abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36938543
Hm... mijn topic wordt gesloten en dit is oud nieuws.
  donderdag 13 april 2006 @ 23:03:51 #177
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_36938609
quote:
Op donderdag 13 april 2006 23:01 schreef Larafairy het volgende:
Hm... mijn topic wordt gesloten en dit is oud nieuws.
Nee, dit is doorlopend nieuws ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 13 april 2006 @ 23:39:59 #178
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_36939821
Gelukkig nog altijd die sterretjes in haar ogen, goed teken.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_36941594
quote:
Op donderdag 13 april 2006 15:19 schreef Greetings het volgende:
Zeker! Ze heeft wel wat weg van Angelina Jolie opeens!
En een beetje Nicole Kidman in Birth.

Maar ze ziet er goed uit! En mooi dat ze zich niet schaamt voor haar korte haar. Het staat tof!
pi_36944942
Ben ik dan zo cynisch om te denken dat je er met borstkanker bijna tot aan je dood niet slecht hoeft uit te zien? En het is nog een beetje vroeg om haar genezen te verklaren. Ik hoop dat ze alleen maar meer vooruit zal gaan de komende tijd en dat die klotekanker nooit en t enimmer terug komt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_36946716
Een grotere versie van die ene foto:

Ze straalt wel, moet ik zeggen.
pi_36962496
Hoop dat het goedkomt met haar.
pi_37019208
Ik vind het lef hebben en stoer, dat ze gewoon met een kort koppie rond loopt. Schijt!
Had niet verwacht, dat zij zo met haar situatie om zou gaan.

Ze wordt er niet mooier op, met dit kapsel, vind ik. Maar juist daarom vind ik het tof.
quote:
Op zondag 16 april 2006 22:55 schreef KinkyGiraf het volgende:
Maar uhm, dat korte haar is toch niet echt een keuze? Ze heeft chemo gehad en haar haar groeit nu weer aan?
Je kan ook een pruik op je harses zetten natuurlijk.

[ Bericht 28% gewijzigd door gekke_sandra op 16-04-2006 22:59:27 ]
Delivered without an information leaflet
pi_37019315
Maar uhm, dat korte haar is toch niet echt een keuze? Ze heeft chemo gehad en haar haar groeit nu weer aan? Ikzelf vind het ook niet heel erg mooi, maar goed, daar gaat het nu voor haar in ieder geval even niet om... het maakt haar wel 10 jaar ouder, maar dat kan de ziekte ook met haar gedaan hebben, naast het haar...
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
pi_37021032
quote:
Op zondag 16 april 2006 22:55 schreef KinkyGiraf het volgende:
Maar uhm, dat korte haar is toch niet echt een keuze? Ze heeft chemo gehad en haar haar groeit nu weer aan?

Hoe wil je je haar in hemelsnaam sneller laten groeien
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_37033281
Kylie ziet er heel mooi en stralend uit, ik hoop dat ze geneest van die k*tziekte ,gaat trouwen en kindjes krijgt en weer een leuke album gaat maken.
pi_37045481
quote:
Op zondag 16 april 2006 23:59 schreef rena het volgende:

[..]

Hoe wil je je haar in hemelsnaam sneller laten groeien
Nee, dat bedoel ik juist... dat dit dus geen keuze is
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
pi_37045955
quote:
Op maandag 17 april 2006 22:01 schreef KinkyGiraf het volgende:

[..]

Nee, dat bedoel ik juist... dat dit dus geen keuze is

Verkeerd gelezen
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_37516664
Hoe is het eigenlijk met Kylie , is ze genezen van borstkanker,welke behandelingen ondergaat ze nog ? ik hoor zo weinig over haar, ben bang dat dit niet goed afloopt...
pi_37517644
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 17:47 schreef Evilia het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Kylie , is ze genezen van borstkanker,welke behandelingen ondergaat ze nog ? ik hoor zo weinig over haar, ben bang dat dit niet goed afloopt...
Check ya Facts girl!

Ze is recentelijk gespot en het gaat goed met haar... ze gaat op tournee ofzo en haar behandelingen zijn gestopt...
  woensdag 3 mei 2006 @ 21:20:08 #191
14940 Borin
¡ɯo pɹ&#
pi_37523853
¡ɯo pɹǝǝʞɹǝʌ ʞı ʇız ɾıɯ uǝƃןoʌ
pi_37524595
Zou dat radiant een hele foute woordspeling zijn??!!
pi_38006250
wat een heldin is ze toch
4
pi_38019937
Kylie ziet er toch echt stralend uit op de recente foto's...
♫ | DVD's | MSN Space | ♫
  maandag 29 mei 2006 @ 19:21:24 #195
15080 static
pi_38341728
quote:
Kylie Minogue sluit volgend jaar Glastonbury af.

Kylie Minogue zal volgend jaar het rockfestival van Glastonbury afsluiten. Dat heeft organisator Michael Eavis aan de Britse krant Daily Mirror bevestigd.

"Kylie wordt sowieso onze headliner voor zondag. We hopen van harte dat ze haar samba-outfits en haar trapezes die ze op haar Showgirl-tournee gebruikte, mee zal meebrengen. Er staat nog niets op papier, maar een handdruk is al voldoende." Het grootste rockfestival van Groot-Brittannië neemt dit jaar een sabbatjaar.

De Australische superster kreeg vorig jaar te horen dat ze aan borstkanker leed. Op 18 december 2005 had Kylie haar laatste chemokuur. Ze duikt deze zomer de studio in voor haar nieuwste album op te nemen.
Nice.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  dinsdag 6 juni 2006 @ 14:50:57 #196
15080 static
pi_38591936
quote:
Kylie heeft weer goesting.

Kylie Minogue kijkt uit naar haar comeback. "Ik voel me goed en kan niet wachten om weer volop mee te draaien". Vorig jaar mei werd borstkanker bij de zangeres geconstateerd. Begin dit jaar werd ze kankervrij verklaard. "Het is een lange, moeilijke weg geweest."

Bezinningsperiode
Door de gedwongen rustperiode het afgelopen jaar heeft Kylie veel kunnen nadenken. Daarbij heeft ze even gespeeld met het idee om haar zangcarrière te beëindigen, maar dat idee heeft ze weer snel laten varen."Ik realiseerde me dat ik een baan heb waar ik van houd en waar ik veel plezier uithaal."

Sekssymbool
De 38-jarige zangeres heeft de laatste maanden veel veranderingen en gemoedstoestanden meegemaakt en zegt dichter bij zichzelf te zijn gekomen. Met haar rentree wil ze afrekenen met haar imago van sekssymbool. "Als ik denk aan alle beelden van mezelf die ik heb gecreëerd, dan is er geen een dat echt bij mij past. Ik ben een heel gewoon meisje, met dezelfde angsten en problemen als iedereen."

Kinderboek
De Australische zangeres heeft haar officiële comeback gepland in december. Ze treedt dan in Sydney op voor twintigduizend fans. In september brengt ze een kinderboek uit, The showgirl princess. Dat verhaal gaat over een meisje dat niets liever wil dan beroemd worden.
Ik moest 'goesting' opzoeken.

Het is dus:
"Goesting is een Belgisch-Nederlands woord met de betekenis van 'zin', 'lust' of 'trek'."
pi_38593169
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 14:50 schreef static het volgende:

[..]

Ik moest 'goesting' opzoeken.

Het is dus:
"Goesting is een Belgisch-Nederlands woord met de betekenis van 'zin', 'lust' of 'trek'."
Ik las die kop en dacht "Is ze weer ziek/heeft ze weer een tumor"
pi_38776191
Afgelopen weekend heeft Kylie samen opgetreden met d'r zusje. Ze ziet er goed uit!!

Eeuwig vijfentwintig
  † In Memoriam † maandag 12 juni 2006 @ 16:59:13 #199
37843 lady-wrb
kortaf
pi_38782863
ik vind dat korte haar juist wel pittig staan
pi_38783243
wat een gedrochtelijke outfit heeft die zus aan zeg!
Maar voor Kylie, ze ziet er heel mooi en vrolijk (en gezond) uit
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')