Ja! Met zo'n levensstijl kun je toch nooit zo'n recht wit gebit hebben?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:01 schreef Principessa het volgende:
Zou best kunnen, volgens mij was zijn gebit toch wel behoorlijk weggerot..
Dat was die van minister Remkes ookquote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:01 schreef Principessa het volgende:
Zou best kunnen, volgens mij was zijn gebit toch wel behoorlijk weggerot..
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:02 schreef Renmaestro het volgende:
Alle kunstenaars hebben er één.
afklapperquote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:02 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja! Met zo'n levensstijl kun je toch nooit zo'n recht wit gebit hebben?
Wel een afknapper.
Oh jammer, dog.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:03 schreef StrayDog het volgende:
Ik weet het niet cavia.
Maar die heeft hem laten poetsen, had K. niet in zijn 'wilde' periode puntjestanden?quote:
Niet joh, je moet door dat imago heenkijken.quote:
Nooit gezien hoor?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:04 schreef Principessa het volgende:
[..]
Maar die heeft hem laten poetsen, had K. niet in zijn 'wilde' periode puntjestanden?
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:04 schreef Murray het volgende:
[..]
Die heeft ook al zo'n woeste levensstijl.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:04 schreef Murray het volgende:
[..]
Die heeft ook al zo'n woeste levensstijl.
Getverdemme!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:04 schreef Darklight het volgende:
Hij heeft een mooier gebit dan deze vriendelijke vriend
[afbeelding]
Remkes bedoel je?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:06 schreef StrayDog het volgende:
Vroeger was hij juist zo'n nerd, toen hij er nog "normaal" uitzag.
Of hij toen al een kunstgebit had, weet ik niet.
Ja!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:07 schreef Murray het volgende:
[..]
Heb je het nu over *deze* Keith?
[afbeelding]
Kijk nou hoe liefquote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:07 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja!
Zie je wel dat ik niet de enige ben die hem geil vindt?![]()
Ja, ik hou wel van zo'n verlopen kopquote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:07 schreef Murray het volgende:
[..]
Heb je het nu over *deze* Keith?
[afbeelding]
Ik stop met tandenpoetsen, met een beetje geluk mag ik over een paar jaar ook een kunstgebit.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:09 schreef Principessa het volgende:
[..]
Ja, ik hou wel van zo'n verlopen kop![]()
Ik had het niet over verlopen tandenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:11 schreef Murray het volgende:
[..]
Ik stop met tandenpoetsen, met een beetje geluk mag ik over een paar jaar ook een kunstgebit.
Luister nou, dat kunstgebit is juist de afknapper van het geheel!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:11 schreef Murray het volgende:
[..]
Ik stop met tandenpoetsen, met een beetje geluk mag ik over een paar jaar ook een kunstgebit.
Ach misschien doet het leven wel wonderen voor je!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:14 schreef Murray het volgende:
Ja maar dat kunstgebit is juist het enige waardoor ik nog enigzins op hem zou kunnen lijken.
Diep filosofisch! Ik kan zo naar TRUquote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:15 schreef Principessa het volgende:
[..]
Ach misschien doet het leven wel wonderen voor je!
Neen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:17 schreef ChicaneBT het volgende:
Is die Keith niet die donkere vent?
Die donkere...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:18 schreef Principessa het volgende:
Nee dat is Maxim.
Goed, aan die foto te zien is er ook nog hoop voor mij.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:19 schreef Biancavia het volgende:
Oh, toch wel.
Maar daar houdt hij wijselijk zijn mond dicht.
[afbeelding]
Die ga ik op een tegeltje zetten en ophangen naast mijn 'van het concert des levens bla bla' tegeltje.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:15 schreef Principessa het volgende:
[..]
Ach misschien doet het leven wel wonderen voor je!
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:22 schreef Murray het volgende:
[..]
Die ga ik op een tegeltje zetten en ophangen naast mijn 'van het concert des levens bla bla' tegeltje.
Ja, hey, Judith zegt altijd dat ik op jongens met lang haar val.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:21 schreef Murray het volgende:
[..]
Goed, aan die foto te zien is er ook nog hoop voor mij.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:23 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, hey, Judith zegt altijd dat ik op jongens met lang haar val.
Dat is heul niet waar.
Een kale citruspers!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:41 schreef Murray het volgende:
[..]
[afbeelding]
Doctors van Leeuwen sprong een gat in de lucht na het lezen van die post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |