Reeks van 4 ofzo jaquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:30 schreef Vigile het volgende:
[..]
Veel meer dan 66, hiervoor ook al reeks gehad in onzin
Ik bedoel OP aanpassen in topic.quote:
Goeie leven? Bwehquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:34 schreef Blinker het volgende:
Goeiemorgen dames en heren van het goeie leven
Ik zal aan je denken als ik om 11 uur opsta om vervolgens lekker van de zon te gaan genieten.quote:
Neequote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:35 schreef goddess-in-heaven het volgende:
wil er iemand een boterbabbelaar of kaneelkussentje?
ik gun het jequote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:35 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken als ik om 11 uur opsta om vervolgens lekker van de zon te gaan genieten.![]()
Gelukkig maar... je moet maar zo denken, jij mag nog een maandje extra genieten van het voorrecht dat je stagaire mag zijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:36 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik gun het jemaar zou zelf ook wel graag willen
ik vind het wel genoeg geweest nu. 6 maanden stage is echt té lang!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:37 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Gelukkig maar... je moet maar zo denken, jij mag nog een maandje extra genieten van het feit dat je stagaire mag zijn.![]()
Ik zou graag met je willen ruilenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:37 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Gelukkig maar... je moet maar zo denken, jij mag nog een maandje extra genieten van het feit dat je stagaire mag zijn.![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:37 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Gelukkig maar... je moet maar zo denken, jij mag nog een maandje extra genieten van het feit dat je stagaire mag zijn betaald mag Fok!ken.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |