Nee, dit is doorlopend nieuws ...quote:Op donderdag 13 april 2006 23:01 schreef Larafairy het volgende:
Hm... mijn topic wordt gesloten en dit is oud nieuws.
En een beetje Nicole Kidman in Birth.quote:Op donderdag 13 april 2006 15:19 schreef Greetings het volgende:
Zeker! Ze heeft wel wat weg van Angelina Jolie opeens!
Je kan ook een pruik op je harses zetten natuurlijk.quote:Op zondag 16 april 2006 22:55 schreef KinkyGiraf het volgende:
Maar uhm, dat korte haar is toch niet echt een keuze? Ze heeft chemo gehad en haar haar groeit nu weer aan?
quote:Op zondag 16 april 2006 22:55 schreef KinkyGiraf het volgende:
Maar uhm, dat korte haar is toch niet echt een keuze? Ze heeft chemo gehad en haar haar groeit nu weer aan?
Nee, dat bedoel ik juist... dat dit dus geen keuze isquote:Op zondag 16 april 2006 23:59 schreef rena het volgende:
[..]
Hoe wil je je haar in hemelsnaam sneller laten groeien![]()
quote:Op maandag 17 april 2006 22:01 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik juist... dat dit dus geen keuze is
Check ya Facts girl!quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:47 schreef Evilia het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Kylie , is ze genezen van borstkanker,welke behandelingen ondergaat ze nog ? ik hoor zo weinig over haar, ben bang dat dit niet goed afloopt...
Nice.quote:Kylie Minogue sluit volgend jaar Glastonbury af.
Kylie Minogue zal volgend jaar het rockfestival van Glastonbury afsluiten. Dat heeft organisator Michael Eavis aan de Britse krant Daily Mirror bevestigd.
"Kylie wordt sowieso onze headliner voor zondag. We hopen van harte dat ze haar samba-outfits en haar trapezes die ze op haar Showgirl-tournee gebruikte, mee zal meebrengen. Er staat nog niets op papier, maar een handdruk is al voldoende." Het grootste rockfestival van Groot-Brittannië neemt dit jaar een sabbatjaar.
De Australische superster kreeg vorig jaar te horen dat ze aan borstkanker leed. Op 18 december 2005 had Kylie haar laatste chemokuur. Ze duikt deze zomer de studio in voor haar nieuwste album op te nemen.
Ik moest 'goesting' opzoeken.quote:Kylie heeft weer goesting.
Kylie Minogue kijkt uit naar haar comeback. "Ik voel me goed en kan niet wachten om weer volop mee te draaien". Vorig jaar mei werd borstkanker bij de zangeres geconstateerd. Begin dit jaar werd ze kankervrij verklaard. "Het is een lange, moeilijke weg geweest."
Bezinningsperiode
Door de gedwongen rustperiode het afgelopen jaar heeft Kylie veel kunnen nadenken. Daarbij heeft ze even gespeeld met het idee om haar zangcarrière te beëindigen, maar dat idee heeft ze weer snel laten varen."Ik realiseerde me dat ik een baan heb waar ik van houd en waar ik veel plezier uithaal."
Sekssymbool
De 38-jarige zangeres heeft de laatste maanden veel veranderingen en gemoedstoestanden meegemaakt en zegt dichter bij zichzelf te zijn gekomen. Met haar rentree wil ze afrekenen met haar imago van sekssymbool. "Als ik denk aan alle beelden van mezelf die ik heb gecreëerd, dan is er geen een dat echt bij mij past. Ik ben een heel gewoon meisje, met dezelfde angsten en problemen als iedereen."
Kinderboek
De Australische zangeres heeft haar officiële comeback gepland in december. Ze treedt dan in Sydney op voor twintigduizend fans. In september brengt ze een kinderboek uit, The showgirl princess. Dat verhaal gaat over een meisje dat niets liever wil dan beroemd worden.
Ik las die kop en dacht "Is ze weer ziek/heeft ze weer een tumor"quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:50 schreef static het volgende:
[..]
Ik moest 'goesting' opzoeken.
Het is dus:
"Goesting is een Belgisch-Nederlands woord met de betekenis van 'zin', 'lust' of 'trek'."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |