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |