Ja! Met zo'n levensstijl kun je toch nooit zo'n recht wit gebit hebben?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:01 schreef Principessa het volgende:
Zou best kunnen, volgens mij was zijn gebit toch wel behoorlijk weggerot..
Dat was die van minister Remkes ookquote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:01 schreef Principessa het volgende:
Zou best kunnen, volgens mij was zijn gebit toch wel behoorlijk weggerot..
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:02 schreef Renmaestro het volgende:
Alle kunstenaars hebben er één.
afklapperquote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:02 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja! Met zo'n levensstijl kun je toch nooit zo'n recht wit gebit hebben?
Wel een afknapper.
Oh jammer, dog.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:03 schreef StrayDog het volgende:
Ik weet het niet cavia.
Maar die heeft hem laten poetsen, had K. niet in zijn 'wilde' periode puntjestanden?quote:
Niet joh, je moet door dat imago heenkijken.quote:
Nooit gezien hoor?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:04 schreef Principessa het volgende:
[..]
Maar die heeft hem laten poetsen, had K. niet in zijn 'wilde' periode puntjestanden?
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:04 schreef Murray het volgende:
[..]
Die heeft ook al zo'n woeste levensstijl.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:04 schreef Murray het volgende:
[..]
Die heeft ook al zo'n woeste levensstijl.
Getverdemme!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:04 schreef Darklight het volgende:
Hij heeft een mooier gebit dan deze vriendelijke vriend
[afbeelding]
Remkes bedoel je?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:06 schreef StrayDog het volgende:
Vroeger was hij juist zo'n nerd, toen hij er nog "normaal" uitzag.
Of hij toen al een kunstgebit had, weet ik niet.
Ja!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:07 schreef Murray het volgende:
[..]
Heb je het nu over *deze* Keith?
[afbeelding]
Kijk nou hoe liefquote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:07 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja!
Zie je wel dat ik niet de enige ben die hem geil vindt?![]()
Ja, ik hou wel van zo'n verlopen kopquote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:07 schreef Murray het volgende:
[..]
Heb je het nu over *deze* Keith?
[afbeelding]
Ik stop met tandenpoetsen, met een beetje geluk mag ik over een paar jaar ook een kunstgebit.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:09 schreef Principessa het volgende:
[..]
Ja, ik hou wel van zo'n verlopen kop![]()
Ik had het niet over verlopen tandenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:11 schreef Murray het volgende:
[..]
Ik stop met tandenpoetsen, met een beetje geluk mag ik over een paar jaar ook een kunstgebit.
Luister nou, dat kunstgebit is juist de afknapper van het geheel!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:11 schreef Murray het volgende:
[..]
Ik stop met tandenpoetsen, met een beetje geluk mag ik over een paar jaar ook een kunstgebit.
Ach misschien doet het leven wel wonderen voor je!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:14 schreef Murray het volgende:
Ja maar dat kunstgebit is juist het enige waardoor ik nog enigzins op hem zou kunnen lijken.
Diep filosofisch! Ik kan zo naar TRUquote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:15 schreef Principessa het volgende:
[..]
Ach misschien doet het leven wel wonderen voor je!
Neen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:17 schreef ChicaneBT het volgende:
Is die Keith niet die donkere vent?
Die donkere...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:18 schreef Principessa het volgende:
Nee dat is Maxim.
Goed, aan die foto te zien is er ook nog hoop voor mij.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:19 schreef Biancavia het volgende:
Oh, toch wel.
Maar daar houdt hij wijselijk zijn mond dicht.
[afbeelding]
Die ga ik op een tegeltje zetten en ophangen naast mijn 'van het concert des levens bla bla' tegeltje.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:15 schreef Principessa het volgende:
[..]
Ach misschien doet het leven wel wonderen voor je!
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:22 schreef Murray het volgende:
[..]
Die ga ik op een tegeltje zetten en ophangen naast mijn 'van het concert des levens bla bla' tegeltje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |