quote:Op maandag 12 juni 2006 12:47 schreef Reese het volgende:
Afgelopen weekend heeft Kylie samen opgetreden met d'r zusje. Ze ziet er goed uit!!
lol volgens mij lijkt het alleen maar zo, maar is ze bezig haar te gaan omhelzen. Die tourfoto ziet er weer zeer stijlvol uit. Het blijft gewoon een mooie vrouw.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:17 schreef gekke_sandra het volgende:
Wat zit ze aan de tiet van dr zus dan... ff dr versgezette silicoontjes voelen. Vind ik eigenlijk best dom.. als je dat doet, terwijl je zus net borstkanker overwonnen heeft.
Een dag na de diagnose al onder het mes.quote:Kylie Minogue heeft emotionele boodschap voor kankerpatiënten.
Voor het eerst heeft Kylie Minogue in de media gesproken over haar behandeling tegen kanker. Tijdens het televisieinterview waarin de Australische popzangeres zo openhartig was, richtte ze geëmotioneerd het woord tot andere kankerpatiënten.
Tranen prikten achter de ogen van de 38-jarige Kylie toen ze aan de verslaggever Sky One vertelde wat er door haar heen ging toen ze de diagnose van het ziekenhuis hoorde. "Het was alsof er een bom af was gegaan."
Na het onthutsende nieuws maakte Kylie een moeilijke tijd door. Er waren dagen dat ze haar bed niet uitkwam. Bovendien werd ze slechts een dag nadat de diagnose werd gesteld, geopereerd. "Ik had slechts een etmaal om me hierop voor te bereiden. Ik ben toen met mijn vriend (Olivier Martinez , red.) en mijn broer naar het strand gegaan om het tot me door te laten dringen."
Hoewel Kylie nog steeds niet is bekomen van de schrik, hoopt ze wel een bron van inspiratie te zijn voor andere mensen die aan kanker lijden. Vol vuur zegt ze: "Ik zou graag willen zeggen: vécht, want je kunt er doorheen komen. Echt waar!"
die zus heeft toch al jaren siliconen, volgens mij heeft ze ze dus laten vervangen omdat de oude niet meer in vorm warenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:17 schreef gekke_sandra het volgende:
Wat zit ze aan de tiet van dr zus dan... ff dr versgezette silicoontjes voelen. Vind ik eigenlijk best dom.. als je dat doet, terwijl je zus net borstkanker overwonnen heeft.
Zondag zendt Sky One (dat is dus de zender, en niet de naam van de verslaggeverquote:... toen ze aan de verslaggever Sky One vertelde...
Wauw, dat noem ik een hele mooie foto..quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:04 schreef Borin het volgende:
Mooie nieuwe poster/persfoto vandaag vrijgegeven:
[afbeelding]
Hmmmm.. dat zou ook kunnen inderdaad.quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:59 schreef Étoile het volgende:
lol volgens mij lijkt het alleen maar zo, maar is ze bezig haar te gaan omhelzen.
Hmm. Ik hoorde laatst op televisie, dat ze dolgelukkig was met haar nieuwe borsten. Dus ik ging er van uit, maar op oudere foto's zijn ze niet veel kleiner, inderdaad.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:20 schreef milagro het volgende:
die zus heeft toch al jaren siliconen, volgens mij heeft ze ze dus laten vervangen omdat de oude niet meer in vorm waren
en ach, ms heeft ze het wel met Kylie erover gehad, en heeft die gezegd "ben je gek, gewoon doen, hoor", we weten het niet.
quote:Kylie tells of baby plans
KYLIE Minogue, who is continuing her recovery after her battle with breast cancer, cannot wait to have children with her lover, Olivier Martinez.
And the pop princess hopes a revolutionary operation can make her dream come true.
Kylie, who describes Martinez as "amazing" and credits him with helping pull her through her cancer fight, says that while she is not desperate to marry, she wants babies.
"I would love some children," she says. "We'll have to wait and see."
Kylie was warned that chemotherapy would harm her chances of a natural pregnancy. So slivers of her ovaries were taken out and frozen to be reimplanted over the next few years in the hope they will release eggs.
The technique has led to two successful pregnancies in only a handful of trials.
Kylie, 38, says Martinez and his family, along with her mother, Carol, were her "strength" and "saviours".
"(They) kept me strong, they kept me going," Kylie says.
She admits she upset her Melbourne parents by choosing to have chemotherapy in Paris, where Martinez lives.
"I couldn't imagine what it was like for my parents," Kylie says. "It was like you're a child, a helpless child, again.
"But they, and Olivier and his family, were incredible."
The singer-actor completed chemotherapy in December, but her treatment continues towards a full recovery. She is scheduled to resume her Showgirl tour in Australia in November.
In an interview to be screened on Channel 9 tomorrow night, Kylie describes her gratitude to her fans.
"I got letters from women who have been through breast cancer – some from women who were diagnosed after me," she says.
"Someone's grandma said a prayer at their local service.
"All of that really meant something, it really did. So a big, big thank you to all those people.
"I want to thank all the people who really might have thought that what they did was very small, but they all add up and even the smallest thing makes a difference in how you're feeling and your road to recovery."
Her message to others with breast cancer is: "You can get through it. You can."
She says: "There'll be people who will see this, be watching this now, going through it. As we speak, there'll be X amount of women being diagnosed."
She is continuing treatment.
"I'm still going through it," she says. "It's not like, 'Hey, it's all over'.
"I've finished the main treatments. I still have check-ups and so on. It's great not to be in the hospital."
Of the treatment, she says: "I don't want to go into the doom and gloom of it. It's really hard for me to express how I felt or even the chain of events."
Kylie says she wants to return to acting – in a stage musical.
"More than ever, I realise that's what I do, what inspires me. More than ever, I need to be on stage," she says.
"It seems most people come out the other end feeling more like themselves than ever. I'm like, `Yeah, put diamonds on . . . I'll have a glass of wine'."
Mee eens!quote:Op maandag 17 juli 2006 15:34 schreef rena het volgende:
Ik vind haar zo stoer![]()
Wat een prachtige vrouw is dat, innerlijk & uiterlijk!
En op de BBC nog een mooie foto gevonden:quote:De Australische zangeres Kylie Minogue gaat weer optreden, maar haar show zal niet hetzelfde zijn als voor haar ziekte. Minogue, bij wie vorig jaar borstkanker werd geconstateerd en die begin dit jaar kankervrij werd verklaard, heeft haar ingewikkelde dansroutine moeten aanpassen. "Ik ben helemaal voorbereid, maar kan niet meer alles doen zoals voorheen."
Het 38-jarige popidool vertelt dat ook het voortdurend wisselen van kleding niet meer mogelijk is. "Achter de schermen wordt het een hele andere wereld dan ik gewend ben. Ik heb besloten dat ik me niet meer zo vaak hoef om te kleden. En als ik me omkleed neem ik daar de tijd voor. Misschien staat er zelfs een stoeltje om op uit te rusten." Bron
Ze ziet er echt véééél mooier uit nu ze wat voller is geworden in haar gezichtquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:20 schreef Suko het volgende:
Kylie terug met eenvoudiger show
[..]
En op de BBC nog een mooie foto gevonden:
[afbeelding]
Stoer wijffie!![]()
Inderdaad een mooie vrouwquote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:20 schreef Suko het volgende:
Kylie terug met eenvoudiger show
[..]
En op de BBC nog een mooie foto gevonden:
[afbeelding]
Stoer wijffie!![]()
Groeit vanzelf weer aanquote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:01 schreef Viking84 het volgende:
Ik vond haar met lang haar leuker. Maar ja, dat kun je niet zeggen tegen een ex-kankerpatiënt.
kortom gewoon aangekocht vanuit Engeland.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:56 schreef Suko het volgende:
Komt zo een interview met haar op Shownieuws.
Is nu op tvquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
kortom gewoon aangekocht vanuit Engeland.
Typisch SBS6quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:01 schreef Suko het volgende:
En wordt pas volgende week uitgezonden, SBS6 hé.![]()
Dat vind ik nu dus weer een beetje debiele en kwetsende uitspraak, want dat geldt natuurlijk niet voor iedereen.quote:Her message to others with breast cancer is: "You can get through it. You can."
dat moet je natuurlijk in het licht zien als het niet terminaal is denk ik.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:43 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat vind ik nu dus weer een beetje debiele en kwetsende uitspraak, want dat geldt natuurlijk niet voor iedereen.
Soms is het dus gewoon niet mogelijk.quote:Op zondag 23 juli 2006 03:15 schreef Borin het volgende:
Ze zei "You can get through it. You can.", dat is wat anders dan "You will get through it. You will."
Met andere woorden, ze zegt dat het mogelijk is (en dat je de moed dus niet meteen al moet opgeven).
Ik vidn d'r ook leuk, maar ik vind dit gewoon een beetje domme uitspraak.quote:Op zondag 23 juli 2006 03:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat moet je natuurlijk in het licht zien als het niet terminaal is denk ik.
en er zullen heel veel vrouwen steun halen uit die woorden.
kylie is echt zo lief. en leuk natuurlijk
Die interviewster wel jaquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:49 schreef KinkyGiraf het volgende:
Echt een boring interview...
Cat Deeley is niet saaiquote:
[offtopic]quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:49 schreef Borin het volgende:
Cat Deelay was eerder niet saai, maar is dat in de loop van het afgelopen jaar langzaam maar zeker geworden.
(Maarja, d'r carieere ligt ook een beetje op z'n kont de laatste tijd)
Mee eens, ik vond haar verfrissender dan Kylie, ik vond dat Kylie het ene cliché na het andere verkondigde (en ik snap wel dat deze clichés waar zijn, maar dat maakt het interview nou niet echt boeiend...)quote:
quote:Kylie Minogue terug op podium.
Na een lange afwezigheid is de Australische zangeres Kylie Minogue zaterdag op het podium terugggekeerd. De in veren gehulde popartieste gaf in Sydney een optreden voor ongeveer 10.000 mensen.
Haar Australische tournee werd in mei vorig jaar afgelast na de ontdekking van borstkanker bij de zangeres. Zij onderging met succes chemotherapie in Parijs.
De 38-jarige Minogue heeft nu de draad weer opgepakt en zal twintig optredens in Australië verzorgen. Begin volgend jaar geeft ze een aantal concerten in Groot-Brittannië.
quote:Kylie krijgt warm onthaal van Aussies.
Australië heeft Kylie Minogue met open armen ontvangen. De Australische zangeres, die in Londen woont, speelde zaterdag een thuiswedstrijd in Sydney. De recensies van het drie uur durende concert voor tienduizend mensen waren zondag overwegend positief.
"Vanwege haar gezondheidstoestand na de kanker waren Minogues dansacts duidelijk minder zorgvuldig dan gewoonlijk", schreef The Sun-Herald. "Maar het deed niets af aan het plezier van het optreden."
Emotioneel
Een emotionele Kylie, die een gigantische verentooi droeg, was de tranen nabij toen ze haar fans zaterdag bedankte voor hun steun tijdens haar eerste optreden in de Showgirl Homecoming-tournee. De 38-jarige zangeres haalt de optredens in die ze vorig jaar moest annuleren omdat bij haar borstkanker was geconstateerd. Ze is herstellende van de ziekte.
"Ik heb veel aan dit moment gedacht", zei de kleine blondine tegen het publiek. "En ik probeerde in mijn gedachten te repeteren wat ik zou zeggen. Maar ik kon niets bedenken, helemaal niets." Gewoonlijk is ze maar tien minuten te laat. "Nu is het anderhalf jaar."
Nummers
Ze luidde het concert in met haar klassieke hit 'Better the devil you know'. Ook zong ze geliefde nummers als 'On a night like this , 'Spinning around' en 'Confide in me'. Nieuw op haar repertoire is 'White diamond', dat ze samen met de Amerikaanse discogroep The Scissor Sisters schreef.
"Pap, je zit in het publiek. Deze is voor jou", zei ze met natte ogen toen ze 'Especially for you' inzette. Tot 17 december treedt Kylie in totaal twintig keer op in haar vaderland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kleding (geplukt van een andere site)
- Baby Pink John Galliano showgirl outfit. Jeweled pink corset with feathered skirt & headpiece. This one looked amazing under the lights. Her microphone was incredibly sparkly, as were her shoes!!
- Belly dancing outfit. She was barefoot in this section and the music/look reminded me a bit of the movie Moulin Rouge at the end. Kylie wore a sparkling gold bra and knickers with flowing chiffon?
- Gold micro-mini skirt with shredded gold jacket. This looked fantastic under the lighting. Kylie also had a very cool looking blonde cropped wig on.
- Dolce & Gabbana leopard print catsuit with leopard print corset(complete with ears!). Kylie was head-to-toe leaopard in this. She came out throwing small punches with red boxing gloves which had a glittery K on one and a glittery M on the other. When she took these off, she had red cuffs on underneath.
- Floor length glittering red gown. This is the Somewhere Over The Rainbow section. Everything in this stayed the same, except for the gown which looked AMAZING when she sung I Believe In You, with the dancers in their feathered costumes and pink lighting. Her wig in this was kept short and was one of those 'swiss girl in the mountains plaits'.
- There was also a black outfit. Black patent leather thigh-high boots with black fishnet stockings and black jeweled corset. The mini skirt was also black, and very remeniscent of a hula-hula girls grass skirt, except alot shorter! She also had a huge black feathered mohawk on.
- Then there was the gorgeous Pucci print skin-tight outfit. Head-to-toe in the iconic pucci print with corset. When she opened her arms there was chiffon connecting her arms to the main fabric (so it looked like wings). Her wig was a definate cleopatra shape, but was all silver and glitter. Kind of like the ones you get for $2 at novelty stores. It looked really good though. At the end of this section, these HUGE wings came out at the back of the stage and she stood in the middle, it's a bit hard to describe, but she looked like a HUGE butterfly which took up the whole stage.
- And to end there was the final encore outfit. Glittery shoes with baggy cropped pants with Kylie images all over them. She had on a VERY sparkly red/black singlet type top and a black jacket with the K Star on it in glitter. She also wore a white fedora (similar to that of the one she wore for the Fever Tour encore) with her eye printed on the side. .
[ Bericht 47% gewijzigd door Rens_Wilders op 12-11-2006 19:02:51 ]
quote:Jason Donovan steunde Kylie Minogue tijdens genezingsproces.
Kylie Minogue en Jason Donovan, die samen in de tv-serie 'Neighbours' acteerden en in het echte leven een tijdje een stel vormden, kwamen vorig jaar terug met mekaar in contact. Dat gebeurde nadat bij Minogue borstkanker werd vastgesteld.
Kylie en Jason hadden een relatie in de jaren tachtig en speelden op dat moment ook in de serie een verliefd stel. Toen ze 'Neighbours' verlieten en tegelijkertijd een punt zetten achter hun relatie, verloren de twee elkaar uit het oog. Pas toen het nieuws bekendraakte dat de zangeres borstkanker had, zocht Jason haar terug op. "Toen Jason hoorde over haar ziekte, ging hij haar onmiddellijk opzoeken. Ze ontmoetten elkaar voor het eerst weer in Londen", vertelt Terence, de vader van de acteur.
bronquote:Kylie splits from womanising Oli
KYLIE Minogue has split from her womanising boyfriend, it was announced last night.
The singer and French playboy Olivier Martinez said in a statement the decision was “mutual and amicable”.
But it came after claims Martinez was spotted with TWO women in Los Angeles last week while Kylie, 38, was in Britain.
It was claimed he first met up with 24-year-old Israeli model Sarai Givati. She stayed in his suite at the Chateau Marmont hotel for 90 minutes.
Martinez, 41, already had promised Kylie he was NOT having a fling with Sarai after spending three days with her in Paris six weeks ago.
The next evening it was claimed he dined with 28-year-old Lost actress Michelle Rodriguez, who he was spotted kissing in the street two years ago.
She stayed at the hotel overnight.
The statement — released just before midnight — called revelations about the trysts “lies” and added: “They remain very close friends. They have made it clear that the decision to go their separate ways was mutual and amicable.”
Kylie began dating Martinez after they met at the Grammy awards in 2003. They dined at a top Beverly Hills restaurant, then Martinez drove her in his 1969 cream convertible E-type Jag back to her hotel.
The car was still outside the hotel the next day, even though Martinez’s home was nearby.
The couple were seen cuddling in Paris days later.
Kylie said in an interview earlier this year how he helped her through the dark days of her battle against breast cancer.
The pop princess — given the all-clear in January last year — said he kept her going with his support and encouragement. She went on: “He was always there, helping with the practical stuff and being protective.
“He was incredible. He didn’t hesitate in cancelling work and putting projects on hold so he could be with me. He’s the most honourable man I have ever met.”
maakt toch niet meer uit of dat waar isquote:Op zaterdag 3 februari 2007 08:43 schreef Suko het volgende:
Ja, las het net ook op nu.nl, jammer dat de geruchten toch waar blijken te zijn. Hopelijk is dit echt zo: "The statement — released just before midnight — called revelations about the trysts “lies” and added: “They remain very close friends. They have made it clear that the decision to go their separate ways was mutual and amicable.” Zal waarschijnlijk toch niet meevallen voor haar.
Ik maakte die opmerking (qua geruchten toch waar) omdat Kyls daaraan ernstig twijfelde maar helaas pindakaas. En het is waar dat hij haar wel goed heeft bijgestaan kennelijk anders meldt ze dat niet zo. Je leest wel eens anders.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:07 schreef milagro het volgende:
[..]
maakt toch niet meer uit of dat waar ishet is uit
nu ja, ms niet de meest trouwe man op sexgebied, maar hij was er wel voor haar toen ze ziek was, heeft haar er doorheen gesleept, zo zegt ze zelf immers.
nu ja, als je Olivier ziet, bekend, rijk, lang, knap, en vooral Frans, dan zou je er vanuit kunnen gaan dat je zo iemand niet alleen hebt, zelfs niet als je Kylie heetquote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:35 schreef Suko het volgende:
[..]
Ik maakte die opmerking (qua geruchten toch waar) omdat Kyls daaraan ernstig twijfelde maar helaas pindakaas. En het is waar dat hij haar wel goed heeft bijgestaan kennelijk anders meldt ze dat niet zo. Je leest wel eens anders.
Het lijkt erop dat ze als vrienden uit elkaar zijn gegaan. Volgens mij is Kylie dus niet gedumpt, maar hebben ze samen besloten dat het beter was ermee te stoppen.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:26 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja ik hebt het ook gelezen dat ze gedumpt is door haar vent [afbeelding]
Wel zielig , terwijl ze ziek isHoe kan hij haar dan verlaten.
Tuurlijk, kan ook.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:32 schreef Ole het volgende:
Misschien heeft Kylie wel iets gedaan. Waarom altijd de man de zwarte piet toespelen?
quote:"Ouders Kylie haatten ex-vriend Olivier Martinez".
De ouders en vrienden van Kylie Minogue hadden altijd al een gruwelijke hekel aan haar ex-vriend Olivier Martinez. Dat zegt een goede vriend van de Australische zangeres tegen de Britse krant The Sun. "Olivier is vreselijk arrogant en alle geruchten over zijn scharrels maakten het er niet beter op."
Na vier jaar
De 38-jarige zangeres en de 41-jarige Franse acteur kondigden vrijdag aan dat hun relatie na vier jaar voorbij is. Ze lieten weten als goede vrienden uit elkaar te gaan en erg bedroefd te zijn over de beschuldigingen in de media over de ontrouw van Martinez, die volgens hen vals waren. De afgelopen weken stonden kranten en bladen wereldwijd bol van de verhalen over de avontuurtjes die de donkerharige bink zou hebben met een jong fotomodel en een actrice.
Onbetrouwbaar
De ouders van Kylie zagen volgens de bron in The Sun al in een vroeg stadium van de relatie in dat Martinez onbetrouwbaar was. "Vooral toen hij haar overhaalde naar Parijs te verhuizen om zich voor haar ziekte te laten behandelen, waren ze niet blij." Bij Kylie werd in 2005 borstkanker geconstateerd, waarvoor ze zich in een Parijse kliniek liet behandelen. Inmiddels is ze kankervrij verklaard.
Kylie heeft altijd al een turbulent liefdesleven gehad. Zo brak eerder INXS-zanger Michael Hutchence haar hart, voordat hij in 1997 zelfmoord pleegde. Ook haar relatie van drie jaar met het model James Gooding liep verkeerd af: hij hing de vuile was buiten bij een Britse roddelkrant.
Ja, ik weet het fijne niet van.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:46 schreef BettyR het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat ze als vrienden uit elkaar zijn gegaan. Volgens mij is Kylie dus niet gedumpt, maar hebben ze samen besloten dat het beter was ermee te stoppen.
Jemig zeg, kan de pers die mensen nou nooit eens met rust laten? Als een goede vriend van mij liefdesverdriet heeft omdat zijn relatie net uit is, dan omhels ik 'm ook. Zo raar is dat toch niet?quote:Enkele uren nadat bekend was geworden dat het uit was met Kylie, zou hij in innige omhelzing zijn gespot met Penélope Cruz.
quote:Dieven willen foto's van Kylie's H&M-campagne verkopen aan krant.
Kylie Minogue heeft voor het eerst sinds bijna twee jaar geleden borstkanker bij haar werd vastgesteld een opdracht als model aangenomen. Ze poseert in bikini en sarong voor de nieuwe campagne van confectieketen H&M. De Britse krant The Sun kan al een voorsmaakje geven van de foto's, en dat heeft ze aan Kylie zelf te danken.
De krant had immers een voorstel gekregen om de foto's te kopen van enkele sjoemelaars die de beelden hadden gestolen. Gisteren kreeg de krant het voorstel om de resultaten van de fotosessie op een Mexicaans strand te kopen van een zekere Franco, die zei dat de foto's konden opgehaald worden bij een contactpersoon in Kroatië. De prijs? 74.000 euro. De krant lichtte meteen de zangeres en de fotografen van de H&M-shoot in. Bij wijze van bedanking kreeg The Sun enkele van de beelden, die echter nog niet mogen gepubliceerd worden.
Volgens een woordvoerder van H&M koos de winkelketen voor Kylie om haar moed te eren. De affichecampagne met Kylie wordt op 12 april gelanceerd.
volgens mij heeft ze geen chirurgie ondergaan. hooguit haar borsten. misschien is het de kwaliteit van de foto's?quote:Op zondag 27 mei 2007 08:54 schreef N.icka het volgende:
Wat ziet ze er plastic -achtig uit , jammer , ze was zo leuk
misschien geen chirurgie; wel botox!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
volgens mij heeft ze geen chirurgie ondergaan. hooguit haar borsten. misschien is het de kwaliteit van de foto's?
djeezes, slecht nummer, waardeloze clip.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 03:34 schreef Hapertje het volgende:
Wat een waanzinnig slechte kutplaat en dito clip. Had gehoopt dat ze wat gerijpter zou zijn... maar ze gedraagt zich nog steeds als een h**r! Ik raak inmiddels op haar uitgekeken.
mjah, 13 in een dozijn nummer, ik word er niet warm van, Kylie zelf blijft een schatje, ondanks de shitload aan botox.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:05 schreef Borin het volgende:
De nieuwe clip!
http://nl.youtube.com/watch?v=JziO21iwcxk
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |