abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46184441
Kylie Minogue op de bres voor ex
(Novum) - Kylie Minogue komt op voor haar ex-vriend Olivier Martinez. Tijdens de lancering van haar nieuwe parfum 'Darling' ontkende ze dat hij is vreemdgegaan, zoals de geruchten willen. "Al die verhalen kloppen niet", zei ze volgens de Britse boulevardkrant The Mirror. "Ik geloof er niets van."

De Australische popster en de Franse acteur kondigden vorig weekeinde na een relatie van vier jaar aan uit elkaar te gaan. In een verklaring schreven ze dat ze de beslissing voor de breuk samen hadden genomen en dat ze vrienden blijven. Ook gaven ze aan bedroefd te zijn over de 'valse beschuldigingen' van ontrouw in de media.

De 41-jarige Martinez werd herhaaldelijk beschuldigd van avontuurtjes met andere vrouwen. Zo werd hij in de media gekoppeld aan Angelina Jolie en Lost-actrice Michelle Rodriguez. Enkele uren nadat bekend was geworden dat het uit was met Kylie, zou hij in innige omhelzing zijn gespot met Penélope Cruz.

Kylie vertelde The Mirror eerder nog veel contact te hebben met haar ex-vriend. "Olivier en ik geven nog heel veel om elkaar en er is nog veel liefde tussen ons. Ik spreek hem nog veel." Een leven zonder de acterende Fransman kan de 38-jarige popster zich niet voorstellen en ze houdt daarom de deur op een kier. "Je weet nooit wat er in de toekomst gaat gebeuren." nieuws.nl Het verhaal in The Mirror.

Of ze wil het nóg niet weten, óf het is echt zo, of of of....
pi_46197629
quote:
Enkele uren nadat bekend was geworden dat het uit was met Kylie, zou hij in innige omhelzing zijn gespot met Penélope Cruz.
Jemig zeg, kan de pers die mensen nou nooit eens met rust laten? Als een goede vriend van mij liefdesverdriet heeft omdat zijn relatie net uit is, dan omhels ik 'm ook. Zo raar is dat toch niet?
  zaterdag 3 maart 2007 @ 11:07:11 #283
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_46872418
quote:
Dieven willen foto's van Kylie's H&M-campagne verkopen aan krant.

Kylie Minogue heeft voor het eerst sinds bijna twee jaar geleden borstkanker bij haar werd vastgesteld een opdracht als model aangenomen. Ze poseert in bikini en sarong voor de nieuwe campagne van confectieketen H&M. De Britse krant The Sun kan al een voorsmaakje geven van de foto's, en dat heeft ze aan Kylie zelf te danken.

De krant had immers een voorstel gekregen om de foto's te kopen van enkele sjoemelaars die de beelden hadden gestolen. Gisteren kreeg de krant het voorstel om de resultaten van de fotosessie op een Mexicaans strand te kopen van een zekere Franco, die zei dat de foto's konden opgehaald worden bij een contactpersoon in Kroatië. De prijs? 74.000 euro. De krant lichtte meteen de zangeres en de fotografen van de H&M-shoot in. Bij wijze van bedanking kreeg The Sun enkele van de beelden, die echter nog niet mogen gepubliceerd worden.

Volgens een woordvoerder van H&M koos de winkelketen voor Kylie om haar moed te eren. De affichecampagne met Kylie wordt op 12 april gelanceerd.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_46882065
Wat een prachtig plaatje zeg! (paarse jurk foto)
Wat een uitstraling heeft die vrouw!
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_49758711
Kylie in Cannes:

She is desperate to conquer Hollywood. So perhaps Kylie Minogue was hoping to pick up a few tips from the stars on the red carpet at Cannes. She certainly had the poses down pat, making the most of the knee-length Dolce and Gabbana dress exposing her toned midriff. Her hair, too, was perfectly dramatic - a beehive with a thick lock of hair swept backwards.

The singer wowed crowds on the red carpet

"Indeed, she gave a much more polished performance at the premiere of Oceans 13 than Angelina Jolie, who looked a little windswept."

Hair she is: Kylie opted for a beehive with a thick lock of hair swept backwards

Kylie laps up the limelight in this Dolce and Gabbana number

It's been a busy week for Kylie: First dueting with Sharon Stone and now attending the starriest premiere at Cannes Bron

Gaat goed met Kylie zo te zien. Ze ziet er geweldig uit, mooi haar, mooie schoenen, jurk ook beeldig maar had iets langer gemoeten, ze heeft niet echt mooie benen. Hopelijk wordt ze niet al te glamorous, ze moet toch wel die frisse Aussie-stijl behouden, vind ik dan.
pi_49802554
Toch vind ik haar gezicht een beetje eng geworden door de Botox. En ze lijkt er nog ouder door ook!
  zondag 27 mei 2007 @ 08:54:36 #287
92279 N.icka
Windforce 11
pi_49811921
Wat ziet ze er plastic -achtig uit , jammer , ze was zo leuk
  woensdag 10 oktober 2007 @ 15:05:54 #288
14940 Borin
¡ɯo pɹ&#
pi_53839646
De nieuwe clip!

http://nl.youtube.com/watch?v=JziO21iwcxk

[ Bericht 51% gewijzigd door Borin op 10-10-2007 17:14:27 ]
¡ɯo pɹǝǝʞɹǝʌ ʞı ʇız ɾıɯ uǝƃןoʌ
  woensdag 10 oktober 2007 @ 15:16:00 #289
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_53839895
quote:
Op zondag 27 mei 2007 08:54 schreef N.icka het volgende:
Wat ziet ze er plastic -achtig uit , jammer , ze was zo leuk
volgens mij heeft ze geen chirurgie ondergaan. hooguit haar borsten. misschien is het de kwaliteit van de foto's?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_53840481
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 15:16 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

volgens mij heeft ze geen chirurgie ondergaan. hooguit haar borsten. misschien is het de kwaliteit van de foto's?
misschien geen chirurgie; wel botox!
pi_53840696
Leuke keuze voor eerste single na jaren, best wel wat anders dan iedereen had verwacht denk ik. Ben benieuwd hoe hij het gaat doen!
pi_53840872

Nog even een mooi oud plaatje er bij
pi_53854956
Wat een waanzinnig slechte kutplaat en dito clip. Had gehoopt dat ze wat gerijpter zou zijn... maar ze gedraagt zich nog steeds als een h**r! Ik raak inmiddels op haar uitgekeken.
Nothing takes the past away like the future!
pi_53856102
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 03:34 schreef Hapertje het volgende:
Wat een waanzinnig slechte kutplaat en dito clip. Had gehoopt dat ze wat gerijpter zou zijn... maar ze gedraagt zich nog steeds als een h**r! Ik raak inmiddels op haar uitgekeken.
djeezes, slecht nummer, waardeloze clip.
het lijkt wel of ze aan de soundmixshow meedoet en madonna probeert na te doen.
had gehoopt op iets meer klasse....
pi_53856125
quote:
mjah, 13 in een dozijn nummer, ik word er niet warm van, Kylie zelf blijft een schatje, ondanks de shitload aan botox.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_53856328
Kylie moet ook zonodig mee doen aan de gitaartrend. Nu loopt ze achter in plaats van voor. Jammer.

(Wat is dat toch met die grote sterren van tegenwoordig? Madonna is ook al zo bezig: Terwijl sommigen aan Timbaland-moeheid beginnen te lijden, laat zij nu juist haar volgende plaat door hem produceren.)

[ Bericht 52% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2007 11:04:25 ]
  donderdag 11 oktober 2007 @ 12:09:37 #297
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_53860434
ik vind haar nog steeds een schatje. en die nieuwe song helemaal niet zo rot.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  donderdag 11 oktober 2007 @ 12:27:05 #298
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_53860842
Oh, ik vind het wel een leuk nummer!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  donderdag 11 oktober 2007 @ 12:32:46 #299
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_53860977
Anders tief je een oud topic weer omhoog
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  donderdag 11 oktober 2007 @ 12:38:46 #300
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53861112
Jezus, wat heeft ze met d'r hoofd gedaan
Saai nummer trouwens.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 11 oktober 2007 @ 13:15:16 #301
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')